Ninjas

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Chicken sa:
"Värld 4 har sedan dess start varit en harmonisk och ärlig plats. Allt detta förändrades dock när stammen Ninjas bildades. Kontinent 44 blev allt annat än säker och Ninjas medlemmar behandlade övriga stammar som lort. Deras arrogans och fientlighet är något som alla stammar i vår vackra kontinent fått uppleva.
Vi i AtD ansåg att denna fientlighet var onödig i världs 4 tidiga historia, så vi erbjöd en IAP. Vi möttes då återigen av stor arrogans av ledarn Wallin016 och förslaget gick inte igenom. Efter att rådet samlats och enhälligt beslutat att se detta som krigshandlingar har motanfall skickats under 3 dagar. Under dag 3 kom dock Ninjas tillbaka till förhandlingarna efter flertalet nederlag på slagfältet och med svansen mellan benen.

Efter Ninjas tydliga feluppfattade meningar om de själva som spelare och stam, där deras arrogans nått astronomiska nivåer. Så kommer vi i AtD aldrig att glömma hur de behandlade oss och våra allierade.

Vi kommer alltid betrakta stammen Ninjas som våra största fiender och vi kommer inte att sluta för än de ligger i lorten som de hör hemma i!

MVH
Chicken
Ledare och rådsmedlem i AtD!

btw deras förklaring till att de anfall -"vi gillar att attackera".
 

DeletedUser

Guest
Kan inte förstå att jag en gång spelade i AtD, herregud. Wallin är väll den kanske minst diplomatiska spelaren TW någonsin haft om man ser till diplomatier med stammar han inte anser är något hot mot den egna stammen men vafan, det är ju sagt med glimten i ögonen och allt som oftast finns det fog för sarkasmen och kängorna han delar ut.
Förstår inte varför K44 skulle vara något slags fredligt Eden, hela poängen med spelet är ju att kriga och att Ninjas består till 95% av hyperaggressiva spelare innebär ju självklart att stammen kommer vara offensiva och adla. Det är bara att kolla på offensiva OB:n. Vi tar ju också en hel del stryk pga detta, det är bara att kolla i den deffensiva OB:n men det är ju klart roligare att det händer något än att hela kontinenten spelar Sim City som AtD är sugna på.

Att det sedan råkar ligga en AtD spelare bredvid som byggt upp sin by fint så är det väll självklart att man försöker ta den byn framför en by i en lite mindre stam vars by kanske inte ens är hälften så stor eller har jag fel?

Ja ni kraftsamlar ju era allierade och försöker själva kötta oss gång på gång. Det gick väll si sådääär i V3 för er och lär ungefär gå likadant här. Vi har också mäktiga allierade som backar oss men i nuläget för vi inget krig mot AtD och det är väll egentligen inget vi heller önskar, det är ju något som har blivit förstorat av AtD pga vi lånade 3 byar av mer, inget att skapa rubriker eller världskrig för, det var ju bara en naturlig utveckling pga ett par personer hade väldigt fina och bra strategiskt placerade byar. Dags att dra ett streck över det här nu och gå vidare.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hur kan ni vilja börja kriga nu?? 1/3 lr åtminstonde hälften i er stam har väl inte ens fått någon adel än?? och att ni samtidigt tror att ni har någon större chans mot Wallin och Co..
 

DeletedUser

Guest
hur kan ni vilja börja kriga nu?? 1/3 lr åtminstonde hälften i er stam har väl inte ens fått någon adel än?? och att ni samtidigt tror att ni har någon större chans mot Wallin och Co..

Vi vill inte ens ha krig men AtD är tårar i ögonen.

haha btw, PWIBK, du är hedersninja nu :)
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
hur kan ni vilja börja kriga nu?? 1/3 lr åtminstonde hälften i er stam har väl inte ens fått någon adel än?? och att ni samtidigt tror att ni har någon större chans mot Wallin och Co..


Bross ju på hur man ser på det. Vi har tappat räkningen på hur många stammar de har blandat in på sin sida.
 

DeletedUser

Guest
blir som myggbett iriterande men tråts det kan det om man kliar för mycket sluta med att man blöder ; )
 

DeletedUser

Guest
nu har ni ju en by mindre iaf;)

Ja lite förluster får man räkna med tills vi fått folk att lugna ner sig och inse att vi numera är en fredlig stam som gillar mysiga hemmakvällar och promenader i skogarna utanför byarna men men, vi har oss själva att skylla :)
 

DeletedUser

Guest
Ja lite förluster får man räkna med tills vi fått folk att lugna ner sig och inse att vi numera är en fredlig stam som gillar mysiga hemmakvällar och promenader i skogarna utanför byarna men men, vi har oss själva att skylla :)

bara tillfälligt lr?? xD
 

DeletedUser

Guest
Jag tänker inte sjunka till er nivå och slänga skit på andra. Det gör ni ju så bra själva och framförallt i i PM. Men som sagt vi ses på där det avgörs, på slagfältet;D
 

DeletedUser

Guest
Jag tänker inte sjunka till er nivå och slänga skit på andra. Det gör ni ju så bra själva och framförallt i i PM. Men som sagt vi ses på där det avgörs, på slagfältet;D

ehmm.. vi?? jag är inte ens medlem i deras stam.. (lr joo.. hedersmedlem blev jag ju nyss xD:p:p) men jag är inte med i ert öhh.. vad kallade du det?? krig?:confused:...
 

DeletedUser

Guest
Tar sån jävla tid o slänga skit också, jag har så dålig fantasi så jag kommer aldrig med några coola kontringar så det är lika bra att skit i det. Vet ju att AtD kan spela iochmed att jag själv spelat med er i V1 long time ago så det finns ju ingen anledning o kasta skit.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp