N-law

DeletedUser

Guest
N-LAW
New-Legions At War

denna stam är till för att hedra storstammen LAW (innan dess fall).
N-LAW består av gamla LAW spelare som vill hedra den stora republikstammen, som LAW en gång var.

Detta görs ej utav hat utan av kärlek, kärlek till LAW och de ursprungsspelare som fallit och krigat under flaggan! Detta är en hyllning av de namn som fallit!

N-LAW är en stam med 1 quest, endast!
Fördriva onskan!
Onska kan ha många namn och skepnader och detta är vad som jagas av de tappra krigarna i N-LAW!
Onskan har så pass många namn och ansikten så namn kan ej nämnas här utan de som vi jagar kommer känna det!
ni andra är rena så er kommer vi låta vara men hjälper man onskan så kan vi ej stå för handlingarna..

Rekryteringen är stängd men är man en LAW-spelare i hjärtat så är det bara skicka PM till [player]HockeySteffe[/player] och vi får se vad dommen blir..
N-LAW är öppen för Gamla LAW-spelare

LAW var en krigande stam från första början, ända fram till slutet. Även då spelare slutade och gav sina kungariken till LAW så fortsatte LAW sina krig och adla ej upp de fallna utan vi köttade på vilket många andra stammar gör, stannar upp för att ta de byar som en gång var aktiva.
Nu har LAW (½ under nytt namn) blivit en internadlingsstam och spärrat den yttrandefrihet som fanns en gång i denna vackra värld!

Det är aldrig försent att straffa onskan och välja den vita vägen!

HAIL LAW

//Er gamla Ledare HockeySteffe
 

DeletedUser

Guest
ps. ingen i N-LAW är spioner och ingen info kommer ges ut! det är inge kul ang sånt spioneri och det sysslar vi ej med! ds.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Hoppas verkligen ny får ihop nya tag och härskar värld 6 återigen...
Har länge undrat var rättvisan tog vägen:(
 

DeletedUser

Guest
Ja må ni leva ,
Ja må ni leva,
ja må ni leva uti hundrade år..

osv osv osv

hej :)

Nötvänligt ?
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ni härskade så fint med omsorgsfulla handlingar..
Kan inte beskriva det med ord utan får ta en bild som visar hur ni hanterade dem som inte kunde följa LAW's lagar:
s32194_pc_8.jpg

*S*
 

DeletedUser

Guest
Exakt vilka är dessa "onda" du talar om, och vad är det för felaktig handling de gjort?
 

DeletedUser

Guest
Evil Care Bears gissar jag på ...

Men jag menar, vi är bara 77 pers , jag kan namnge alla .. ? :)

(parantes För att förtydliga :

Evil = Ond slut på parantes)
 

DeletedUser

Guest
Svar nog?

Jag tycker det är kul oavsett vilka dessa onda är =)

Mmm, det är ju ett svar, men ska man låta en stam sprida sådan propaganda som får dom att framstå som så himla goda utan att ifrågasätta vad det egentligen handlar om och dessutom tycka att det är "bra"?

Nej nu får folk öppna ögonen tycker jag, hur kan man anse att ett sådant här uttalande är bra, snarare dåligt för när det läggs fram på detta visset vet man inte alls vad det egentligen handlar om. Jag ska ge er ett exempel:

X säger att han ska rensa bort "ondskan" i Tribalwars och göra det till ett rättvisare spel. Sen visar det sig att han hackar mods och admins, och allt vad det nu heter, datorer och förstör dom helt så att en massa tid går åt för att fixa diverse problem, och sedan även sämre service till samtliga TW-spelare

Borde man inte först ifrågasätta vad denna såkallade "ondskan" är först och sedan varför den fått denna titeln? Sedan kan man ta ställning till om detta är bra eller inte. Just nu är inlägget bara en massa bullshit utan grund, vars syfte antagligen är att höja upp N-Law på en piedestal. Dock en jävligt felaktigt uppbyggd sådan...
 

DeletedUser

Guest
Bra tråd! Uppmärksamhet all over.

En spelare som även officiellt ''slutat'' verkar vaknat till liv igen.
GL HF.
 

DeletedUser

Guest
Judas, den store Judas har talat. Mannen som bakhögg sina allierade utan uns av respekt, vi i LAW följde efter.

Mannen som slutade utföra sina uppgifter i stammen, skyllde på allt möjligt.
Gick ut i forumet med att han skulle sluta.

Nu sitter Judas och ger bort byar till sina forna fiender och anfaller sina forna stam medlemmar, pga av en personlig vendetta som han själv inte har något med att göra ?

Pinsamt, ingenting annat.

Om du nu är så skenhelig kan hela historien offentlig göras så du sätts i rätt ljus.
 

DeletedUser

Guest
lol..

hade inte planerat att skriva något i externa ang detta men måste förklara lite :p

mitt onskan har inge att göra med Evil Care Bears utan tog bara onskan ur luften som fanns då jag skrev..
så onskan jag pratar om är endast en symbol och är ett fåtal personer och det jag menar med att onskan har många ansikten är som många säger i filmer..

ondskan har många ansikten, syftas på skepnader och bilder mer än antalet personer..

så jag tar på mig uttrycksfelet å ber om ursäkt..
 

DeletedUser

Guest
lol..

hade inte planerat att skriva något i externa ang detta men måste förklara lite :p

mitt onskan har inge att göra med Evil Care Bears utan tog bara onskan ur luften som fanns då jag skrev..
så onskan jag pratar om är endast en symbol och är ett fåtal personer och det jag menar med att onskan har många ansikten är som många säger i filmer..

ondskan har många ansikten, syftas på skepnader och bilder mer än antalet personer..

så jag tar på mig uttrycksfelet å ber om ursäkt..

Ptja, spelar väl ingen roll.. Varje spelare i ECB är en del av stammen, slår du på en av dem slår du på hela ECB.

Vi lät dig få avsluta på det du fann vettigt i respekt mot dig.
Uppenbarligen var det slöseri med tid, du förtjänar den inte, herr Judas.
 

DeletedUser

Guest
Ta det inte så allvarligt Deus bubben, det är ju bara ett spel trots allt :D
 

DeletedUser

Guest
Ska bli spännande att följa detta! =)

Allt det här med ECB och WWW gör mig så förvirrad :S

Var mycket bättre innan med LAW och CP där man har iaf någon slags identitet, nu tappade man allt identitet man hade haft innan.

LAW och CP var ju ganska bra stammar så det funkade ju som det var eller?

LAW hade iaf sin identitet. ECB och WWW? Vad är det för nåt? En aktiv stam och en internadlingsstam, är jag på rätt spår nu?

Men iaf: Som tur vet jag en stam som inte bytt nånting alls ända från start av V6 och det är Horden! ;)

Credz till er i Horden som kämpat så väl under hela V6! Ge inte upp grabbar och tjejer, ni gör ett strålande jobb!

Och till N-LAW: bra att ni vill köra på gamla hederliga LAW =) Lycka till!
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Hockey, varför tar du inte och talar om den verkliga anledningen nu?? Allt det här pratet om storstammen LAW och dess fall rimmar lite dåligt när det är du som pratar om det. Det var trots allt du som slutade hals över huvud, lämnade din storstam LAW i sticket...

Börjar bli så trött på detta skenheliga svammel, är sanningen så ful att du inte kan stå för den??
 

DeletedUser

Guest
Hockey, varför tar du inte och talar om den verkliga anledningen nu?? Allt det här pratet om storstammen LAW och dess fall rimmar lite dåligt när det är du som pratar om det. Det var trots allt du som slutade hals över huvud, lämnade din storstam LAW i sticket...

Börjar bli så trött på detta skenheliga svammel, är sanningen så ful att du inte kan stå för den??

Jag är glad åt allt som motverkar en snabb stängning av v6! Hejja utbrytarna!
 
Topp