OBEY.. En saga som snart äro till ända.

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nu lägger vi ner skitsnacket boys. Keep it relevant. Diskussionen kommer inte leda någonvart.

vad var det som var irrelevant då?

Jag gav Obey creds för ett smart takiskt upplägg och samarbete med HumDum.
Det är helt klart ngt on topic, eller är det bara statistik som gäller här?

var tvungen och förklara min grej så det inte missförstås..

Så vilket av det var skitsnack tycker du?
 
Reaktionspoäng
0
Jag syfta mest, på diskussionen som helhet, när ni lika gärna kunnat ta den över skype eller något.

Tycker själv att OBEY gör det bra, ska bli skoj att se vad deras nästa drag blir bara, samt om de ska fortsätta låta HumDum göra grovjobbet.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag syfta mest, på diskussionen som helhet, när ni lika gärna kunnat ta den över skype eller något.

Tycker själv att OBEY gör det bra, ska bli skoj att se vad deras nästa drag blir bara, samt om de ska fortsätta låta HumDum göra grovjobbet.

Jag har inte tillgänglihet till skype förän ikväll, sen livar det ju upp tråden lite. men ok, vi släpper det.

väntar med spänning ^^
mvh
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
De leder fortfarande i byar men i poäng är det jämt. Vi leder dock relativt överlägset i totala antalet byar erövrade, men det är irrelevant för kriget antar jag.

Är det verkligen inte. Om det står lika i kriget men en stam adlar hejvilt på sidan om så kommer den stammen vinna kriget i det långe loppet iaf pga sin ökande storlek, så det har allt med kriget att göra.
 

DeletedUser

Guest
Så hög nivå på detta resonemanget att man blir snurrig......
Att man infört regler som att man inte kan deffa utanför stammen borde ju leda till att "smarta"stammar agerar i enlighet med det... Annars vore dom väl idioter eller förlorare? Vad är det egentligen som diskuteras här?
 

FejkNicket

New Member
Reaktionspoäng
0
Sida 1:
Stammar: HM!, OnC
Sida 2:
Stammar: OBEY

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 70
Sida 2: 18
Skillnad: 52

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 0
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 271,444
Sida 2: 74,062
Skillnad: 197,382

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 32,796
Sida 2: 0
Skillnad: 32,796

chart


U mad obey?
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
hah Obey har nu vaknat på riktig och slår till mot HM! :) fina adlingar ser man på tw-stats.

kan ngn visa stats? :D
 
Topp