Natt tråd (aktivitet mellan 22 - 07)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu passar jag på att fråga om vi kan få ha en natt tråd i denna delen? Får vi inte de, snälla lås den och med ett svar på varför vi inte kan få de, men om vi får de, så ber jag som trådskapare att den tiden jag la in i trådens rubrik även begränsar aktiviteten i tråden, dvs. 22:00 - 07:00

Oftast då många med mig sitter uppe och saknar något att göra mellan ens anfall/farmningar man skall skicka ingame, men alla andra trådar brukar bli låsta för att dom handlar om något spec ämne lr något sådant.

Så får vi ha en natt tråd?
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Sådant har vi redan I vårat ing forum^^ och det är alltid lika trevligt där, så är helt klart för denna tråd. Specielt då jag ska sitta uppe till runt tolv för att ducka ett anfall :p
 

DeletedUser

Guest
Bara för att ni har de i eran stams forum så kan de ju vara skoj att kunna fördriva tiden med andra spelare oxå än bara dom man spelar tillsammans med? Men kan ju ha fel O_O
 

DeletedUser

Guest
Tydligen inte så mycket, inte många som skriver här ännu, men vi får väl hoppas att de blir lite fart under natten (om nu denna tråd skulle bli godkännd)
 

DeletedUser

Guest
hmm a men jag tror Gaffel är upptagen med Kniven att räkna rösterna om SW 2010 så många spelare som fick samma röst.
Så nu sitter han med en hatt med massa lappar i med olika namn vilka som ska gå vidare.
problemet är att han tar jämt upp mitt namn först och då blir han och kniven arga så då väljer dom att börja om.
och än så länge har han lyckas ta upp mitt namn jämt att gå vidare .
Och det har Fröken Skedd sakt nej på att jag ska få vara med i SW 2010 men samtidigt vill Kniven ha med mig men mr.Gaffel.
är på Fröken Skedd sida där så ja dom tjaffsar en hel del just nu om det tråkigt nog :(
 

DeletedUser

Guest
Då får vi väl gå ut i protest mot detta giriga land och se till så att alla börjar använda sitt eget nätverk. Tänk om alla skulle använda grannens? Då blir det inget nätverk kvar till mig.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Då får vi väl gå ut i protest mot detta giriga land och se till så att alla börjar använda sitt eget nätverk. Tänk om alla skulle använda grannens? Då blir det inget nätverk kvar till mig.

GRANENS utnyttja träden!!! det är som Avatar, vi alla kopplar upp oss mot träden!!! ffs inte förstått det ännu? O_O
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp