NwP vs KWN, TUS, FProw & MR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det är ju bara information, går du in på twstats, så kan man göra den där listan, det är inte nå propaganda på nått sätt, bara en greje man kan uppdatera då och då så alla vet hur kriget går.

jag kan också göra en:

Results
Side 1: NwP

Side 2: MR KWN TUS FRpow

Timeframe: Last 24 hours

Side 1: Total conquers: 10
Side 2: Total conquers: 34
Difference: Total conquers: 24

Side 1: Total conquers against other side: 8
Side 2: Total conquers against other side: 19
Difference: Total conquers against other side: 11

Side 1: Total conquers points value: 91,934
Side 2: Total conquers points value: 213,699
Difference: Total conquers points value: 121,765

Side 1: Total conquers against other side points value: 73,132
Side 2: Total conquers against other side points value: 165,063
Difference: Total conquers against other side points value: 91,931
 

DeletedUser

Guest
Hade NwP några föraning alls om vad som var på väg att ske?
 

DeletedUser

Guest
de roliga är att den där jävla hycklaren fullrulle skickar ut brev till andra stammar och försöker svartlista oss. Sen kör dom exakt samma rävspel som dom anklagat oss för.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Hade NwP några föraning alls om vad som var på väg att ske?


nej. ingenting. dom skickade satan med trupper under en natt. så när vissa logga in hade saker försvunnit. men detta har pågått ett tag. hade detta vatt clean fight så hade KWN knappt funnits kvar!
 

DeletedUser

Guest
Om allt går vägen nu så kommer kriget troligen att vända snart, får se om vi får lite tur (som vi inte haft hitills) :)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Bannad!!!!

gick en massa rykten om att Headmaster var bannad och det stämmer..
då kan man ju undra varför? :confused:

varför är Headmaster bannad??
dubbla konton eller har han förolämpat någon??
eller är det taktik från NwP:s sida???

wallin016 kanske kan svara på det..
 

DeletedUser

Guest
gick en massa rykten om att Headmaster var bannad och det stämmer..
då kan man ju undra varför? :confused:

varför är Headmaster bannad??
dubbla konton eller har han förolämpat någon??
eller är det taktik från NwP:s sida???

wallin016 kanske kan svara på det..

Headmaster hade varit KÖ för Mavy's konto ett bra tag då Mavy lagt ner v1 osv så verkar som han skickat resurser mellan byarna typ? Har faktiskt inget svar. Dock har fullrulle använt konton han varit KÖ för att attackera samma byar så han lär med bli bannad när admins vaknar till :)

Det är absolut ingen taktik från NwP's sida iallafall. That's for sure!
 

DeletedUser

Guest
Sen när kriget är slut så kommer alla lukta på blommorna och springa runt på ängarna och må bra, fredliga grannar som inte vill din by något ont där du kan bygga ifred utan att behöva tänka på det hemska kriget.

Så har v2 blivit simcity då och krig blir ett skällsord.

Där man får arga IGM för att man råkar attackera nån som bara vill ha sin by ifred, usch hemska krig.

För sedan kommer KWN och FrPow och MR och TUS få sitt simcity.

Det är väl vad alla tror iaf :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror absolut inte att det är de alla tror, de vill vara bli av med en stort hot, jag tror inte att de är så dumma att de tror på ett fredligt TribalWars.

Varenda av dessa stammar som är mot er håller lika mycket koll på sina vänner som de håller koll på sina fiender.
 

DeletedUser

Guest
nästan som i värld 1, där vi hade 6 av top 10 stammarna emot oss ett tag :p

nu har vi ju bara ca 4 av top 10 emot oss....
 

DeletedUser

Guest
Hejsan! Nu bara måste jag hoppa in och diskutera :) Älskar att argumentera, nästan vad mitt liv går ut på :D

Du skrev att KWN är patetiska pga att de tar hjälp av top 5 stammar...

Om vi tar och jämnför detta kriget med alla andra krig så är detta ett väldigt strategiskt och ett standard drag. Det är ju så att ju fler man har vid sin sida ju större än man, rätt logiskt, och som det låter blir det NwP mot 3 stora stammar och 1 lite mindre.

Hur tror du att alla andra stora diktator störtade? Ex. Napoleon, Hitler m.m

- JO, pga att dem trodde att ensam är starkast. Jag tycker i alla fall att det ska bli intressant och se hur detta slutar.

Vänliga Hälsningar Patrik
Moderator på TW.SE Forum
 

DeletedUser

Guest
Tycker man kan säga att de är rätt patetiskt eftersom dom var större än oss redan innan kriget. Dom har ju verkligen inte gjort sig förtjänta av sin förstaplats om man säger så. Dessutom högg dom oss i ryggen utan minsta förvaraning.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Hejsan! Nu bara måste jag hoppa in och diskutera :) Älskar att argumentera, nästan vad mitt liv går ut på :D

Du skrev att KWN är patetiska pga att de tar hjälp av top 5 stammar...

Om vi tar och jämnför detta kriget med alla andra krig så är detta ett väldigt strategiskt och ett standard drag. Det är ju så att ju fler man har vid sin sida ju större än man, rätt logiskt, och som det låter blir det NwP mot 3 stora stammar och 1 lite mindre.

Hur tror du att alla andra stora diktator störtade? Ex. Napoleon, Hitler m.m

- JO, pga att dem trodde att ensam är starkast. Jag tycker i alla fall att det ska bli intressant och se hur detta slutar.

Vänliga Hälsningar Patrik
Moderator på TW.SE Forum



visst vart det ett smart drag. men bevisar även att dom inte klarar av oss själva + att vi låg 2a och dom 1a när kriget starta. även att dom attackera över en natt utan krigsförklaring. alla krig vi gått in i har vi gjort en krigsförklaring, kanske inte några seriösa men har ändå vatt en krigsförklaring. och måste säga så kul som vi har det i NwP fy fan så kul har ingen annan stam det. det är säkert :) Mina brödrar vi har inte chansen på vår sida. chansen är väll 10% att vi vinner och dessa 10% är vad som kmr hända :)

GO NWP!
 

KJHIB

Member
Reaktionspoäng
0
Hej alla tw-are!

fullrulle här. (KJHIB är från v1 där jag ej spelar mer. Har bytt mail sen dess)

Jag har läst denna tråden nu och det finns flera saker att säga.

Detta är ett spel som bygger på politik, samarbete och taktik. Under tiden jag spelade i TUS så fick jag ofta bekräftat vilka tillvägagångssätt som NwP använde sig av för att få det dom ville. Allt från lögner att adelståg istället är skenattacker till hot om att andra ska tömma byar på trupper så kanske dom låter dom små byarna vara ifred. Vilket dom givetvis aldrig hade för avsikt att göra.

Att sen NwP tog kontakt med mig när dom ville backstaba Macgreg (min PA och dåvarande största spelaren) var heller inget smart drag. Enda anledningen som jag förstod det var att det sved i ögonen för dem att han var störst. Det var aldrig ett alternativ för mig då macgreg är en väldigt trevlig spelare som faktiskt kan skilja på rätt och fel.

Och nyligen fick jag oxå bekräftat att NwP var precis i färd med att hugga TUS, min gamla stam, i ryggen. Jag har väldigt bra bevis på detta. Anledningen att den aldrig inleddes är förmodligen för att NwP har en spion i KWN, så dom väntade in vilket "target" KWN egentligen hade i detta krig.

Ovan anledningar är orsaken till att KWN skapades. Samt notera, KWN skapades av en enda anledning och det var att slå ner och ut NwP ur denna värld. Att sen frpow och TUS valde att stå på vår sida är deras eget val. Det var 3 personer som visste om vilket mål jag, och endast jag, hade planerat att attackera. Efter att kriget startat så kontaktades berörande stammar. Det finns en ganska uppenbar anledning varför dom valde att stå på vår sida och inte er. Vilken? Det från ni fråga er själva. Men en hint är att jag får dagligen mail från spelare som vill hejja på och är glada att vi valt att ta denna kamp.

Att det som händer nu är att en tyrann bara byts mot en annan är skitsnack. Som jag sa tidigare, KWN har bara ett syfte; att ta ut NwP. Personligen har jag inga andra ambitioner. Vad som kommer hända med KWN är dessutom redan bestämt. Och det är förmodligen inte vad ngn kan gissa.

Och kriget?

Tycker det talar för sig självt.

R.I.P NwP

Hurra för patriarkatet!

må väl
fullrulle
 

DeletedUser

Guest
Bullshit

"Samt notera, KWN skapades av en enda anledning och det var att slå ner och ut NwP ur denna värld."

Korrekt anledning

Kwn skapades av och för "poängjägare" i syfte att försöka slå ut Nwp tillvarje pris.

Du säger att du har bevis på att vi tänkte hugga Tus i ryggen? va bra men gjorde vi de? Istället högg ni oss i ryggen och inte nog med, du sitter här och erkänner att de var planen från att första början.

Tråkigast av allt är att de finns stammar som sväljer ditt förbannade hycklande. Vi har iaf aldrig utgett oss för att vara några helgon vi är fula fiskar med hedern i behåll tillskillnad från er.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp