OBEY.. En saga som snart äro till ända.

Reaktionspoäng
0
Kära medlemmar i OBEY,

Eftersom ni uppenbarligen vill kriga. Men är för mesiga för att våga kriga emot oss 1v1, inte heller orkar ni bemöda er med en krigsförklaring. Utan allt vi kan se är väldigt dåligt koordinerade adelståg gentemot våra byar, det är förvånande från min sida, hur dåligt koordinerade ni faktiskt är i era attackvågor.

Ska bli oerhört roligt att kriga och jag hoppas vi alla kan hålla god ton gentemot varandra såväl in-game som ute på externa.

Danne/Fireside, är du stolt över att vara en del utav barbadlande gangbangligan numera? Vad hände med gamla moralen? ;)

Puss på er OBEY! <3
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Man skall ju inte hetsa och snacka om att gå på en stam sen knorra när stammen i fråga jämnar ut oddsen till sin fördel.
Må Envetnaste stam vinna detta lilla fältslag

/Daniel
 
Senast ändrad:

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
kommer va mycket spännade följa kriget.. får se om fireside kan kriga som förut :confused: upp till bevis.

nu är det att båda stammarna är nästan lika bra, så kommer bli svårt säga vem som vinner.
Lycka till OBEY & OnC finns riktig roliga spelare från båda stammarna :)

Kötta! Boys.. hoppas ni får ha roligt krig..
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Jämnar ut oddsen? haha ja det var då väldigt jämna odds i detta krig :)

lycka till i kriget iaf :p Nu ska GangBang U få smaka asplöv! mot oändligheten och vidare!! :D
 
Reaktionspoäng
0
Vi försökte hänga med er i internadlingar och sammanslagningar av konto med där var ni tyvärr för starka ;) Man skall ju inte hetsa och snacka om att gå på en stam sen knorra när stammen i fråga jämnar ut oddsen till sin fördel.
Må Envetnaste stam vinna detta lilla fältslag

/Daniel

Jag är bara intresserad utav den lilla frågan, vad har vi sagt om att gå emot er? Det är ni som har diskuterat om att gå emot oss, på grunder som är helt obefintliga från första början, så som att vi skulle hetsat gentemot er genom Sir Hero kontot. När allt vi undrade var, vilka spelare som satt i er stam, när NI kontaktade oss för en IAP redan innan skyddet ens hade släppt. Hur den frågan sen kan vara hets värt att vara långsint över, är för mig oförståeligt. Erkänn istället att ni bara är giriga efter poäng och byar, som ni trodde skulle bli billiga i slutändan.

Så, kära Daniel, nästa gång du vill argumentera kan du alltid vänligt hålla dig till saklighet och inte påhittade argument och fabuleringar.

Vänligen,
Arctic
 

RBUU

Member
Reaktionspoäng
0
Sjukt skoj att följa.

Onc: om vi vill vinna kriget låt inte era trupper stå hemma(Kariochi) så blir nog allt bra ;)
 

GunillaPersson

New Member
Reaktionspoäng
0
VI har ingen diplomati. jag har aldrig kontaktat er. NI har kontaktat mig men sen slutat svarat när jag inte ville ge min skype och fortsätta prata genom PM. Som jag ser det har vi ingen diplomati och ni va ett solklart krigsmål. så in och tagga attacker istället för att skapa konflikter i forumet.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Sjukt skoj att följa.

Onc: om vi vill vinna kriget låt inte era trupper stå hemma(Kariochi) så blir nog allt bra ;)

lugna ner dig, alla har gjort misstager.

de som sitter på kariochi är bra spelare inte super bra men ja helt okej bra spelare.
finns en anledning varför de inte duckade. men du ska inte hänga upp andra spelare här detta trådet är krig tråd, mellan obey o onc och inget annat..
 
Reaktionspoäng
0
VI har ingen diplomati. jag har aldrig kontaktat er. NI har kontaktat mig men sen slutat svarat när jag inte ville ge min skype och fortsätta prata genom PM. Som jag ser det har vi ingen diplomati och ni va ett solklart krigsmål. så in och tagga attacker istället för att skapa konflikter i forumet.

Så du menar att PM'en från OBEY spelare som ticka in om diplomati, är våra pm som vi skickat? Konstigt tycker jag i alla fall. Sedan har jag aldrig namngivit dig på något sätt lilla Gunilla. Dessutom, så har jag aldrig på något sätt tillskrivit tråden det faktum att våra stammar på något sätt skulle haft en diplomati. Varför besvara och argumentera om frågeställningar, som inte existerat.

Gunilla, varför ska vi tagga upp inksen när vi knappt får några? Det är inte direkt så att vi måste börja anstränga oss för att ta bort era adlar eller hitta dem.
 

RBUU

Member
Reaktionspoäng
0
lugna ner dig, alla har gjort misstager.

de som sitter på kariochi är bra spelare inte super bra men ja helt okej bra spelare.
finns en anledning varför de inte duckade. men du ska inte hänga upp andra spelare här detta trådet är krig tråd, mellan obey o onc och inget annat..

Tror jag säkert att dem är ;) men själv hade jag inte lämnat mitt konto o vaktat under krig.
 

GunillaPersson

New Member
Reaktionspoäng
0
som stammens överhuvud så är det jag som fixar diplomati. så du medhåller att vi inte har någon diplomati varför all agg då? sura att det vart krig fattar inte riktigt nu vad din "negativa" tråd handlar om, trodde du verkligen att vår lilla yta skulle funka världen ut?
 
Reaktionspoäng
0
som stammens överhuvud så är det jag som fixar diplomati. så du medhåller att vi inte har någon diplomati varför all agg då? sura att det vart krig fattar inte riktigt nu vad din "negativa" tråd handlar om, trodde du verkligen att vår lilla yta skulle funka världen ut?

Det har jag aldrig påstått heller. Det enda "negativa" jag påstått är det faktum, att ni inte vågade krigsförklara oss stam emot stam, utan var tvungen att låta andra stammar agera slagpåsar innan ni vågade hoppa in. Tyvärr så läckte er lilla planering ut lite i förtid bara, så vi visste om detta redan i fredags. Men tack för att du återigen bestämmer dig för att tillskriva saker i tråden, som inte är av relevans.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Enligt mig kunde detta kriget knappast vara mer passande då ni är i vägen för oss, och dessutom lite för närgångna ;). Vi får väl se om jag fastnar med handen i handbollsklistret denna gången Danne, jag väntar ivrigt.

Vill även passa på att skicka mina hälsningar och önska eder alla som deltar i kriget lycka till. Må bästa stam vinna.
 
Reaktionspoäng
0
Det har jag aldrig påstått heller. Det enda "negativa" jag påstått är det faktum, att ni inte vågade krigsförklara oss stam emot stam, utan var tvungen att låta andra stammar agera slagpåsar innan ni vågade hoppa in. Tyvärr så läckte er lilla planering ut lite i förtid bara, så vi visste om detta redan i fredags. Men tack för att du återigen bestämmer dig för att tillskriva saker i tråden, som inte är av relevans.

du borde äta lite pepparkakor
 
Reaktionspoäng
0
Tyvärr är jag allergisk emot nejlika, vilket gör pepparkakorna lite.. svårätna. Men tack för omtanken att du tycker jag borde bli snällare :) Du borde testa det, emot din stam, istället för att sprida runt citat ur era chatter till utomstående. Aj, sorry, var väll lukas som läckte? ;)

aha gör de ändå,bara ursäkter. ja e alltid snäll:( fråga lawl,nu! sen så tvivlar jag på att varken jag eller lukas citerar ur våra chatter.du kan få några punker på de för att göra det roligare:)

1. Jag har inte kunnat citera på skype förens idag av någon anledning.
2. Jag skulle aldrig göra något sånt vid mina sinnens fulla bruk.
3. jag dricker ingen alkohol eller tar droger (se 2)
4. Jag hatar spioner,jag skulle ju inte vilja vara något som ja hatar:)


lukas får gärna göra en egen punkt listan ifall han får de för mamma:)
 

DeletedUser

Guest
Detta blir lika spännande som att titta på när färg torkar....
 
Topp