Nästa epok

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
:eek:... EGON!? noooo...

Lär ju inte göra någon skilldnad

tyvärr skulle han! fråga de älsta i din stam som spelat l'ngst kanske någon av dem kommer ihåg han!
han kommer ännu en gång komma tillbaka för att leda oss mot seger ir undergång mig kvittar följer han in i döden
 

pip@

Member
Reaktionspoäng
0
tror faktiskt att egon skulle kunna få VFB på rätt spår igen men jag tvivlar på att han kommer att komma tillbaka innan VFB är borta.:(
 

DeletedUser

Guest
Det enda som skulle kunna få VFB på rätt spår är att Ge stammen nytt namn, hålla harald långt borta och sålla bort skräpet inom stammen

Skapa en stam på de 40 bästa spelarna, nu menar jag inte poäng utan kvaliten på spelare. DÅ och ENDAST då kan VFB lyfta sig ur graven som dom redan grävt åt sig själva..


Lättförtjänta byar och OBA fick jag alldeles nyss iafl! Man tackar :rolleyes:

50 skarpa attacker och viiiipps en VFBare är borta från mitt område
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
Jasså lalamums? du tror verkligen att det finns 40 duktiga spelare i VFB?


Kanske dem 10 bästa..
 

DeletedUser

Guest
Det enda som skulle kunna få VFB på rätt spår är att Ge stammen nytt namn, hålla harald långt borta och sålla bort skräpet inom stammen

Skapa en stam på de 40 bästa spelarna, nu menar jag inte poäng utan kvaliten på spelare. DÅ och ENDAST då kan VFB lyfta sig ur graven som dom redan grävt åt sig själva..


Lättförtjänta byar och OBA fick jag alldeles nyss iafl! Man tackar :rolleyes:

50 skarpa attacker och viiiipps en VFBare är borta från mitt område

Håller med fullständigt, ta bort allt överflödigt skräp i stammen!
Vi i SWEVIK har gjort en sådan rensning och det var ett riktigt bra drag, kvalitén på spelarna är det som räknas!

Så VFB, bort med skräpet ni har i stammen även fast ni förlorar några placeringar, poäng är inte allt!
 

DeletedUser

Guest
Näää jag tror inte det finns 40 "bra" spelare i VFB men där finns en del och där finns några som är villiga att lära sig, Deras största fara vid krig skulle dock fortfarande vara att dem är så pass utspridda, men det går att få bukt på det problemet också

Men det krävs en stark ledare och på den punkten håller varken Senjok eller Viking harald, det krävs någon ny med glöd och kyla ;)
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
Smart sagt!

Japp, VFB har iaf mergat med sin Akademi, så vi får se hur det blir sen
 

DeletedUser

Guest
Jag undrar varför VFB har 106 spelare... De kunde lika gärna haft 80, 70,60,50 men med samma poängen. Adla de spelare som inte räcker till, hur svårt kan det vara...

Undrar hur många röda prickar det finns i VFBs medlemslista...
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte varför alla vill göra om VFB :p
Är det inte till fördel för er om vi är dåliga?

Hur som helst så jag förklara medlemsantalet med att vi nyss mergat och rensar ut allt eftersom eller behåller om spelarna håller måttet. Svårare än så är det inte.
 

DeletedUser

Guest
Jo det är till allas fördel, men med hedern i handen kan man ge bröd åt sina fiender och lära sina egna att baka dem ;)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Förstår inte varför alla vill göra om VFB :p
Är det inte till fördel för er om vi är dåliga?

Hur som helst så jag förklara medlemsantalet med att vi nyss mergat och rensar ut allt eftersom eller behåller om spelarna håller måttet. Svårare än så är det inte.

japps!
var ju mitt egna förslag så!
och lalamus alltid lika snäller
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
vem bryr sig! har en by för att tillhanda hålla kvinnor till han hela tiden>!

aja tror egon kanske kommer tillbaka annars får vi väll rädda stammen själva
 

DeletedUser

Guest
vem bryr sig! har en by för att tillhanda hålla kvinnor till han hela tiden>!

aja tror egon kanske kommer tillbaka annars får vi väll rädda stammen själva


när ska vi få träffa denna egon. du har tjatat om honom ett tag nu, men vi ser ingen egon! EEEEEGON, var är duuuuuu!!!! :confused:
 
Topp