Ninjas

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
go ninja!!

hoppas ni vinner ;)

nä, men seriöst - en agressiv stam vinner för eller senare. Kan ta tid, men de vinner i slutändan.
 

DeletedUser

Guest
Vill bara påpeka att jag lagt ner tw sen cirka 2-3 dagar tillbaka, så allt som hänt på mitt konto kan ni skylla på monte. ;)

Japp, ni ebjöd oss en IAP, vi bad er kicka ut två stycken spelare vi rensat, ni nekade, vi gick till krig. Skillnad mellan oss är att ni som för övrigt var mer spelare än oss kallade in massor utav allierade stammar. :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vill bara påpeka att jag lagt ner tw sen cirka 2-3 dagar tillbaka, så allt som hänt på mitt konto kan ni skylla på monte. ;)

Japp, ni ebjöd oss en IAP, vi bad er kicka ut två stycken spelare vi rensat, ni nekade, vi gick till krig. Skillnad mellan oss är att ni som för övrigt var mer spelare än oss kallade in massor utav allierade stammar. :)

Brukar ju va så när de går dåligt. Bara jämföra me Groover i v3.
 

DeletedUser

Guest
okej, men om man läste så gick kriget int så bra, dvs ni håller på o förlora - då brukar man hoppa av. Se dig o Groover,,

Har du ens läst vad jag skrivit?

Jag la av för drygt 3 dagar sen. Då gick ingenting dåligt(går det dåligt nu ens?), så snälla, jämnför inte mig med groover din tappade sak.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Har du ens läst vad jag skrivit?

Jag la av för drygt 3 dagar sen. Då gick ingenting dåligt(går det dåligt nu ens?), så snälla, jämnför inte mig med groover din tappade sak.

tro va du vill antar ja, men ja jämför de me groover.

Hur gåre nu för ninjas, nu när du lämnade? bättre?
 

DeletedUser

Guest
tro va du vill antar ja, men ja jämför de me groover.

Hur gåre nu för ninjas, nu när du lämnade? bättre?

Vadå tro vad du vill du säger ju att du jämnförde mig med groover och då svarade jag att när jag la ner Tribalwars(Inte bara värld 4 utan w15.net också) så gick det bra och hade fortsatt gått bra om jag nu hade orken, tyvärr hade jag inte det.

Har absolut ingen aning om hur det går för Ninjas just nu då jag som sagt, LAGT NER MED TRIBALWARS.

Undrar ibland hur endel kommer förbi första klass i skolan, dom verkar ju inte förstå ett skit.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Henrik: I början hejar du på oss - sen dissar du Wallin, skaparen av stammen.

Hur ska du ha det?
 

DeletedUser

Guest
Han driver ju:D och verkar som om han lyckats ordentligt.

Tror han har lite tråkigt?:p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
äh, skulle bara se hur wallin reagera :D

Inge ont, men hade lite småtråkigt o ville spamma nån :rolleyes:

Nej då, ninjas går säkert bra nu.

over n out
 

DeletedUser

Guest
jag tror Ninjas vinner.. spelat med en del av dem innan, hört bra saker om några andra där + jag vet vilka blodtörstiga varelser wallin gillar att bjuda in ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Chicken är bara kaxig för att han och sina polare lyckades adla mig :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp