Natt tråd (aktivitet mellan 22 - 07)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
haha. Roligt att se att man inte är den enda som har jobb (snajp) att göra :)
 

DeletedUser

Guest
Alltid vaken, sitter just nu och nöter GT 5 till PS3 (fick hem de idag, så gör de tråkiga med att fixa körkort och sådant just nu) samtidigt som jag farmar lite lätt
 

DeletedUser

Guest
LOL, man kan inte faila på en deffning, det är fysiskt och psykiskt omöjligt :cool: Failure is not an option!

R-r-r-r-ragequit!

För oss dödliga så är tyvärr det möjligt att missa en deffning. (speciellt om alla adlar landar med exakt 1 tiondels mellanrum:) Men har ju ett par försök, så det ska inte bli några problem :cool:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
För oss dödliga så är tyvärr det möjligt att missa en deffning. (speciellt om alla adlar landar med exakt 1 tiondels mellanrum:) Men har ju ett par försök, så det ska inte bli några problem :cool:

That's why i don't play no more, med så tråkiga settings så blir tågen bara fail och i värsta fall snajpade.. Det blir som ingen utmaning längre att spela :crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:
 

DeletedUser

Guest
That's why i don't play no more, med så tråkiga settings så blir tågen bara fail och i värsta fall snajpade.. Det blir som ingen utmaning längre att spela :crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:

nu hänger jag inte med :) 1 tiondel är väl maxspeeden tågen får vara på, skickar man snabbare så blir det väl automatiskt en tiondel ?
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Hahaha, veeeeery funny :awsm: Well i've beaten The Law once ;)

Nej va fan, nu får det bli mer öl och mer tv istället för att sitta en natt och hänga i forumet :D
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, veeeeery funny :awsm: Well i've beaten The Law once ;)

Nej va fan, nu får det bli mer öl och mer tv istället för att sitta en natt och hänga i forumet :D

hehe vaa ? Tror inte jag har mött dig ig ? :confused:

Dock du tycker jag ni borde ta konto i IIII eller poison och vissa lite skillz. Vissas alltför lite sådant just nu ^_^
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jag menade ju stammen LAW @ v6, men sure.. Dig har jag bara spelat tillsammans med ;)

Men sure, jag kommer till V13 - nollar dig och sen så blir vi alla happy :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp