Natt tråd (aktivitet mellan 22 - 07)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Sj låter jag mina grannar låna mitt nätverk (när jag nu betalar för att de skall börja fungera igen) och klarar ändå av mitt egna behov med surfandet (och tankande)

Men de skulle vara något de om man kunde koppla upp som mot träden (som avatar) aldrig mera behöva vara utan nät, bara gå ut i skogen och hitta en kvist ^^

Men vad händer hos er?
 

DeletedUser

Guest
Vaaaaaa, spook behöver sömn som snackar om internet genom kvistar.. x.x
 

DeletedUser

Guest
Vaaaaaa, spook behöver sömn som snackar om internet genom kvistar.. x.x

Nej jag får inte sova ännu, måste vara uppe några timmar till innan de e dags att sova. Men tänk vad smidigt de skulle vara att få internet genom en kvist/gren alltid kunna koppla upp sig för att skicka/ducka anfall/adel :awsm:;)
 

DeletedUser

Guest
Nej jag får inte sova ännu, måste vara uppe några timmar till innan de e dags att sova. Men tänk vad smidigt de skulle vara att få internet genom en kvist/gren alltid kunna koppla upp sig för att skicka/ducka anfall/adel :awsm:;)

Haha mindgames :D
 

DeletedUser

Guest
hmm varför lägger inte gaffel upp dom som har vunnit sin plats än.
vet redan att jag inte har kommit med men skulle va kul och veta vilka som har gjort det liksom :/ hehe

hmm:confused:
 

DeletedUser

Guest
hmm varför lägger inte gaffel upp dom som har vunnit sin plats än.
vet redan att jag inte har kommit med men skulle va kul och veta vilka som har gjort det liksom :/ hehe

hmm:confused:

Jupp, tycker det skulle va kul o veta om man får en plats eller inte :)! Men tar nog ett tag att "filtrera"(ordval) alla olika röster om det finns dubbelröster på samma ip'n etc etc...
 

DeletedUser

Guest
hmm sant sant .
hoppas det kommer upp i morgon så man har något roligt att läss på morgonen innan masn ska iväg hehe.

KOM INGEN GAFFEL KOM IGEN GAFFEL ! :D

hmm finland van föresten mott svergie i dag i ishocky om någon såg matchen hmm fattar inte vad som hände :p
fast missade zlatan matchen men men sånt händer nu ska man sova ciao.
 

DeletedUser

Guest
Sverige fick soppatorsk i tredje och släppte in 4 mål om jag förstått rätt... Finland - Sverige (0-0, 0-1, 4-0) Finnarna är svåra på hemmaplan (och glad för de är jag, som halvfinne)
 

DeletedUser

Guest
God morgon? Vad har du just stigit upp? En annan har inte äns kommit i säng ännu
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp