NoD

DeletedUser

Guest
En liten undran. Vad händer med NoD? De sjunker i ranken. Nån med insyn som har nån kommentar? :cool:
 

DeletedUser

Guest
NOD spelare hoppar in i FRED för att hjälpa dom i kriget emot WCW

så det är en hel del som lämnar NOD för att hjälpa sina allierade FRED i kampen mot WCW
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Vi vart grymt missnöjda med ledningen i NoD.

Jag gjorde en revolution och fick med mig 2 personer på det. Och givetvis väljer man stammen som ligger 1a.

Så vi lämnade NoD för att vi var missnöjda. Har egentligen aldrig gillat NoD.

Har inte heller något direkt emot WCW så försöker väll mest hålla mig i skinnet nu så jag inte ska behöva kriga mot WCW igen. Gick ju inte direkt så bra sist.
 

DeletedUser

Guest
hej då vi klarar oss bättre utan er.. problem sen dag 1 :(
 

DeletedUser

Guest
Ger mitt ord på att detta inte var planerat. Vi har verkligen inte sett öga till öga den senaste tiden, men att lämna huxflux är sällan lösningen.

Men får säga som Orke, Hej då
 

DeletedUser

Guest
lögn eller sanning ?

tror många har svårt att tro på det/er alla ?
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Uppenbarligen bara påhittade ursäkter för att få hjälpa Fred i kriget...
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
om vi skulle vilja hjälpa till skulle vi ha brutit iapen.


istället för att sicka några 1000 def byar till era fiender.

Du har en poäng där, fast om bara några få hade tid m.m så skulle ju detta vara lättare, men vi lär väll få se senare...
Att Zorzez m.m drar och säger att dom varit missnöjda med hela NoD's ledning sen dag 1 tror jag inte så många köper...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Alltså flyktingar!

Och om jag inte minns fel så har ni tidigare gett er på denna typ av spelare så då borde detta innebära att ni nu jagar efter deras byar!??

alltså får jag anfalla alla flytkingar inom wcw också?

alltid funderat på det.

nu när ni drog in 40-50 medlemar flyktingar för ett tag sen och vi brytte oss inte så varför skulle vi bry oss om dem?
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
alltså får jag anfalla alla flytkingar inom wcw också?

alltid funderat på det.

nu när ni drog in 40-50 medlemar flyktingar för ett tag sen och vi brytte oss inte så varför skulle vi bry oss om dem?


Jag bryr mig inte om vad du gör, jag var mer intresserad av hur dessa flyktingar kommer behandlas.....som flyktingar där Nod tidigare varit bestämda när det gäller "behandling" eller på annat sätt?
 

DeletedUser

Guest
Det har ju hänt en hel del i NOD på sista tiden så jag tror på vad ni säger och att dessa spelare valt att lämna pga missnöje med olika saker i NOD stammen som inträffat på sista tiden ,

får väl se hur länge dom kommer trivas i FRED
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Du har en poäng där, fast om bara några få hade tid m.m så skulle ju detta vara lättare, men vi lär väll få se senare...
Att Zorzez m.m drar och säger att dom varit missnöjda med hela NoD's ledning sen dag 1 tror jag inte så många köper...


Har dock aldrig påstått att jag varit missnöjd med ledningen i NoD sen dag 1. Hittar du det får du gärna citera =)
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Vart står det att jag är flykting?


Flykting innebär att man känner rädsla och därför flyr. Känner ingen rädsla för att jag lämnat NoD?

Jag har inte gått ifrån något krig så där är jag inte heller någon flykting. Jag bytade stam helt enkelt för att jag var missnöjd.

Exempel:

En svensk är missnöjd med regeringen och flyttar till ett annat land och blir medborgare där.


Ser inte hur detta kan tolkas som flykting.

Lite mot argument vore kul att få se. Så jag kan få en inblick i ert tänkande.
 

DeletedUser

Guest
Uppenbarligen bara påhittade ursäkter för att få hjälpa Fred i kriget...

lögn eller sanning ?

tror många har svårt att tro på det/er alla ?

Självklart så är det en lögn. tom en annan som har lämnat NoD och inte har en aning om vad som pågår förstår ju att dom är för rädd för att bryta en IAP om dom skulle vilja kriga.

Att tro nått annat än att det skulle ju vara att idiotförklara sig själv. Och det vill vi väll inte göra va??

Men men, slut med det ironiska från mig

Synd att se några aktiva killar med sjukt mycket framåtanda lämna NoD för FRED. Hoppas att NoD kan leva utan er och den framåtsträvan ni har visat senaste månaderna och i förra kriget
 

DeletedUser

Guest
Vart står det att jag är flykting?


Flykting innebär att man känner rädsla och därför flyr. Känner ingen rädsla för att jag lämnat NoD?

Jag har inte gått ifrån något krig så där är jag inte heller någon flykting. Jag bytade stam helt enkelt för att jag var missnöjd.

Exempel:

En svensk är missnöjd med regeringen och flyttar till ett annat land och blir medborgare där.


Ser inte hur detta kan tolkas som flykting.

Lite mot argument vore kul att få se. Så jag kan få en inblick i ert tänkande.

personligen kan jag inte påstå att du är flykting , vad flyr du ifrån isf egentligen ?
 
Topp