NwP vs KWN, TUS, FProw & MR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jadu, har varit ett par tråkiga dagar här på tribalwars, vaknade upp för två dagar sen och såg att man hade ett par inkommande från endel i KWN och förlorade i sin tur en by till Macgreg (Dödade 2 offensiver dock ^^). Har samtidigt läst endel mail som fullrulle skickat till andra stammar i hopp om att få mera hjälp, verkar inte räcka med att dom har fyra(!!!!!) top 5 stammar mot oss i NwP. Det komiska med brevet är att dom säger att vi går på småstammar samt hugger våra allierade i ryggen, fine vi slaktade bad co(poängjägare hela bunten) men att vi går på småstammar är ju bara skrattretande. Vi gick på BFH för att hade vi inte gjort det hade dom troligen blivit ett stort hot i framtiden. Alla andra stammar vi tagit ner har varit top10 stammar.

TUS; Jadu vad ska man säga? Svaga, oorganiserade samt extremt skämmiga. Förstår inte hur dom kan vara top5. Dom skulle aldrig våga gått på oss ensamma utan KwN, FProw & MR. That's for sure.

MR: Jadu, riktiga backstabbers dom där! Dom var allierade med både oss & KWN men till oss sa dom att dom skulle vara neutrala i kriget fast ändå har dom deffat upp KWN byar etc. Riktigt lågt :7

Det komiska med det hela är att TUS & MR inte förstår att KWN kommer att slakta dom med sen, tro inte på fem öre att dom kommer låta er vara iallafall! :)

Här kommer det fina brevet fullrulle skickat runt;

-------------------

fullrulle idag kl xx.xx
Bäste Stamledare!

Från och med imorse så gick KWN och dess allierade i krig mot NWP. Vill din stam ha en chans att slå tillbaka mot NWP: Stammen som är känd för att tyrranisera små stammar och hugga sina allierade i ryggen. Isånt fall så har ni nu chansen ni har väntat på! Slå ut de byar som ligger nära er stam så minimerar ni hotet från dem i framtiden. Om ni will hjälpa till med kriget eller om ni har några generlla frågor tveka inte att kontakta fullrulle eller madamax.

Bästa hälsningar KWN's krigsråd

-------------------

Rank 1 stammen klarar inte rank 2 stammen utan hjälp med deff & offensiv av tre stycken top5 stammar? Rätt patetiskt eller vad säger ni?
 

DeletedUser

Guest
Jag undrade när den här tråden skulle komma.

Såg från början vad som skedde (har stenkoll på twstats hehe). Hade på känn att något stort var på gång då KWN (och i min mening NwP) saktade ner. Förstod att båda byggde trupper och att något stort var på gång. Trodde dock att KWN o NwP gemensamt tänkte gå på någon, t.ex dela upp TUS.

Men nu ser vi alla hur det ligger till. Har ingen aning om hur det kommer att gå, men jag skulle nog inte sätta mina pengar på NwP som det ser ut nu iaf.. fortsätter att titta på med spänning =).
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
man ska aldrig säga aldrig ;) 4 top 5 stammar emot oss. det blir blodigt!
 

DeletedUser

Guest
Jag tror KWN är de enda som verkligen tjänar stort på detta. Resten av stammarna kommer bara ta nån by här och där.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror KWN är de enda som verkligen tjänar stort på detta. Resten av stammarna kommer bara ta nån by här och där.

Yep, om allt går vägen för KWN så tar dom massa byar och blir MYCKET starkare än tidigare och sedan plockar dom ut 'småstammarna' en efter en bara :) Tyvärr förstår inte endel spelare detta!
 

DeletedUser

Guest
Jag hejar ändå på KWN då ni tog alla våra hårt förtjänade byar, eller de flesta iallafall, resten av byarna tog stammar som satte in sin stöt efter nästan allt vårt försvar hade blivit demolerade.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Jag tror KWN är de enda som verkligen tjänar stort på detta. Resten av stammarna kommer bara ta nån by här och där.


säg nu inte för mkt. vinner vi så har vi en del byar att adla :) och då kan jag garantera att vi är oslagbara.. men det roligaste är att det ska krävas så här många stammar att försöka ta död på oss? + att detta är 4 av 5 topstammarna. tkr det är lite ironiskt :)
 

DeletedUser

Guest
Jag hejar ändå på KWN då ni tog alla våra hårt förtjänade byar, eller de flesta iallafall, resten av byarna tog stammar som satte in sin stöt efter nästan allt vårt försvar hade blivit demolerade.

Haha :) Ni ska dock vara hedrade(uhm.. eller något?) att vi slog ut er då vi siktade in oss på er då ni skulle bli ett stort hot i framtiden!
 

DeletedUser

Guest
Ni måste ändå tycka att KWN är smarta då de fått alla dessa stammar med sig, men jag kan förstå varför så många är med på att attackera er ändå, ni är ett väldigt stort hot och ni är väldigt aggressiva.
 

DeletedUser

Guest
Hoppas det går vägen för er här NwP...Gillar eran spelstil, skulle vara förödande för v2 att missta en bra stam. Kommer bara bli lika tråkig värld som v1 är utan er
 

DeletedUser

Guest
Ni måste ändå tycka att KWN är smarta då de fått med alla dessa stammar med sig, men jag kan förstå varför så många är med på att attackera er ändå, ni är ett väldigt stort hot och ni är väldigt aggressiva.

Dom fick med sig TUS efter en dag (Dom vågade väll inte gå med förren att ha sett hur kriget gått?) sen MR & FProw har väll skickat assistans hela tiden(?) samt lite småattacker. Det komiska med det hela blir att dom byter ut en tyrann mot en annan ;)
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Ni måste ändå tycka att KWN är smarta då de fått alla dessa stammar med sig, men jag kan förstå varför så många är med på att attackera er ändå, ni är ett väldigt stort hot och ni är väldigt aggressiva.



smarta? snarare fega! ett bevis på att dom inte klarar oss själva? även ett bevis på att INGEN klarar oss själva :)
 

DeletedUser

Guest
Halvlöjligt då det har diskuterats flitigt att vi NwP är backstabbers och allmänt dåliga människor.

1.Detta är ett textbaserat spel och inget annat!
2. Sist jag kollade så vann dom med mest byar.
3. Varför bygger man trupper?
4. Varför levlar man muren?
5.Varför skaffar man adel?

Get real alla därute.

Detta spel går enbart ut på att skaffa så många byar som det går att få, är det då dåligt av en stam att försöka med just det?

Förstår KWN att dom vill kriga ner oss ( plus alla andra som hjälper) vi vet vilka ni är :)

Då detta spel går ut på det.

Detta krig har precis börjat och kommer hålla på ett tag :)

NwP FTW:)
 

DeletedUser

Guest
Side 1: NwP

Side 2: KWN TUS FRpow MR

Timeframe: Forever

Side 1: Total conquers: 274
Side 2: Total conquers: 824
Difference: Total conquers: 550

Side 1: Total conquers against other side: 19
Side 2: Total conquers against other side: 41
Difference: Total conquers against other side: 22

Side 1: Total conquers points value: 1,521,051
Side 2: Total conquers points value: 3,524,747
Difference: Total conquers points value: 2,003,696

Side 1: Total conquers against other side points value: 141,903
Side 2: Total conquers against other side points value: 347,244
Difference: Total conquers against other side points value: 205,341

Side 1: NwP

Side 2: KWN TUS FRpow MR

Timeframe: Last 48 hours

Side 1: Total conquers: 16
Side 2: Total conquers: 73
Difference: Total conquers: 57

Side 1: Total conquers against other side: 12
Side 2: Total conquers against other side: 39
Difference: Total conquers against other side: 27

Side 1: Total conquers points value: 133,324
Side 2: Total conquers points value: 486,019
Difference: Total conquers points value: 352,695

Side 1: Total conquers against other side points value: 104,881
Side 2: Total conquers against other side points value: 340,129
Difference: Total conquers against other side points value: 235,248
 

DeletedUser

Guest
En sak till som jag tror vi glömmer i denna diskussionen. Rommel säger rätt mycket sanning, även om jag dock anser att varje stam har en viss heder. Hur som helst så har Rommel fel i ett resonemang. TW handlar mycket om politik också, något som vi i NWP inte har praktiserat så mycket. Vi köttar och vi köttar bra.

Därför är det kanske inte så konstigt att propagandan från fullrulle, donPepino med flera gick hem hos de lite svagare stammarna. Men å andra sidan så tänker inte dessa stammar alls. Ok Tus lär bli nån sorts systerstam åt KWN eller helt enkelt merga genom att KWN tar byarna över en natt. Men resten av de allierade kommer att bli hackmat så småning om (även om vi nu lyckas att vinna bör tilläggas).

Faktum kvarstår dock att varken KWN eller NWP kommer ge upp, detta kommer bli ett krig till sista byn är tagen och ifall alla stammar hade stått utanför (och inte gett KWN def före kriget osv) så skulle båda stammarna bli kraftigt decimerade. Istället för att gå in direkt och hjälpa en stam (den svagaste bör tilläggas, så ni gjorde lite rätt) så skulle ni ha väntat tills det fanns en tydlig vinnande sida. Vore ni smarta skulle ni aidat den svagare sidan och woops. Ni har chans att rubba båda stammarna.

Men men, det är lätt att vara efterklok. Stammar som läser detta bör dock ta tillfället i akt och knipa lite byar från KWN. KWN har inte många fulla offbyar kvar. Deras allies har dock lite off, men de är inte på något sätt lita organiserade.

Fight... until we die!
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Side 1: NwP

Side 2: KWN TUS FRpow MR

Timeframe: Forever

Side 1: Total conquers: 274
Side 2: Total conquers: 824
Difference: Total conquers: 550

Side 1: Total conquers against other side: 19
Side 2: Total conquers against other side: 41
Difference: Total conquers against other side: 22

Side 1: Total conquers points value: 1,521,051
Side 2: Total conquers points value: 3,524,747
Difference: Total conquers points value: 2,003,696

Side 1: Total conquers against other side points value: 141,903
Side 2: Total conquers against other side points value: 347,244
Difference: Total conquers against other side points value: 205,341

Side 1: NwP

Side 2: KWN TUS FRpow MR

Timeframe: Last 48 hours

Side 1: Total conquers: 16
Side 2: Total conquers: 73
Difference: Total conquers: 57

Side 1: Total conquers against other side: 12
Side 2: Total conquers against other side: 39
Difference: Total conquers against other side: 27

Side 1: Total conquers points value: 133,324
Side 2: Total conquers points value: 486,019
Difference: Total conquers points value: 352,695

Side 1: Total conquers against other side points value: 104,881
Side 2: Total conquers against other side points value: 340,129
Difference: Total conquers against other side points value: 235,248



vad vill du ha fram av detta? bra gjort men vad vill du få fram? att dom är 4 stamar mot oss och vi äger ut dom i snitt?
 

DeletedUser

Guest
Hej Då NwP . Detta är som Tw.Net ju . MuFFin köttade till max := World 10
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp