NwP vs BFH

DeletedUser

Guest
Pew Pew =)

Varför skulle solace göra en resa över halva världen för att anfalla en 3 ggr större stam? =P Jag vet inte, men det låter inte troligt..
 

DeletedUser

Guest
Min gissning är SSFT & FP55. Möjligen någon stam nära BFH, men får helt enkelt se när det händer :)
 

DeletedUser

Guest
varför tror alla att SSFT vill kriga mot NwP???
Det är inte första gången folk har trott det...

Jadu, då för att vi typ.. hmm tar över era byar dagligen samt är allierade med FP55 som är sin tur är allierade med BFH? :O Sen att vi noblar FP55's och BFH's byar skadar väll inte heller :)

Fast som det ser ut nu så är BFH borta innan dom ens fått iväg en motattack. :(
 

DeletedUser

Guest
ljug inte nu... både du och jag vet att en av era byar var tomma inatt
 

DeletedUser

Guest
ljug inte nu... både du och jag vet att en av era byar var tomma inatt

Syftade med 'motattack' att ni lyckas slå ut oss. Såklart, ni har lyckats tagit tillbaka byar som vi just noblat och inte hunnit få assistans till men frågan är ju hur många byar tog inte vi av er? :)
 

DeletedUser

Guest
7 byar har gått idag, 23:e (ja, jag räknar med Helmer som restartade när sista rundan Adlar var på väg från mig).

Fast man är ju onekligen nyfiken på huruvida Lufsen hade ordnat så att två stammar skulle anfalla oss eller ej. Var nästan lite nervös ett tag och skaffade mig nästan en deffby...
 

DeletedUser

Guest
7 byar har gått idag, 23:e (ja, jag räknar med Helmer som restartade när sista rundan Adlar var på väg från mig).

Fast man är ju onekligen nyfiken på huruvida Lufsen hade ordnat så att två stammar skulle anfalla oss eller ej. Var nästan lite nervös ett tag och skaffade mig nästan en deffby...

Jag har info om en krigsförklaring mot er som kommer inom kort. Tyvärr kanske den/de stammar som förklarar er krig göra det utan oss.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Awwwh, lite schysst kan du ju vara.. förloraren berättar alltid infon för vinnaren i filmerna ju! :-[

Det är i filmerna. Men nu går vi lite mycket OT och jag hjälper till. Vi erkänner oss besegrade och ansöker om IAP då de flesta av oss har blivit rimmade.
 

DeletedUser

Guest
NWP är ej att leka med >: Om det blir en IAP så kanske jag tar mig in i v2 igen så småning om.
 

DeletedUser

Guest
Rätt säker på att dom flesta i våran stam inte är sugna på en IAP med er :) Men jag är inte ledaren, som tur är för er :]
 
Topp