NoD

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Vad jag kan minnas låg MASH i krig mot TP då. Så packat lär det absolut inte varit i DöDs byar. Ni kunde ju skickat mer off om det fanns så mycket deff där? Så gör iaf vi :rolleyes:
Mm du minns nog lite fel Midker! Ryktet sa att någon fritänkare i Mash skickat deff till DöD. Det var inget beslut av ledningen, så det kan lika gärna ha varit falsk propaganda... :confused:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
???

Till anette:
Ja vem vore väl bättre än du att egentligen kunna förklara för oss alla begreppet flykting, som nån skrev på en annan värld, du är ju berömd anette, en av få som skapat ett LEX på ett internetspel, han skrev denne spelare i alla fall att en i vår stam hade gjort en anette!!?? Vad är det frågade jag? Jo flytt från krig alltså...... han informerade mig att det allmänt var döpt till LEX anette.. måste vara hedrande det....!!

Till ord:
Ja ibland är det tur man har en sekreterare som håller reda på en, vad man sagt, brödet är ju gullig som träder till ditt försvar ord, kokar han gott kaffe med tro han brödet...*L*

Förnedringsbiten fattar jag däremot inte, kanske brödet som ju har en enklare vokabulär kan förklara det för mig. Förnedra betyder väl att t.ex håna någon, att vara elak osv.... Men väntar på att brödet återigen träder in och klarlägger det hela.

Eller menar du kanske det du oxå skrev strax efter Shikes krigsförklaring. Det om NooBs, värdelösa spelare, bara köra över osv... men det blir väl i så fall omvänt eller? Den som sa det blev väl i så fall bortgjord.. jaja väntar på brödets förklaring....

Till zorzes:
Är inte detta dåligt, en ny medlem kommer in har en åsikt och genast blir denne hånad, ja kanske tom förnedrad för han vågade ha en åsikt! Vad säger dessa moderatorer som annars är så snara att slå ned på ditten o datten om en sådan sak....
 

DeletedUser

Guest
inte ett spjut, inte ett svärd från WCW under "midsommarkriget" vad jag vet.

Kanske jag är mer insatt i vad era allierade sysslade med än ni själva, samma dag som nwcw hade nått stamråd och beslutade att stödja ST med deff förklarade jag vänligt för boman att DöD skulle tolka det som en krigsförklaring mot dem från nwcw's sida om så skedde.. Det här var väl nån gång i slutet på det lilla kriget..

NoD skapas och nwcw/st relationen förbättras väldigt snabbt (från att ha legat i krig med varan till att peterinas o boman ligger i samma säng. det sista är lösa rykten som antagligen grundats på att peterinas skänkte byar till boman :p)
 

DeletedUser

Guest
Vad jag kan minnas låg MASH i krig mot TP då. Så packat lär det absolut inte varit i DöDs byar. Ni kunde ju skickat mer off om det fanns så mycket deff där? Så gör iaf vi :rolleyes:

rofl lmao , 80% av mina offbyar kom tillbaka från offensiv mot TKO och FISK samma dag.

Rensar du en frontby med 50/50/50 på en femöring samtidigt som du har 300 inkommande och 4 KÖ att rädda? jag grejar inte det men jag är en nOOb som aldrig skulle platsa hos kungarna I MASH. (=Macho Attityd Suger Hårt)
 

DeletedUser

Guest
Till anette:
Ja vem vore väl bättre än du att egentligen kunna förklara för oss alla begreppet flykting, som nån skrev på en annan värld, du är ju berömd anette, en av få som skapat ett LEX på ett internetspel, han skrev denne spelare i alla fall att en i vår stam hade gjort en anette!!?? Vad är det frågade jag? Jo flytt från krig alltså...... han informerade mig att det allmänt var döpt till LEX anette.. måste vara hedrande det....!!

Som vanligt pratar du bara om saker som du inte har en aning om .. utan du fortsätter babbla massa dynga. Men om du mår bättre av det..fortsätt... då har jag gjort en god gärning och hjälp dig.
Tänker inte sitta här och försvara någonting, de som behöver veta vet..det räcker för mig.

MEN du törs fortfarande inte svara på min fråga om IAP:n...den undviker du!:eek:


Och sedan gnäller du om att moderatorerna inte gör sitt jobb ...och varnar oss...men faktum är: Vi svarar ju bara på den skit du skriver ..och vi håller oss till spelet..vi anklagar inte folk för att bli tappade i golvet och sådana saker och vi behöver inte hävda vårat irl som du ständigt gör. :p
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
rofl lmao , 80% av mina offbyar kom tillbaka från offensiv mot TKO och FISK samma dag.

Rensar du en frontby med 50/50/50 på en femöring samtidigt som du har 300 inkommande och 4 KÖ att rädda? jag grejar inte det men jag är en nOOb som aldrig skulle platsa hos kungarna I MASH. (=Macho Attityd Suger Hårt)

hm, celendais... Hårda ord, vi har väl aldrig haft någon Macho attityd i MASH? Och ser oss absolut inte som några kungar, samt tycker inte att alla andra är nOObs?

Vi är stolta över vår stam, det är sant men är inte alla det?? :confused:

Sen vet jag inte om du missade blink smajlisen i Midkers inlägg...

Så säg INTE att vi har en MACHO attityd, sjuka skämt... visst... Men alltid med glimten i ögat....

Till skillnad från andra.... :cool:
 

DeletedUser

Guest
rofl lmao , 80% av mina offbyar kom tillbaka från offensiv mot TKO och FISK samma dag.

Rensar du en frontby med 50/50/50 på en femöring samtidigt som du har 300 inkommande och 4 KÖ att rädda? jag grejar inte det men jag är en nOOb som aldrig skulle platsa hos kungarna I MASH. (=Macho Attityd Suger Hårt)

Där ser vi ju ditt sätt att se på din ledarroll i stammen. Eller vänta, det verkar inte funnits någon stam nu när du skriver så. Det var ju celendais mot DöD(och tydligen TKO och FISK men det vet jag inget om).

Det spelar väl ingen roll om du hade 300 inkommande, resten av ST kunde väl rensat den här frontbyn då?

Och som znize skrev ovan, jag hoppas inte att du misstolkade något jag skrev innan. Det är så att säga glimten i ögat :)
Lika så med detta inlägg. Jag vet att du är en bra spelare, troligen betydligt bättre än mig. Jag skriver för att kommunicera, inte för att kasta skit.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag bommade helt eventuell ironi i ditt inlägg midker och ber om ursäkt för det.
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
!
Till ord:
Ja ibland är det tur man har en sekreterare som håller reda på en, vad man sagt, brödet är ju gullig som träder till ditt försvar ord, kokar han gott kaffe med tro han brödet...*L*

För det första så uttalas inte mitt nick som Ord, utan @rd@, i vilket det står för Arda.
Alla känner inte till det, men nu gör .du. det iaf.

O för det andra, Tidigare har du disskuterat saker som berör NoD , och du har fått svar på tal, även om det inte har passat dig.
Nu går du steget längre, och hoppar på enskilda spelare.
I detta fall : Brödet

Om han är min sekreterare , så är jag hans.
Det är så det funkar i i NoD.

Sen så är det jag som har svarat på dina frågor, inte Brödet.
Så har du tänkt uttala dig sarkastiskt, så kan du vända dig till mig.

Klarar du inte ens att munhuggas mot mig, så e du nog chanslös mot Brödet :)
 
Topp