Näste man till rakning i DH!

DeletedUser

Guest
berätta vilket konto du spelar på, så kan du vara nästa man till rakningen istället :)
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
berätta vilket konto du spelar på, så kan du vara nästa man till rakningen istället :)

Nämen lilla gubben, först så skryter ni om hur Knight läcker som ett såll och ni får information till höger och vänster, sen menar du att du inte ens har fåt information vilket konto jag sitter på. Jag måste dock säga att -SK-a spionnätverk går ner i samma takt som resten av stammen, Suck

Eler hur var det nu, kanske jag inte spelar i V1 alls, utan håller mig till att vara dryg i bästa -SK- anda? O_O

****** Du kanske har ett konto att erbjuda nu när Varken Eggeh eller Pöta orkar hålla i tre konton vardera (vi får hoppas dom menade att om satt kö och inte fuskade genom att ha dubbelkonton). ********


Här en gåva till de spelare som tycker livet är lite tufft just nu (behöver inte läsa storebror även om det underlättar)...

http://www.youtube.com/watch?v=_MKgk8n4DZA
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Det känns som om man skulle kunna väcka denna tråden till liv igen men ändra lite på texten till vem är nästa kille/tjej i -SK- att få ett hektiskt IRL så att han/hon måste lägga spelandet på hyllan.

Hittils har vi sett Eggeh och pöta,

Vem är nästa? huggormen? Zattara) eller OneRonna?

Fritt att gissa här.

Fick jag inget frågetecken eller?
Du som är så tuff i forumet kanske kan säga ditt nick på V1 ;)
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Fick jag inget frågetecken eller?
Du som är så tuff i forumet kanske kan säga ditt nick på V1 ;)

Som du kanske inte noterade så skrev jag ut zattara och inte Daun, alltså åsyftar jag Zattara som tog över Brazze kontot efter att Eggeh fick för mycket RL att ta hand om. Det kanske inte var så lätt för dig att lista ut och jag ber så mycket om ursäkt för att ha rört till det för dig.

Kul att du istället noterade att jag missade frågetecknet och gör dig lustig över detta. Det visar i alla fall att du besitter allt det som behövs för att vara en sann -SK- spelare.

ps. Om jag nu hade haft ett konto på V1, tror du då inte att du redan hade känt till det? (notera att där nu finns ett frågegecken) men jag undrar varför du vill veta det om det nu skulle finnas. Skulle du då försöka tysta en -SK- kritiker i sann Stalinistisk anda istället för att fortsätta strida efter en hållbar strategi, eller skulle du bara spamma min inbox tills jag blockerade dig?
 
Senast ändrad:

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Som du kanske inte noterade så skrev jag ut zattara och inte Daun, alltså åsyftar jag Zattara som tog över Brazze kontot efter att Eggeh fick för mycket RL att ta hand om. Det kanske inte var så lätt för dig att lista ut och jag ber så mycket om ursäkt för att ha rört till det för dig.

Kul att du istället noterade att jag missade frågetecknet och gör dig lustig över detta. Det visar i alla fall att du besitter allt det som behövs för att vara en sann -SK- spelare.

ps. Om jag nu hade haft ett konto på V1, tror du då inte att du redan hade känt till det? (notera att där nu finns ett frågegecken) men jag undrar varför du vill veta det om det nu skulle finnas. Skulle du då försöka tysta en -SK- kritiker i sann Stalinistisk anda istället för att fortsätta strida efter en hållbar strategi, eller skulle du bara spamma min inbox tills jag blockerade dig?

Nej det skulle jag inte men jag tycker om att debitera om olika saker ingame...
Och ja jag var tvungen att kommentera ditt inlägg då du börjar bli en av dom som skriver väggar med text.
Vilket jag stör mig ytterst mycket på om man har för mycket irrelevant text,stavfel och teckenfel

Och jag tycker att det är bara fegt att banka sig själv på bröstet här på forumet,säga att man har ett acc på V1 och sen när man blir konfronterad på detta så säger man inte det....

Skicka du ett privat medelande till mig för det ska väl endå ni som är så stora och starka klara av ni som redan nu har tagit segern i förskott
 

DeletedUser

Guest
Nämen lilla gubben, först så skryter ni om hur Knight läcker som ett såll och ni får information till höger och vänster, sen menar du att du inte ens har fåt information vilket konto jag sitter på. Jag måste dock säga att -SK-a spionnätverk går ner i samma takt som resten av stammen, Suck

Eler hur var det nu, kanske jag inte spelar i V1 alls, utan håller mig till att vara dryg i bästa -SK- anda? O_O

****** Du kanske har ett konto att erbjuda nu när Varken Eggeh eller Pöta orkar hålla i tre konton vardera (vi får hoppas dom menade att om satt kö och inte fuskade genom att ha dubbelkonton). ********


Här en gåva till de spelare som tycker livet är lite tufft just nu (behöver inte läsa storebror även om det underlättar)...

http://www.youtube.com/watch?v=_MKgk8n4DZA

nämen lilla gumman, "först så sitter ni" vem fan är NI? ett fåtal i -SK-? tror du ska tänka på vad du säger nu, och inte kasta skit på vem som helst lilla gumman :)
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Mintcream, kan inte du försöka ta trollandet till en ny nivå? Du har alltid varit tråkig, men nu har din irrationalitet bara blivit tramsig. Ryck upp dig för fan!
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att Knight borde tona ner käftandet lite, det är ju trots allt ca 40 SKare som spelar mot över 90 spelar på andra sidan. Så väldigt stolta borde in Knight vara:sneaky:
 

DeletedUser

Guest
jag har inte följt forumet nej, men jag vet att denna tråden handlade om kriget mellan DH och SK, ett förhållande jämnt krig rent kvantitetsmässigt, då kan man ju bara stolt som SK var.
Men att Knight spelare är stolta som tuppar för att dom nu lyckas göra ordentligt motstånd och lite till mot SK när de sitter på 100 krigare runt om i olika stammar är ju bara patetiskt.
 

DeletedUser

Guest
nämen lilla gumman, "först så sitter ni" vem fan är NI? ett fåtal i -SK-? tror du ska tänka på vad du säger nu, och inte kasta skit på vem som helst lilla gumman :)

Mintcream får sin näring genom att trycka ner andra. På så sätt slipper han sova och arbeta, utan kan istället spela tw hela dagen utan att behöva gå från datorn.
 
Topp