Ninjas

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
henrik338, håll dig till tråden i fortsättningen.

Börjar gå off topic nu så vi ser till att hitta rätt spår igen =)
 

loffee

New Member
Reaktionspoäng
0
Jani Ninjas, Komiskt namn. Har dock inte spelat me er lr krigat me er. Fast ifall wallin e lika bra på tw som han va på pl så kmr han loosa stort :p ^^
 

DeletedUser

Guest
Jani Ninjas, Komiskt namn. Har dock inte spelat me er lr krigat me er. Fast ifall wallin e lika bra på tw som han va på pl så kmr han loosa stort :p ^^

Wallin har inget med saken att göra längre.. Läs hela tråden innan du säger något tack.. Han slutade med TW för ett par dagar sedan.
 

loffee

New Member
Reaktionspoäng
0
Jo ja såg de men ville bara skriva ngt till han och hoppas han såg de :rolleyes: ... Åter till ämnet, Orka ha krig redan nu -_-
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Helt seriöst jag blir så jävla illamående när jag läser trådarna, varje fucking tråd börjar seriöst men slutar med att småungar som tror dom är störst på servern och tror dom skriver med bättre gramatisk svenska än vad som är möjligt. Håller er till trådens topic nu för he*vete!
 

DeletedUser

Guest
Som ledare för Ninjas har ja bara ett par saker att säga

@AtD
To the bitter or sweet end

@Ninjas
THIS IS TRIBALWARS!!!!
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Vi har stake. 30 medlemmar som slåss för sin heder mot 300 medlemmar som är rand0ms. Alla dessa 300 är 13 år gamla och har precis fått sitt pubishår och sina finnar.
 

DeletedUser

Guest
För att förklara lite mer va zorken menar:
Hur många e GOD å C:eek:?
Dom starta krig me oss oxo

Å vart tog en av deras ledare vägen?
Ojsan, han råka ställa sig me ryggen mot brunnen...
 

DeletedUser

Guest
Så länge som wallin fortsätter med sina igm, så ska ingen adla han. :D
 

DeletedUser

Guest
AtD slutar aldrig att förvåna, gillar uppmärksamheten men vafan 60 timmars färd för en sån som mig, rimmad o allt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hade ingen aning om att du blev attackerad av oss längre Monte.
 

DeletedUser

Guest
Med risk för o va OT, så har ja 2 inkommande från AtD i detta nu trots att ja e långt ut i rimmen :(
 

DeletedUser

Guest
Gaucho (AtD) skickar massor me attacker mot oss Ninjas.
Först ska han hämnas på mej, sen ska hela AtD hämnas på mig, sen ger han upp å startar om. Nu ska han hämnas genom att skicka 30-40 h fakes.
Inte ba AtD krigar mot oss,vi har 350+ spelare som e i krig me Ninjas, vi e la eftertraktade att börja kriga me för de som vill flytta utan att starta om ^^

AtD ha iaf bra ledning och e en hyfsat bra stam att kriga me - det e ett roligt krig.
ett krig som ja kommer leda Ninjas till seger eller underlag - men leda dom kommer ja göra, Noodle är här för att stanna (kanske inte i mitten men på v4 iaf ^^).
 

DeletedUser

Guest
Påminner om the great Coalition vs Ninjas på world15 detta. den sannolika segraren är ju utsedd i förhand, bara man orkar.
 

DeletedUser

Guest
adlingen av ninjas har ju redan börjat, så vad kan stoppa dom???
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp