Off Topic @ V29

DeletedUser

Guest
Okej, det fungerar inte att vara snäll, det fungerar inte att vara bestämd, och det förefaller inte gå in oavsett vad - jag plockar fram straffpoängen istället. Vet inte om det är särskilt kul, men lite mer än dagisnivå förväntar jag mig faktiskt här.

Lägg ner det här, och håll tråden på en nivå där den faktiskt är intressant och inte bara en massa fjomp. Jag kommer inte att påpeka det fler gånger.
 

DeletedUser

Guest
LMAO


Sida 1:
Spelare: Vampire
Sida 2:
Stammar: VAMP

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 112
Sida 2: 27
Skillnad: 85

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 962,735
Sida 2: 204,424
Skillnad: 758,311

chart
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Du antyder om att världen är långt ifrån över. Men jag vet ju att du är lite halvt efterbliven ^^

Var inte så längesen hybris sa att vamp skulle vinna lol. Återigen 2 världar du har haft fel om, först att aids skulle förlora på v31 och nu att vamp skulle vinna v29.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
spelar ingen roll var kul se dig få *** i båda som du är van :)
hahahah hybris pojken.

haha måste va det dummaste jag har hört från dig o då har jag hört mycket dumt komma från dig. är det inte dags för dig att byta blöja och gå o lägga dig så du kan komma upp till dagis imorgon?
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Det ryktas att det var ett tag sedan sist, men nu är han tillbaka :D

Knäkrossaren akka pajasen akka Chupacabra :awsm:




Chupacabras profil:
Vamp vann iaf fram till 31/12 - 2015

Sen kom Oense o lade sig i från graven, för don

kan ej ta en förlust, de är vana att vinna.

Patetiskt börjar dom dra snyftbrev o gråter över
att Hashtag som var stamlös i detta skede, valde oss.
Då väljer dom att hämnas genom återuppstå trots de aldrig mer kunde tänka sig spela såna här smutsiga världar....patetiskt nog återuppstår de från graven de gråade från o fått regelrätt stryk, fattar mig inte på visa i Oense varför de ej lät Vamp, Sparta, Suga göra upp dealen själva utan lägga sig i, kan bara finnas en orsak, de ville till all pris inte låta Vamp vinna...Patetiskt, då vi själva mött dessa ansikten åtskilliga gången, och inte fan har vi gjort ngt i liknelse mot dem, med det sagt, har jag märkt att det finns skillnad på spela o spelare även där, tack o lov finns det schyssta o hederliga kvar, känner flertal o dessa ville inte ens spela på v.29 trots mkt trolig seger men till vilket pris...nej tack!!
Sen finns brakskitarna, de som ena dagen lovar att aldrig mer spela med Hashtag...oj, kommer han över mister iaf Vamp honom...välommen bror Hashtag, och hur kan man ha in sån patetisk kaxig fjortis, dessutom stabbat Sparta gul o blå...mämen snt e glöm bro, du e ju en äkta Vamphatare så det glömmer vi, sist men inte minst, hur e man funtad om man tar in Mesut???
Kontra gärna nu, vet att ni vrider o vänder på allt, men sanningen svider. Hycklarstam.

Sanningen från Vamps dagbok

hahahahahahahah hogans din lilla pajas NI var sämst och förblir så! alltid har susa förlorat i alla världar nästan hahahah ni gråar varje värld ni kör princip. hogans jag gjorde ändå kaos mot er bra tag hahah.. sparta hade utan tvekan vunnit mot er!

Henke visste det också sen dag 1 i kriget.

det bästa av allt var i början av kriget hahhaha hundarna i vamp trodde de skulle vinna återigen HAHA. sen det roliga att de kallade victor dålig när de fick pisk varje gång av victor i fronten hahaha den killen lekte ju mot er idioter. Sen vad spelar det för roll oense började spela med sparta? Inte deras fel ni är för dåliga och ingen vill spela med er haha stackars henke som fick lida med er..

Ni sitter och klagar varje värld NI har alltid något ursäkt för ni är inte vana att vinna. hahaha hogans är komedi grabben trodde han skulle ta ner sparta, du är 60 bast sätt dig sitter och gråter över folk som är x3 yngre än honom LOL.

Som sagt helt ärligt förtjänade Sparta/Suga vinsten för när jag körde med dem så kämpade otroligt många av dem.

Shitbreakers - de är två är så jävla sjuka krigade mot whiteshs torner varje dag sen de fick ett sönder konto har de byggt upp den och gjort den av spartas farligaste konto/spelare.

Mimung - Han hade princip ingen front från sitt egna konto men köade hela tiden från andra och inte 1 utan alltid 2-3 frontkonto..

Permabannade Svetlana - Jag gillade aldrig dig men inte stoppar det för att du gjorde något bra kämpade också faktiskt hade typ 20 torner hos Vamp tog jävligt lång tid för vamp/NS ens plocka någon.

Det finns många fler som har gjort mycket bra jobb under kriget. Vamp avgå! :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
hahahahahahahah hogans din lilla pajas NI var sämst och förblir så! alltid har susa förlorat i alla världar nästan hahahah ni gråar varje värld ni kör princip. hogans jag gjorde ändå kaos mot er bra tag hahah.. sparta hade utan tvekan vunnit mot er!

Enda anledningen du "skapade kaos" var för att Van Draculs spelare försvann helt plötsligt utan ett enda ord.
 
Topp