Natt tråd (aktivitet mellan 22 - 07)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
11009_g_6375.jpg
 

DeletedUser

Guest
Från 22 - 07 är de sagt att de skall vara aktivitet här, så de e väl bara att skriva om ni har något som ni vill prata om?
 

DeletedUser

Guest
Jag vill prata om kvinnor! Och om det råkar vara några kvinnor här så får ni prata om mig också om ni vill :)
 

DeletedUser

Guest
Du försöker överallt du LL, lyckas inte i stamchattarna så du försöker på externa istället :p
 

DeletedUser

Guest
Vilken säsong? Sj kollade jag genom Spartacus: Blood and Sand idag (alla 13 avsnitt), nu väntar jag på att få ner lite nya avsnitt från alla andra serier jag följer

Försöker samtidigt farma och funderar på om man skulle lägga sig nu, lr senare när nästa person i stammen tittar in så den kan överta farmandet
 

DeletedUser

Guest
Vilken säsong? Sj kollade jag genom Spartacus: Blood and Sand idag (alla 13 avsnitt), nu väntar jag på att få ner lite nya avsnitt från alla andra serier jag följer

Försöker samtidigt farma och funderar på om man skulle lägga sig nu, lr senare när nästa person i stammen tittar in så den kan överta farmandet

Jag går 19min på overtime, men säsong 7 just nu. Men det är andra gången jag kollar genom säsongerna i rad. Får inte nog av det :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp