N-law

DeletedUser

Guest
LAW föll aldrig. Vi hade länge pratat om att merga med CP, (LAW+CP=ECP) vilket vi även gjorde strax efter ett mindre ledningsbråk. Men som stam har LAW alltid hållit flaggan i topp och krigat obarmhärtigt och hänsynslöst.

En hel stam består ju inte av en enda person och hans handlingar.
 

DeletedUser

Guest
Som alltid så vet folk mer än själva ledningen, mkt konstigt.
 

DeletedUser

Guest
Det råkar vara så här att CP och LAW prata om en merg långt innan kriget med horden bröt ut..
Detta med Hockeys lilla onska hit och ditt är ett rent skit snack för han var själv med under planeringarna med en merg med CP men sen helt plötsligt slutar han sen vägrar han lämna KÖ och ge bort konto.. Go leader go..
Sen var det han som vände LAW ryggen totalt så varför är då den nya stammen som kom av mergen onska?? Kom igen ha rent mjöl i påsen innan du snackar Hockey.

Ni tror själv klart på vad ni vill men är det någon här som kör onska så är det Hockey och hans så kallat stam om man kan kalla den det. Sanning finns ej i deras lexikon. Nu har jag dock slutat spela för ett tag tillbaka men ville dela med mig av sanningen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Klart det blånekades om det.

Inte fan gick horden ut med att dom planerade anfalla LAW precis.. ;)

Nääe, men vi hade inga ''planer'' på det heller, vårt beslut togs efter en snabb ordväxling mellan mig och agalevom efter att vi förstått vad ni planerade framöver, sen körde vi på en vecka efter det ;)
 

DeletedUser

Guest
Horden var tvugna att anfalla. LAW och CP åt sig feta DM.
Vad skule de göra? Vänta till LAW och CP delat K54 mellan sig och
sedan vänt sig mot Horden?

Hordens attack var ett klokt strategist beslut måste jag tillstå, även om
de är mina fiender.
 

DeletedUser

Guest
Det råkar vara så här att CP och LAW prata om en merg långt innan kriget med horden bröt ut..
Detta med Hockeys lilla onska hit och ditt är ett rent skit snack för han var själv med under planeringarna med en merg med CP men sen helt plötsligt slutar han sen vägrar han lämna KÖ och ge bort konto.. Go leader go..
Sen var det han som vände LAW ryggen totalt så varför är då den nya stammen som kom av mergen onska?? Kom igen ha rent mjöl i påsen innan du snackar Hockey.

Ni tror själv klart på vad ni vill men är det någon här som kör onska så är det Hockey och hans så kallat stam om man kan kalla den det. Sanning finns ej i deras lexikon. Nu har jag dock slutat spela för ett tag tillbaka men ville dela med mig av sanningen.


Du kommer tillbaka , det går inte att hålla sig borta!=)
 

DeletedUser

Guest
ochibi sa:
Detta med Hockeys lilla onska hit och ditt är ett rent skit snack för han var själv med under planeringarna med en merg med CP men sen helt plötsligt slutar han sen vägrar han lämna KÖ och ge bort konto.. Go leader go..

vad jag ser som onska i världen har inget med en merge mellan CP och LAW att göra, jag vet att jag var en av de drivande krafterna i en merge samt även andra saker som hände under den tiden..I was here :)

men vad har de dåtida att göra med de jag kallar onska i nuläget? mina åsikter å planer med N-LAW är det få som vet om och endast de som är med vet vad onskan är för något..
säkert finns det folk som kan gissa sig till det, men de har då kommit på det själva efter våra handlingar..
så att kalla mina åsikter skitsnack vet jag inte om det är direkt fair att säga då jag anser att jag får tycka vad jag vill om spelare/stammar i v6 :)

ECB har många vänner till mig, även mycket goda vänner så denna stam har jag inge emot..

så den som sitter på all fakta få gärna kommentera men ni andra skulle jag uppskatta om ni inte sa för mycket som verkar "sanning" utan påståenden och frågor är varmt välkommna så ska jag svara på det jag kan och vill :)

varför jag inte gav bort mitt konto är privat men en anledning till detta är att HockeySteffe är mtt "trademark" och jag har de på fler ställen än TW..
att du kan ge bort a002bee kontot är vel inte så konstigt då detta i grund å botten inte är ditt konto utan du skicka endast det vidare :)
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Ditt största problem Hockey-bubben är att du inte har lärt dig att hålla isär TW och IRL...
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Yeah right....

Berätta om ondskan då, vilka är det som är onda och varför?? tycker mest du svamlar en massa dynga just nu. Kan du inte stå för sanningen eller vad är problemet??
 

DeletedUser

Guest
vem/vad/vilka som är onskan vet 3 personer om :) och det är jag, piaz och silverlord :)

känner att det nästan är 4 personer för mycket så ska inte berätta mer vad jag ser som onska..
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Sluta fjanta dig Hockey-bubben, du vill sååååå gärna berätta... Varför skrev du annars här, var det för att göra dig intressant??
 

DeletedUser

Guest
Ditt största problem Hockey-bubben är att du inte har lärt dig att hålla isär TW och IRL...

Ditt störst problem är att du utalar dig utan att veta något.
Vad vet du om att steffe inte kan hålla isär TW och IRL?
Det är ju bara han själv som vet det.

Så sluta hålla på att smutskasta saker som du inte vet något om och väx upp!
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Ditt störst problem är att du utalar dig utan att veta något.
Vad vet du om att steffe inte kan hålla isär TW och IRL?
Det är ju bara han själv som vet det.

Så sluta hålla på att smutskasta saker som du inte vet något om och väx upp!

men halo då, låter det så nu?? du har verkligen bytt sida, du kanske också ska bekämpa den okända ondskan??
 

DeletedUser

Guest
men halo då, låter det så nu?? du har verkligen bytt sida, du kanske också ska bekämpa den okända ondskan??

Jag har bara fått nog av den här smutskastningen och alla falska anglagelser. Det har pågot för länge nu.

Byt sida? Jag har alltid varit imot smutskastning. Om du har trot att jag har ståt vid en sida där man håller på att smutskasta någon så har du fel. Den ända sidan jag står på är den som slåss mot Horden och inte de som håller på att smutskasta varandra.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
''En dåre svamblade om att ondskans rensare icke var något mer än en samling av dåraktiga män''
Så ser det ut för mig en av de blinda folkmassans ögon, så kan du vara snäll och upplysa det tillsynes ovetande folket om varför denne man inte kan skilja på TW och sitt rl liv..
 
Topp