NwP vs BFH

DeletedUser

Guest
Ni attackerar 1.5 vecka innan planerat... Det menas med tåligt tålamod.... Och tålamod är viktigt :)

Jaha, du missuppfatta mig. Vi hade planerat ett datum ca 1,5 innan som vi skulle attackera BFH på. Så vi visste inget om att ni redan var under attack. Vi attackerade inte 1,5 vecka för tidigt. :)
 

DeletedUser

Guest
Jo vi hade en stamhoppare som jag hoppas ni tar åt oss. Vi gillar honom inte.

Men den som vet värld 2s historia vet att så fort vi klev in så blev vi attackerade i denna värld. Detta har gjort det svårare att bygga upp oss. Men det tar åandrasidan inte från er era timade anfall.
 

DeletedUser

Guest
Jo vi hade en stamhoppare som jag hoppas ni tar åt oss. Vi gillar honom inte.

Men den som vet värld 2s historia vet att så fort vi klev in så blev vi attackerade i denna värld. Detta har gjort det svårare att bygga upp oss. Men det tar åandrasidan inte från er era timade anfall.

Stamhopparen o hans stam började väl kriga mot er ganska omgående? Ser så ut på twstats. Jag kan även tänka mig att det var många från värld 1 som hyste visst... "agg" mot er från början, även om värld 2 o 1 ska vara skilda ;).
 

DeletedUser

Guest
Vissa (läs UrbanT) fortsatte kriget direkt i v2 från v1, vilket försvårade det lite för oss :p
Jag hoppas ni hoppar lite på dem, efter ni är klara med oss... typ nu alltså :p
 

DeletedUser

Guest
Stamhopparen o hans stam började väl kriga mot er ganska omgående? Ser så ut på twstats. Jag kan även tänka mig att det var många från värld 1 som hyste visst... "agg" mot er från början, även om värld 2 o 1 ska vara skilda ;).

några spelare från TDF ville ha en allians med BFH iaf :p
 

DeletedUser

Guest
Enligt dem kommer ni märka det. Dock inte säkert att vi överlever till dess de kommer med.
 
Topp