Nordväst gangbang!

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Händer och händer.. Vad jag har läst från Mad's forum så var det ganska jobbigt för dom redan innan dom andra stammarna joinade.. Den ända som jag har sett kämpa är Rockabilly1, han tog till och med tillbaka en by, sen att han förlorade 90% av sina trupper för att försvara sig är ju en annan femma;)
 

DeletedUser

Guest
Händer och händer.. Vad jag har läst från Mad's forum så var det ganska jobbigt för dom redan innan dom andra stammarna joinade.. Den ända som jag har sett kämpa är Rockabilly1, han tog till och med tillbaka en by, sen att han förlorade 90% av sina trupper för att försvara sig är ju en annan femma;)

Rockabilly1 har pissat på alla, och han har tagit tillbaka 2 byar :p
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
det som du säger verkar inte riktigt stämma här.

By Poäng Tidigare Ägare Ny Ägare Datum/Tid
Slicka mig i mungipan :]! (454|426) K44 7,674 Rockabilly1 [-mAd?-] Clone019

[CP] 08th January 2009 - 23:37:54
Slicka mig i mungipan :]! (454|426) K44 7,674 Clone019 [CP] Rockabilly1 [-

mAd?-] 08th January 2009 - 23:37:54
Slicka mig i mungipan :]! (454|426) K44 7,635 Clone019 [CP] Rockabilly1 [-

mAd?-] 08th January 2009 - 10:08:13
Slicka mig i mungipan :]! (454|426) K44 7,859 Rockabilly1 [-mAd?-] Clone019

[CP] 08th January 2009 - 06:40:57
Slicka mig i mungipan :]! (453|435) K44 3,191 stainer94 [Kiosk] Rockabilly1 [-

mAd?-] 30th December 2008 - 04:20:37
Slicka mig i mungipan :]! (453|431) K44 3,548 Skrot [Cafe] Rockabilly1 [-

mAd?-] 21st December 2008 - 16:55:04
Slicka mig i mungipan :]! (454|426) K44 1,441 Barbarby Rockabilly1 [-mAd?-] 16th December 2008 - 11:03:10

det var så att rockabilly tappade en by till clone019, rocka tog tillbaka den MEN har nu återigen tappat den till clone019. :D
 

DeletedUser

Guest
??? :S Vad daddlar du i? Han har tappat samma by 2 gånger, men sedan tagit tillbaka den ^^
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
På TW-stats så står det han Clone019 har sista övertaget på byn, dock så är det någon slags bugg för om man går in på byn så står Rocka som ägare.. Tw-stats som fuckar helt enkelt..
 

DeletedUser

Guest
Tjena allihopa =D

Tänkte titta in i forumet en snabbis bara och kolla läget å damn vad det skrivs mycket lustigheter här men det var underhållande att läsa =)
Tillåmed lilla jag har blivit omtalad ju ....det hade jag inte räknat med =P

Hoppas ni alla har de riktigt gött.....over and out.
 

DeletedUser

Guest
Nu försöker du bara rädda dig själv :p Ursäkta för mitt grammatikfel :)
 

Tobbahla

Member
Reaktionspoäng
0
Kan ju kort och enkelt säga att Cafe har lugnat ner sig på Mad fronten.. Inte så mycket mer som behövs än några få spelare ur CP..
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tycker synd om Mad. Va gör ni här på forumet igentligen? upplös stammen och ni har bättre överlevnads odds. (dvs att vi som jagar glömmer bort vilka som var i Mad ) :D

Ja ta tillbaka byar är otroligt svårt, usch snacka om att de måste vart tufft o göra de 2 ggr också! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vilken trist stämning det är här hela tiden tycker jag :p
Självklart är det inte svårt att ta tillbaka en by om man vet när adlarna kommer å jag kommer fortsätta försöka så länge jag finns i den här världen :)

.....men vem som helst skulle väl försöka ta tillbaka en förlorad by.

Jag har inga onda känslor till någon i den här världen för jag skiljer på spel å verklighet så om ni skulle lyckas ta mina byar så lever jag vidare ändå.....med den enda skillnaden att jag får lite mera fritid :)

Hej hopp lingon
 

DeletedUser

Guest
Tycker synd om Mad. Va gör ni här på forumet igentligen? upplös stammen och ni har bättre överlevnads odds. (dvs att vi som jagar glömmer bort vilka som var i Mad ) :D

Ja ta tillbaka byar är otroligt svårt, usch snacka om att de måste vart tufft o göra de 2 ggr också! :eek:

henrik, jag har skitroligt :)
Palla machosnacket och kom ned på jorden :) Btw vad var ditt clonnamn?
 

DeletedUser

Guest
Vilken trist stämning det är här hela tiden tycker jag :p
Självklart är det inte svårt att ta tillbaka en by om man vet när adlarna kommer å jag kommer fortsätta försöka så länge jag finns i den här världen :)

.....men vem som helst skulle väl försöka ta tillbaka en förlorad by.

Jag har inga onda känslor till någon i den här världen för jag skiljer på spel å verklighet så om ni skulle lyckas ta mina byar så lever jag vidare ändå.....med den enda skillnaden att jag får lite mera fritid :)

Hej hopp lingon

Kör hårt Rockabilly!
 
Topp