Näste man till rakning i DH!

DeletedUser

Guest
Näste man till rankning gissar jag på

dalapeter
ebolas
benkemyre
emilie


Dem som lämnat, så vitt jag vet så är det dem här

sffn - värsta ledaren man kan ha
pöta - fick du mkt IRL nu? Du fick jobb när du fick ett par tusen inkommande va?
eggeh - dålig förlorare, ditt liv tog visst slut....
abel - har varit inaktiv i ett par veckor nu, antar att du också fick mkt IRL....

finns säkert fler som lämnat.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Abel lämnade för ca 6 månader sen och pöta började jobba innan detta kriget bröt ut.
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Abel lämnade för ca 6 månader sen och pöta började jobba innan detta kriget bröt ut.

Du behöver inte ursäkta nån eller något! Tycker egentligen den här tråden var jävligt onödig från första början då den var menad att håna oss i DH o göra sig roliga på andras bekostnad, nu faller den tillbaka på den stam som startade den. Varför i hel.... överhuvudtaget göra en sån tråd för att sen sitta o försvara en massa avhopp. Hade det inte varit fan så mycket bättre o tänkt efter före... jag bara undrar? Nä sitta o låta käften glappa o göra narr åt andras olycka/IRL/att man inte pallar incs är jävligt lätt till man själv sitter i skiten upp till öronen.
 

DeletedUser

Guest
Näste man till rankning gissar jag på

dalapeter
ebolas
benkemyre
emilie


Dem som lämnat, så vitt jag vet så är det dem här

sffn - värsta ledaren man kan ha
pöta - fick du mkt IRL nu? Du fick jobb när du fick ett par tusen inkommande va?
eggeh - dålig förlorare, ditt liv tog visst slut....
abel - har varit inaktiv i ett par veckor nu, antar att du också fick mkt IRL....

finns säkert fler som lämnat.

emilie vet jag inte vem det är? men du menar kanske EMELIEGP ? ;)
 
Topp