N-law

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
''En dåre svamblade om att ondskans rensare icke var något mer än en samling av dåraktiga män''
Så ser det ut för mig en av de blinda folkmassans ögon, så kan du vara snäll och upplysa det tillsynes ovetande folket om varför denne man inte kan skilja på TW och sitt rl liv..

Nej, för jag kan inte göra det utan att blanda in Hockeys IRL och det tänker jag inte skriva om här, borde du förstått så det var en rätt onödig fråga.

Däremot tycker jag Hockey kan ta och berätta om den okända ondskan istället för att vara luddig...
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Nej, för jag kan inte göra det utan att blanda in Hockeys IRL och det tänker jag inte skriva om här, borde du förstått så det var en rätt onödig fråga.

Däremot tycker jag Hockey kan ta och berätta om den okända ondskan istället för att vara luddig...

Jag finner dock inte frågan onödig då jag kan icke veta att det skulle vara ett så känsligt ämne..

Dock så finner nu den blinda folkmassan att du har blivit sårad?
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Känsligt ämne tror jag inte det är, men vill ändå inte skriva om nåns privatliv. Inte min sak...

Nej, jag är inte sårad, bara allergisk mot titta-på-mig-svammel ;)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
hehe okej.
För att tillföra ännu mer till denna konversation frågar jag vem är det som utger ''titta-på-mig-svammel'' ?
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Det är min åsikt, när man sagt A får man säga B som det så fint heter. Vill man inte det så behöver man inte säga nåt till att börja med för då handlar det bara om att få uppmärksamhet :p
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Förstår inte..
Min fråga var: vem är det som utger ''titta-på-mig-svammel'' ?
Men får ett svar som jag anser inte ha något med det ovanstående att göra?
 

DeletedUser

Guest
Vem är personen som utger svammel?

FACEPALM.jpg


Det var allt...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
vem/vad/vilka som är onskan vet 3 personer om :) och det är jag, piaz och silverlord :)

känner att det nästan är 4 personer för mycket så ska inte berätta mer vad jag ser som onska..

Nåja, du kan fabla på som du alltid gjort.
pratar med kluven tunga och klarar inte av frontalkrig på lika villkor..

Vi ser ju hur det går just nu..
Vad är det 20-30 byar utan mur, gubben ??
Vad tappade du, 10-20 byar på en natt ??

Inse detta.. Hockey, du suger på försvar.
Och du kommer bli bortadlad av dina fiender för eller senare.

Att Clone023 ens tog in dig i ECB igen är sjukt rent utsagt.
Dom kommer ha lika mycket nytta av dig som Horden hade av Piaz.

Nåja, lycka till. glhf.
 

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
så som jag ser det så va law en bätre stam förut före ihop slagingen.
nu är det ej samma stam längre.
och något thing hände ochså i ihopslagingarna.

stamen N-LAW har bara 2 melemar och kan lika gärna va en stam som vill sänga att ihopslagingen va fel.
,,,,,,,,,

men jag vet ej hur många som lämnat law efter ihop slagingen eller så.
men den nya stamen är deftivt inte som den gammla.
mistänker att horden är bätre att hålla på nu än den nya stamen.
 

DeletedUser

Guest
så som jag ser det så va law en bätre stam förut före ihop slagingen.
nu är det ej samma stam längre.
och något thing hände ochså i ihopslagingarna.

stamen N-LAW har bara 2 melemar och kan lika gärna va en stam som vill sänga att ihopslagingen va fel.
,,,,,,,,,

men jag vet ej hur många som lämnat law efter ihop slagingen eller så.
men den nya stamen är deftivt inte som den gammla.
mistänker att horden är bätre att hålla på nu än den nya stamen.

Word. Allt som behövde sägas blev sagt där.
 

DeletedUser

Guest
Små ledningsproblem i [ECB]? :rolleyes:
Inbördeskrig är vad det kallas -

Iallafall -

N-LAW har decimerats.. Två ledare (orcish warlord o dödsvrede) fick gå för att ersättas av två nygamla: Hocky o piaz - Tråkigt att det finns en maxgräns på 80 och att alla inte alltid får plats - Eller kanske det är mer så att alla inte fungerar under samma tak i detta fallet?

Lyfter på hatten för denna veckas vänskap Hockey - för tre fyra dagar sedan skrev vi alla for the horde på gemensamt forum :) - Du dillade om utbringangde av ondska och du var inte långtifrån öknamn exorsisten :)
PS: Om du har några fin fina uppgifter om vad som planeras inom [ECB] så vet du min postadress -

Lyfter också på hatten för Päron: Riktigt bra spelsinne och det var inte så att vi blev helt överraskade över detta scenariot när ryktet om att orcish lämnat in och döds fått kicken -

Lyfter på hatten för DM. och yyigys - De gör ett jäkla bra jobb -

Lyfter på hatten för -Sth-
De tyngsta spelarna i ECB är från forna -Sth- :) Både K44 och K55 är tillsynes helt tömda på toppspelare under ECB:s standard (poängmässigt) .. Vem vet - Kriget kanske avgörs mot de forna -Sth-:arna ;)

Lite felberäknat att kriget kommer avgöras i slutet av augusti (som någon -Sth-are vackert plintade ner i en krigsförklaring long ago) men vindarna blåser iallafall mot ett avgörande =)

Vi och våra allierade fortsätter utbringandet av ondska från V6 -

For the Horde -
 

DeletedUser

Guest
Små ledningsproblem i [ECB]? :rolleyes:
Inbördeskrig är vad det kallas -

Iallafall -

N-LAW har decimerats.. Två ledare (orcish warlord o dödsvrede) fick gå för att ersättas av två nygamla: Hocky o piaz - Tråkigt att det finns en maxgräns på 80 och att alla inte alltid får plats - Eller kanske det är mer så att alla inte fungerar under samma tak i detta fallet?

Lyfter på hatten för denna veckas vänskap Hockey - för tre fyra dagar sedan skrev vi alla for the horde på gemensamt forum :) - Du dillade om utbringangde av ondska och du var inte långtifrån öknamn exorsisten :)
PS: Om du har några fin fina uppgifter om vad som planeras inom [ECB] så vet du min postadress -

Lyfter också på hatten för Päron: Riktigt bra spelsinne och det var inte så att vi blev helt överraskade över detta scenariot när ryktet om att orcish lämnat in och döds fått kicken -

Lyfter på hatten för DM. och yyigys - De gör ett jäkla bra jobb -

Lyfter på hatten för -Sth-
De tyngsta spelarna i ECB är från forna -Sth- Både K44 och K55 är tillsynes helt tömda på toppspelare under ECB:s standard (poängmässigt) .. Vem vet - Kriget kanske avgörs mot de forna -Sth-:arna ;)

Lite felberäknat att kriget kommer avgöras i slutet av augusti (som någon -Sth-are vackert plintade ner i en krigsförklaring long ago) men vindarna blåser iallafall mot ett avgörande =)

Vi och våra allierade fortsätter utbringandet av ondska från V6 -

For the Horde -

Hmm akta så du inte får kramp i triceps.. Är inte bra att röra på musklerna så mycket som det behövs för att lyfta en hatt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Vad hände med det här lilla projektet då? Såg att HockeySteffe var "tillbaks" i [ECB].
 
Topp