NwP vs KWN, TUS, FProw & MR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
"Att sen NwP tog kontakt med mig när dom ville backstaba Macgreg (min PA och dåvarande största spelaren) var heller inget smart drag. Enda anledningen som jag förstod det var att det sved i ögonen för dem att han var störst. Det var aldrig ett alternativ för mig då macgreg är en väldigt trevlig spelare som faktiskt kan skilja på rätt och fel."

Backstabba? Aldrig varit allierade med honom eller liknande så backstabba är troligen fel ord, vi var mera ute efter att få bort han då han kom bara närmare och närmare våra byar.

"Ovan anledningar är orsaken till att KWN skapades. Samt notera, KWN skapades av en enda anledning och det var att slå ner och ut NwP ur denna värld."

Rätt komiskt då jag var en av dom såg er som ett hot redan från början, satt direkt på forumet och försökte få krig med er dock så fick man som svar av ledningen att ni "låg för långt bort" etc.

"Och kriget?

Tycker det talar för sig självt."

Jadu, hade ni kommit utan hjälp från tre stycken stammar kan jag garantera att ni inte hade haft en chans. Sen att DU också skickar runt mail till endel spelare i våran stam och säger saker som "Lämnar du så klarar du dig" (obs inte ordagrant) visar ju att du är minst en lika ful fisk som oss.
 

DeletedUser

Guest
Vi har alltid utgett oss för att vi KÖTTER och that's it.
Sen att vi hade spion i KWN är väl lite fel då flertalet av NwP och KWN medlemmar hade bra kontakt och satt o snackade taktiker mellan sig.

Håller med ovanstående, sjukt konstigt att alla sväljer allt hycklande. KWN blir större o slår ut de stammarna som hjälper till dom nu.

Skitsamma. Roligt tycker jag e att KWN skapades för att slå ut oss och verkar va bra många till som ville ha bort oss vilket bevisar vilka som ägde denna server innan alla gick emot oss.

Ett glatt gäng med bra samarbete knäcker ett gäng poänghoror men när det blir alla poänghoror på servern blir det svårare.

Måste dock säga att ni är riktigt patetiska i ert krig mot oss. Kom igen! Det var ett jävla massa skriv när vi gick mot BFH. Vi dödar alltid av en hel stam, adlar så mycket som möjligt. Vad har ni gjort? Tagit några byar här o där. Kör ni denna stil kommer ni torska en jävla massa byar då ni verkar låta oss vara i fred mellanåt.

Fast kanske så det är med poänghoror iaf? Måste ju se till o bygga upp alla byar innan man kan göra något mer eller hur?

Länge leve NwP, gudarna av värd2!
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Hej alla tw-are!

fullrulle här. (KJHIB är från v1 där jag ej spelar mer. Har bytt mail sen dess)

Jag har läst denna tråden nu och det finns flera saker att säga.

Detta är ett spel som bygger på politik, samarbete och taktik. Under tiden jag spelade i TUS så fick jag ofta bekräftat vilka tillvägagångssätt som NwP använde sig av för att få det dom ville. Allt från lögner att adelståg istället är skenattacker till hot om att andra ska tömma byar på trupper så kanske dom låter dom små byarna vara ifred. Vilket dom givetvis aldrig hade för avsikt att göra.

Att sen NwP tog kontakt med mig när dom ville backstaba Macgreg (min PA och dåvarande största spelaren) var heller inget smart drag. Enda anledningen som jag förstod det var att det sved i ögonen för dem att han var störst. Det var aldrig ett alternativ för mig då macgreg är en väldigt trevlig spelare som faktiskt kan skilja på rätt och fel.

Och nyligen fick jag oxå bekräftat att NwP var precis i färd med att hugga TUS, min gamla stam, i ryggen. Jag har väldigt bra bevis på detta. Anledningen att den aldrig inleddes är förmodligen för att NwP har en spion i KWN, så dom väntade in vilket "target" KWN egentligen hade i detta krig.

Ovan anledningar är orsaken till att KWN skapades. Samt notera, KWN skapades av en enda anledning och det var att slå ner och ut NwP ur denna värld. Att sen frpow och TUS valde att stå på vår sida är deras eget val. Det var 3 personer som visste om vilket mål jag, och endast jag, hade planerat att attackera. Efter att kriget startat så kontaktades berörande stammar. Det finns en ganska uppenbar anledning varför dom valde att stå på vår sida och inte er. Vilken? Det från ni fråga er själva. Men en hint är att jag får dagligen mail från spelare som vill hejja på och är glada att vi valt att ta denna kamp.

Att det som händer nu är att en tyrann bara byts mot en annan är skitsnack. Som jag sa tidigare, KWN har bara ett syfte; att ta ut NwP. Personligen har jag inga andra ambitioner. Vad som kommer hända med KWN är dessutom redan bestämt. Och det är förmodligen inte vad ngn kan gissa.

Och kriget?

Tycker det talar för sig självt.

R.I.P NwP

Hurra för patriarkatet!

må väl
fullrulle

"Backstaba Macgreg"? Kanske dags att du slår upp vad det ordet betyder. Vi hade och har aldrig haft några goda relationer med FRpow. Så vet inte va du yrar om. "Attackera" Macgreg är nog ett lämpligare ord.

Sen det där med våra tillvägagångssätt... Ni använder precis samma fula tricks som vi gjorde (om inte värre).
Både TUS och FRpow, samt MR har trott att just deras stam är näst på tur för NwP... Hur kommer det sig? Hoppas dessa stammar tar sitt förnuft till fånga och inser era lögner.

"Allt från lögner att adelståg istället är skenattacker till hot om att andra ska tömma byar på trupper så kanske dom låter dom små byarna vara ifred. Vilket dom givetvis aldrig hade för avsikt att göra."

Ja, varför skulle vi låta små byar vara ifred som är våra grannar? Låter ju idiotiskt. Det här är ett krigsspel, inte sim city. Det går ut på att ta över nya byar. Sen om den försvarande spelaren gråter eller inte när vi dundrar in bryr vi oss inte ett dugg om.


"Men en hint är att jag får dagligen mail från spelare som vill hejja på och är glada att vi valt att ta denna kamp."

Jag kan vända på steken och säga att jag får en hel del supportmail från spelare som tycker det är synd om värld 2 går miste om NwP. Eftersom det är vi som har rört om i grytan.

En bättre och skönare stam, med en riktigt tät sammanhållning, får man leta efter. Vi garvar högt när vi slaktar era trupper och adelsmän. (eller när ni dödar era egna trupper med er assistans haha)

NwP for life!
Hare gött

Tazzen, Hertig av NwP
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
jag känner mig hedrad över det han skriver :) att deras stam gjordes för att plocka bort oss! och utan oss blir det simcity. inget mer tribalWARS utan simcity där folk kan bygga upp sina byar till höger och vänster. lite som www.tribalhugs.net ! där kmr svenska tribalwars värld 2 sluta ifall vi åker bort.

btw vi kmr inte försvinna :) alla kmr komma ihåg NwP för det är stamen som gjort sig känd genom att plocka ut stamar som legat på top 10.


we ride together... we die together!

NwP for life!
 

DeletedUser

Guest
Sen att du Fullrulle säger att kriget är så gott som över är rätt komiskt då jag inte sett på ett bra tag någon som blivit attackerad av en full off arme utan mera armeer på 4-5k och 1,5-2.5k LC som går in i döden. :)
 

DeletedUser

Guest
du säger att detta är lågt men detta är typ samma sak som ni gjorde mot oss...
även om ni säger att ni är i krig mot oss så kan jag inte säga att det är ett riktigt krig för att ingen gör något.
jag må vara dum men jag hejar på NwP i det här kriget...
 

DeletedUser

Guest
du säger att detta är lågt men detta är typ samma sak som ni gjorde mot oss...
även om ni säger att ni är i krig mot oss så kan jag inte säga att det är ett riktigt krig för att ingen gör något.
jag må vara dum men jag hejar på NwP i det här kriget...

Riktade du denna kommentaren till mig? Isf så tog vi er helt enkelt för vi hade en spion i eran stam som i sin tur berättade att ni planerade att ta ut Headmaster's byar.

Hejja på bara! :)
 

DeletedUser

Guest
vilket totalt skitsnack fullrulle.

Om ni undrar hur det verkligen gick till, läs nedan:

KWN planerade att plocka solace och bush, dom har många fina byar och är inte ett jätte svårt mål tänkte dom.
Dom laddar upp med off som bara den och tänker smälla, då får lilla fullrulle reda på(genom svek/spioneri och allmänt ljuga sönder sig) att nwp skall attackera tus.

Som en blix från klar himmel kommer fullrulle på, varför inte ta ner nwp nu?
Jag har ju massa off, tus kommer följa och vi slår ut heeela nwps off på en natt.

Så sagt som gjort, dom attackera och resten är historia.

Såklart ni kan tro fullrulles saga, men så här gick det till. KWN hugger allierade lika mycket som oss i ryggen, men vi försöker inte framstå som några helgon under tiden!
Sedan att fullrulle skall vara så otroligt feg/patetiskt genom att skicka ut massa brev om hur dåliga vi är och att kwn är nästan som robin hood är bara komiskt

 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag måste säga att jag hejar på NwP xD.. Anledningen är nog att jag tror att KWN kan bli en värre stam en NwP och jag inte alls skulle bli förvånad om dem förklarar krig med sina nu allierade, efter kriget med NwP (Om dem vinner det förstås ^^).

Om ni inte förstod så syfta jag lite på det här Wallin skrev..

Som sagt, dom byter ut en tyrann mot en annan.
 
Senast redigerad av en moderator:

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
vilket totalt skitsnack fullrulle.

Om ni undrar hur det verkligen gick till, läs nedan:

KWN planerade att plocka solace och bush, dom har många fina byar och är inte ett jätte svårt mål tänkte dom.
Dom laddar upp med off som bara den och tänker smälla, då får lilla fullrulle reda på(genom svek/spioneri och allmänt ljuga sönder sig) att nwp skall attackera tus.

Som en blix från klar himmel kommer fullrulle på, varför inte ta ner nwp nu?
Jag har ju massa off, tus kommer följa och vi slår ut heeela nwps off på en natt.

Så sagt som gjort, dom attackera och resten är historia.

Såklart ni kan tro fullrulles saga, men så här gick det till. KWN hugger allierade lika mycket som oss i ryggen, men vi försöker inte framstå som några helgon under tiden!
Sedan att fullrulle skall vara så otroligt feg/patetiskt genom att skicka ut massa brev om hur dåliga vi är och att kwn är nästan som robin hood är bara komiskt




bra skrivit. btw vem e du? :D
 

DeletedUser

Guest
Du kan ju alltid vara spion :D, ok slut på onödiga svar för min del nu.
 

DeletedUser

Guest
vilket totalt skitsnack fullrulle.

Om ni undrar hur det verkligen gick till, läs nedan:

KWN planerade att plocka solace och bush, dom har många fina byar och är inte ett jätte svårt mål tänkte dom.
Dom laddar upp med off som bara den och tänker smälla, då får lilla fullrulle reda på(genom svek/spioneri och allmänt ljuga sönder sig) att nwp skall attackera tus.

Som en blix från klar himmel kommer fullrulle på, varför inte ta ner nwp nu?
Jag har ju massa off, tus kommer följa och vi slår ut heeela nwps off på en natt.

Så sagt som gjort, dom attackera och resten är historia.

Såklart ni kan tro fullrulles saga, men så här gick det till. KWN hugger allierade lika mycket som oss i ryggen, men vi försöker inte framstå som några helgon under tiden!
Sedan att fullrulle skall vara så otroligt feg/patetiskt genom att skicka ut massa brev om hur dåliga vi är och att kwn är nästan som robin hood är bara komiskt


Måste bara säga att detta är den bästa post jag sett på ett bra tag! Får man fråga vem du är förresten? :]
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp