NwP vs BFH

DeletedUser

Guest
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO xD
den enda som är riktigt bra i er stam är headmaster, han började spela för några månader sen och är riktigt bra, särkilt hans strategi när han noblade mig :p
han tvingade en som var nära mig att speja mig och skicka rapporten till honom och jag misstäknte inte headmaster, typ 2 timmar när det är kväll så noblar han mig xD

Jo tack, är glad att ha han som granne när det kniper! Snubben har en sån sjukt defensiv och offensiv arme att han säkert skulle klara 4-5 pers samtidigt! Han har fan noblat 3-4 byar på 2 dagar nu :)
 

DeletedUser

Guest
Bästa grannen i världshistorien är Asshat för han gör så goda barbequesåser!!


Även sant det som bjogus säger, mycket oerfaret folk i bfh. Fick känslan av att stamsamhörigheten inte var den bästa i bfh vid attacktillfället.
 

DeletedUser

Guest
Sen nu här på v2 har alla fått känna på vad som gäller och har lärt sig av sina misstag från v1 och bjuder motstånd, och besegrar en stam som BFH som trodde att det skulle vara kanske inte lika lätt, men ändå så pass lätt att dom kunde ha sin delade uppmärksamhet mellan 2 servrar.


Snarare en kombination av att vi inte fick med oss många av våra bra spelare, att vi var en liten stam i ett tätbebyggt område med många stora stammar samt som du säger att många lärt sig av sina misstag.

Många faktorer talade mot oss. Att vi redan stod i rampljuset hjälpte oss inte ett dugg.


Happy hunting i fortsättningen ärade NwPare
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Är väll lite så med att när v1 startade kom många av BFH's spelare från .net med flera månaders erfarenheter, kanske upp mot ett års erfarenhet och mötte spelare som kommer helt gröna, eller dfrån travian och har ingen erfarenhet alls av hur TW fungerar.
Bara så du vet; när v1 började så va min totala erfarenhet typ 1 månad på w7, det va allt.
 

DeletedUser

Guest
headmaster är för bra kan jag säga :p
och det är därför du kör det säkert rutkowski :p jag gjorde samma sak förr men nu orkar jag bara inte xD
men wallin har rätt, headmaster är den bästa grannen man kan ha :D jag fattar inte vad han gör för att vara så bra, mycket offens och deffens och samtidigt mycket poäng...
 

DeletedUser

Guest
headmaster är för bra kan jag säga :p
och det är därför du kör det säkert rutkowski :p jag gjorde samma sak förr men nu orkar jag bara inte xD
men wallin har rätt, headmaster är den bästa grannen man kan ha :D jag fattar inte vad han gör för att vara så bra, mycket offens och deffens och samtidigt mycket poäng...

Han hade tur i början och fick grymma farms.. I guess? Skadar inte att han är bra heller :p
 

DeletedUser

Guest
Han hade tur i början och fick grymma farms.. I guess? Skadar inte att han är bra heller :p

jag farmade ingen från början och jag blev farmad, ändå var jag den bäste i mitt område :p och då menar jag i min ruta xD
jag var heller inte så aktiv :p
 

DeletedUser

Guest
Förvisso förvisso, men ordvalen är ändock rätt starka i presentationen. Och självklart förstår vi att BFH inte går in lika hårt på s.2. Men om det vore jag - kan ju trots allt bara tala för mig själv - så skulle jag inte låta mitt "varumärke", kalla det stamrykte eller vad som helst, bara gå under. Inte heller skulle jag låta min by gå under utan motstånd, blott 25 år gammal har jag en viss stolthet, en vinnarskalle och en inställning som lyder "Fight, until you die" (efter många års Manowar lyssnande).

Vi fick inte en attack mot oss, inte en spejning. Inte ens en fakeattack. Jag har lallat runt lite på s.1 for fun och även lusläst serverns PoP. Vet att många respekterar BFH, för ert sätt att spela. Därför såg jag även våran anfallsvåg som ett litet test på vår offensiva styrka, men även vår defensiva kraft! Tyvärr så satt jag uppe till klockan 02:00 för att tima en attack förgäves, skulle bara, med facit i hand, ha kunnat skicka den rakt av. Inga försök att dodga skedde. Sen fick vi ju som sagt inte ett anfall mot oss, det enda jag vet att vi fick var "post".

Hur som helst. Att orda detta är onödigt, alla har sin egen åsikt. Faktan säger dock att vi vann, lätt. Sista byarna bör bli våra eller snodda inom ett dygn. Igen, lycka till på s.1

ps. Vissa av er har faktiskt en rätt bra inställning, ex Bjogus, därför är det faktiskt lite synd att det inte blev ett krig. Skulle säkert ha kunna haft roligt! ds.

Mvh
Mannel,
Baron af NwP


Era attacker var bra och ni tog ut några spelare och några byar men snart kommer det motangrepp. kanske inte som i v1 eftersom vi inte är fullt ut samma spelare men det finns de som fortfarande har kraft kvar att kriga. Dessutom så kan jag meddela att flera av era adelsmän misslyckades med att kliva igenom porten till sina byar. Halvlyckad defensiv kan sägas men ändå inte helt misslyckad.,
 

DeletedUser

Guest
Bästa grannen i världshistorien är Asshat för han gör så goda barbequesåser!!


Även sant det som bjogus säger, mycket oerfaret folk i bfh. Fick känslan av att stamsamhörigheten inte var den bästa i bfh vid attacktillfället.

Stämmer bra då vi har alltför många dan-Yfans i stammen just vid det tillfället.
 

DeletedUser

Guest
Engelsk post radera tack. annars kan jag säga att jag inte har blivit ägd då ni aldrig kommer att skicka riktiga attacker på mig ändå pga avståndet. Och jag ser mig fortfarande som vinnare i den konversationen för att nakenmannen utropade dig till segrare. Och jag har alltid sagt att v1 är viktigare för mig personligen.

Vi skulle aldrig skicka riktiga attacker på dig då din by är skit, du har låg poäng och ligger rätt långt bort(?).

-------------------------------

LÄS NERIFRÅN!


nakenmannen idag kl 23:33
Har du inte lärt dig att hålla dig lugn i alla situationer?

"Ja det finns anledningar. Vi vill bli störst, bäst och vackrast i värld 2. Ni stog på tur."

"Ni har ert sätt, Vi har vårt. Jag ser inga fördelar med att föra ett verbalt krig över ett forum."

Jag tycker att ja redan har gjort mig tydlig nog.
Vår styrka är att INTE agera som alla andra stammar. Med en ledning utav erfarna spelare har vi lärt oss hur Vi vill spela TW. Kalla oss fula fiskar, för det är vi, hela högen. Och, det fungerar tydligen också? 2 topstamar är redan slagna. Nu är vi ute efter er.


Lufsen75 idag kl 23:23
Jaja det inlägget kom av en reaktion av eran minst sagt klena anledning till krig. Än så länge har jag inte hört en ända anledning till krig i forumet eller mail.


nakenmannen idag kl 23:20
Taget ur PoP värld2. Skrivet av Lufsen75; "Men men, det finns de som inte vet hur man agerar som hertig och det finns de som vet det. Inga namn nämda men de i NwP har inget vett i skallen iallafall."

Redan glömt? Stoppa picken under kallvatten innan du gör bort dig mer. Från en erkänd ledare vill ja inte se något sådant. Den respekten ja hade för dig försvann efter ditt inlägg. Tyvärr....

Lufsen7
5 idag kl 23:13
Smutskastning om vad? om jag jämför åldrar så var det det jag menar. Man blir väl bäbis, pojke, tonåring, man?


nakenmannen idag kl 23:03
FP55 menar du? Ser att du redan börjat kasta ur dig ursäkter i forumet och kommenterat NwP's ledning. Någon smutskastning har jag inte hållt på med, du som börja med den. Behärskar du ett verbalt krig? Tydligen inte.

Lufsen75 idag kl 22:58
Kan säga att vi sitter kolugna i båten och ger inte upp. Ni kommer att ångra detta tilltag då våra allierade snart kliver in och mosar er.

nakenmannen idag kl 22:53
Jag blir inte imponerad och tar heller inga lärdomar. Ni har ert sätt, Vi har vårt. Jag ser inga fördelar med att föra ett verbalt krig över ett forum.


Lufsen75 idag kl 22:44
Jo men ni har mycket att löära av krigsförklaringa. läs PoP i v1 forumet och lär.


nakenmannen idag kl 22:42
Ja det finns anledningar. Vi vill bli störst, bäst och vackrast i värld 2. Ni stog på tur.

Må det vara den klenaste anledning, men dock fortfarande en anledning.


Lufsen75 idag kl 22:35
Någon anledning??
Kan säga att det är den klenaste anledningen jag sett.

LÄS NERIFRÅN.

-------------------

Vet inte hur du får dig som segrare från den konversationen direkt QQ
 

DeletedUser

Guest
För att han gav upp, enbart därför.

Han avslutade och den som avslutar förlorar i min värld.

Sedan har du nog inte hela konversationen. :)
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Mindre än ett dygn säger inte mycket. avvakta statistiken en vecka innan du skriver bokslut.
 

DeletedUser

Guest
inom en vecka är ni borta xD
NwP har väldigt erfarna spelare så ni få akta er xD
tror att dem är bättre än vad BFH är i v1
 
Topp