OBEY.. En saga som snart äro till ända.

Reaktionspoäng
0
Lawliet... Som jag Citerade Zeus så skrev han att Riket har 1miljon OB-D Det betyder väl att NI attackerarde DOM och att inte DOM attackera ER ? så det kan ni väl inte räkna med i ganbanget eller?
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Lawliet... Som jag Citerade Zeus så skrev han att Riket har 1miljon OB-D Det betyder väl att NI attackerarde DOM och att inte DOM attackera ER ? så det kan ni väl inte räkna med i ganbanget eller?

saken är väl att de förklarade krig mot oss när alla andra gjorde det och i mina ögon är väl det samma sak som att vara med i gangbanget? och ja det skickade attacker i början, det gör det fortfarande. Sen att vi attackerade dom mer är väl för att de kör deff i sina byar man får inte mycket oba av att attackera med Deff :p
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Lawliet... Som jag Citerade Zeus så skrev han att Riket har 1miljon OB-D Det betyder väl att NI attackerarde DOM och att inte DOM attackera ER ? så det kan ni väl inte räkna med i ganbanget eller?

Det är väl klart att man kan räkna med det i gangbanget, det är ju våra offtrupper som dör när de hade kunnat användas till något annat, t.ex mot OBEY.
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Det är väl klart att man kan räkna med det i gangbanget, det är ju våra offtrupper som dör när de hade kunnat användas till något annat, t.ex mot OBEY.


dom stats som är med är från dag ett vi gick med i kriget. inget innan syns i vår stattestik vilket visar att ni i onc gett oss allt fokus.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ja men det är väl ert fel att ni har gjort det ist för att skicka dom på Obey?

Det där låter bara konstigt. Denna diskussionen kommer ingen vart, du och jag har helt klart olika filosofi på detta spelet så ingen idé att vi ens försöker komma överens om det :).
 

DeletedUser

Guest
saken är väl att de förklarade krig mot oss när alla andra gjorde det och i mina ögon är väl det samma sak som att vara med i gangbanget? och ja det skickade attacker i början, det gör det fortfarande. Sen att vi attackerade dom mer är väl för att de kör deff i sina byar man får inte mycket oba av att attackera med Deff :p

Vill endast tillägga att den först onc förklarade krig mot var Riket/Gallien
 

DeletedUser

Guest
Hallå! Varför tror folket att obey snart är över?:) Någon som har några motiveringar eller är detta bara för att höja stridsmoralen?
 

kacka65

Member
Reaktionspoäng
0
Hej alla ärade spelare på Tribalwars.

Jag fick idag kännedom över att jag skulle ha backstabbat min enda stam OBEY och då delgivit till fiende stammens information då jag suttit på ledningskonto.
Jag är oerhört kränkt gällande en spelares uttalande (du vet vem du är) över att jag skulle ha utelämnat OBEY!!
Ja OBEY har tydligen problem över läckor men inte fan tänker jag ta det!!
Jag ställer huvudet högt, går med rak rygg ur detta skitsnack!
Tappade ett förtroende idag.
Backstabbar man sina egna?

Må väl alla Tribalwars-spelare!!!
 

DeletedUser

Guest
Hej alla ärade spelare på Tribalwars.

Jag fick idag kännedom över att jag skulle ha backstabbat min enda stam OBEY och då delgivit till fiende stammens information då jag suttit på ledningskonto.
Jag är oerhört kränkt gällande en spelares uttalande (du vet vem du är) över att jag skulle ha utelämnat OBEY!!
Ja OBEY har tydligen problem över läckor men inte fan tänker jag ta det!!
Jag ställer huvudet högt, går med rak rygg ur detta skitsnack!
Tappade ett förtroende idag.
Backstabbar man sina egna?

Må väl alla Tribalwars-spelare!!!

jo alla vet väl att det är Lukas som läcker? hahah att ni inte kickat honom än är vi ALLA andra på världen tacksamma över :)
 

DeletedUser

Guest
jo alla vet väl att det är Lukas som läcker? hahah att ni inte kickat honom än är vi ALLA andra på världen tacksamma över :)

Femte världen i rad du hittar på saker om mig? Har du inget bättre för dig? Ser inte att du förändrats ett dugg, du är fortfarande samma jävla nöt i skallen. Synd att du själv inte inser det.
Kan också bekräfta att kacka läckte info.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Femte världen i rad du hittar på saker om mig? Har du inget bättre för dig? Ser inte att du förändrats ett dugg, du är fortfarande samma jävla nöt i skallen. Synd att du själv inte inser det.
Kan också bekräfta att kacka läckte info.

one down, one more to go!
 
Senast ändrad:
Topp