Natt tråd (aktivitet mellan 22 - 07)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Stick till stan och handla ny cola :awsm:

What!? måste man åka in till stan för att handla cola verkligen? :confused:
Nu bor jag iofs i GBG så kanske är därför de låter konstigt för mig. Men de flesta små orter har la en affär som säljer cola i alla fall eller. :thinking:
 

DeletedUser

Guest
What!? måste man åka in till stan för att handla cola verkligen? :confused:
Nu bor jag iofs i GBG så kanske är därför de låter konstigt för mig. Men de flesta små orter har la en affär som säljer cola i alla fall eller. :thinking:

Jo men hur många småstäders affärer är öppna 01:40?
 

DeletedUser

Guest
De flesta mindre städer har trots allt en eller ett par bensinmackar, varav åtminstone en brukar ha jouröppet. Kostar lite mer, men kan vara värt det mitt i natten^^
 

DeletedUser

Guest
De flesta mindre städer har trots allt en eller ett par bensinmackar, varav åtminstone en brukar ha jouröppet. Kostar lite mer, men kan vara värt det mitt i natten^^

Jao men det är samma för mig faktiskt för bor inte mitt i stan.
Har iof en affär som är öppet till klockan 1 nära, men annars är det Statoil som ligger en bit bort som gäller.

Btw mudnor har inte vi varit med i samma stam för längesen.
Tycker jag känner igen nicket nämligen för jag spelade för ett bra tag sen men slutade sen och har nu precis börjat om på nytt.
 

DeletedUser

Guest
De flesta mindre städer har trots allt en eller ett par bensinmackar, varav åtminstone en brukar ha jouröppet. Kostar lite mer, men kan vara värt det mitt i natten^^

Den sista i närheten av mig stänger 00:00 och öppnar inte igen innan 06:00. Vill jag ha cola mitt i natten så blir de att åka ca 3 mil för att köpa en på närmaste mack som e öppen 24/7

Här i byn/samhället så stänger allt (lr nästan allt) 21:00 respektive 22:00 sedan blir de att gå ut till macken (Preem / Rasta)
 

DeletedUser

Guest

Ah fan juste och nu har du blivit forum chef och grejer det har gått bra för dig på tw verkar det som.
För har i alla fall för mig du inte det var det förr.
Fast kommer iof inte ihåg speciellt mkt mer än att det var en jävla massa strul med stammar hit och dit.
Men vet inte om det var på v.6 och med RF det var så struligt för spelade på flera världar samtidigt.
 

DeletedUser

Guest
Ah fan juste och nu har du blivit forum chef och grejer det har gått bra för dig på tw verkar det som.
För har i alla fall för mig du inte det var det förr.
Fast kommer iof inte ihåg speciellt mkt mer än att det var en jävla massa strul med stammar hit och dit.
Men vet inte om det var på v.6 och med RF det var så struligt för spelade på flera världar samtidigt.

Nae, då var jag ... mudnor^^ precis som nu ;)

Det var en hel del strul fram och tillbaka på v6 då, tror jag..
 

DeletedUser

Guest
Kanske för att du har valt fel tid att titta in i tråden: Natt tråd (aktivitet mellan 22 - 07)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp