Näste man till rakning i DH!

DeletedUser

Guest
Ohoj

Den senaste tiden har DH valt att avlägsna spelare som förlorar byar utan att visa någon form av livstecken, i förhoppning om att förbättra sin statistik, alternativt för att göra av sig med dököttet i stammen. Vad syftet än kan ha varit så hoppas jag att det gett önskad effekt för DH. För -SK-s räkning har byarna från de inaktiva i VÅRAN front smakat lika bra, vare sig de tillhört DH eller kastats till vargarna när adelsmännen hälsat på. Skall tilläggas att dessa konton är mark tillhörandes -SK- och/eller Knight tills annat sägs. Vill DH bjuda in dem i värmen igen är det deras sak, alla andra eventuella myglare kommer att behandlas därefter.

Med DH's stabila formkurva söderut på by- & poängskalan så känns det inte långsökt att påstå att trenden kommer hålla i sig. Således skapas denna tråden för att gissa vem näste DH'are att avlägsnas är.

Spelarna som sett sig få foten hittills:

Tar Valon
Kimberley
Floppy
Elrobert
Tiwats

Vem är näste man att kastas överbord? Några gissningar från DH'are som också undrar?

/SFFN
 

DeletedUser

Guest
Vad jag har sett av den som tagit över mitt konto så kan det säkert vara i farozonen. Detta under förutsättning att inget skett på sistonde.
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Vad jag har sett av den som tagit över mitt konto så kan det säkert vara i farozonen. Detta under förutsättning att inget skett på sistonde.

Var är GILLA-knappen när man behöver den? :cool:



Jag kör på ett långskott och säger ................ *trumvirvel* ....................... Höder..!! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tycker dh gör helt rätt!
Varför ha kvar spelare som inte spelar eller inte gör något?
Sen så satt väl en av era nya spelare på ett av dom kontona va? inte svårt att ta byar då!
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker dh gör helt rätt!
Varför ha kvar spelare som inte spelar eller inte gör något?
Sen så satt väl en av era nya spelare på ett av dom kontona va? inte svårt att ta byar då!

Vilket konto?..

Jag tror Angiiee är näste man/kvinna ut :)
/(a)
 
Senast ändrad:

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker dh gör helt rätt!
Varför ha kvar spelare som inte spelar eller inte gör något?
1. Kan delvis hålla med dig, men för DH's del blir det en dyster historia om de följer din syn till 110%...
Om DH ska rensa ut sina spelare som "inte spelar eller inte gör något" kommer det sluta med en stam som HALVERAS i poäng över en natt :cool:

2. Har en stam inaktiva spelare så finns det EN ensam orsak till detta - stammen själv har misslyckats vilket leder till att medlemmarna sviker..!!

Sen så satt väl en av era nya spelare på ett av dom kontona va? inte svårt att ta byar då!
Hmm det låter märkligt, jag trodde att våra spelare höll till i -SK- ? :confused:
 

DeletedUser

Guest
1. Kan delvis hålla med dig, men för DH's del blir det en dyster historia om de följer din syn till 110%...
Om DH ska rensa ut sina spelare som "inte spelar eller inte gör något" kommer det sluta med en stam som HALVERAS i poäng över en natt :cool:

2. Har en stam inaktiva spelare så finns det EN ensam orsak till detta - stammen själv har misslyckats vilket leder till att medlemmarna sviker..!!


Skit i poängen,det är trupper som är en färskvara o som skall användas. Genom att ha spelare som typ sk bara behöver skicka adel på så får dom byn är inte bra alls. Utan bort med skiten,o sen kommer självförtroendet öka då stammen ser att dom inte losar lika mycket byar. Därimot om det är en spelare som är aktiv o losar,ja då är det en annan sak. Då är det upp till ledningen o se till att det ändras i den mån det går.
 

DeletedUser

Guest
Nu är det ju faktiskt så att ni förlorar en massa byar i vilket fall som helst.
 

DeletedUser

Guest
En vinnare är korad!

Spelaren Angiiee blev näste man till rakning, sedan om skäggväxten är nämnvärd med det nicket kan ifrågasättas.

Vi tar tacksamt emot gissningar & teorier på vem som står på tur från såväl DH'are som utomstående. Spelar du på v1 & gissar rätt så kan det hända att -SK- har ett pris att dela ut. Sist någon vann en tävling vi annonserade på v1, så blev Putte-Patriot medlem i stammen, så man vet aldrig vad som ligger längst ner i tomtesäcken (4 månader senare).
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
De som lämnat hittills
kaxett
Redneck75
norje Left
kasii Left
reine Left
WhiteHorse
beta3d
Angiiee
tiwats
Elrobert
Floppy
Kimberley
Tar Valon
 

DeletedUser

Guest
Om du menar sedan kriget med SK började så får vi lägga till :)

HIMANEN
petsve
Arthas

Twilight
Pelleswe
MrSinatra
Nusnä
Juuudas
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
De som lämnat hittills
kaxett
Redneck75
norje Left
kasii Left
reine Left
WhiteHorse
beta3d
Angiiee
tiwats
Elrobert
Floppy
Kimberley
Tar Valon
Här kan du inte direkt påstå att alla dessa lämnat frivilligt, vet ett flertal som blivit kickade på den listan.
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Här kan du inte direkt påstå att alla dessa lämnat frivilligt, vet ett flertal som blivit kickade på den listan.

Har inte sagt nåt om vem som lämnat frivilligt eller ej...la bara upp en lista på personer som lämnat DH pågrund av nån anledning....ursäkta mig om jag var otydlig:)
 

DeletedUser

Guest
Ett par lämnade ju DH för att -Sk- rekryterade dom :p Hoppas de inte rekryterar oss andra bara :O Då lär de inte finnas många kvar i DH :(
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Det känns som om man skulle kunna väcka denna tråden till liv igen men ändra lite på texten till vem är nästa kille/tjej i -SK- att få ett hektiskt IRL så att han/hon måste lägga spelandet på hyllan.

Hittils har vi sett Eggeh och pöta,

Vem är nästa? huggormen? Zattara) eller OneRonna?

Fritt att gissa här.
 
Topp