Nästa epok

DeletedUser

Guest
Snor denna idén från v2's forum.

Vi har sett Milka!-eran, trippelalliansen, BFH vs. R.E + terrorbalans, och nu till sist R.Es fall (vågar man väl påstå?).

Vad blir nästa epok i v1? Vilken stam är herren på täppan? Vilka går i krig med varandra? Vem suddas bort från kartan? Vilka mergar? Etc etc

Tankar?
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
lilla jag kommer till v1 o kör seriöst och börjar regera nästan hela v1.. vill ni bli skonade? bli vän med mej ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, precis som tidigare talare sa.. Screwd är klart den stammen som kommer ta allt det R.E en gång hade.. Rank, diplomati etc..
 
Reaktionspoäng
14
Tror någon medelstor stam kommer lyckas slå ner hela feta 18D, typ Hellz, kanske att många tycker det är överdrivet. Men dom har en av TW världens bästa krigs ledare vid namn fluffo25
 

DeletedUser

Guest
Tror någon surrar runt lite vilse och inte förstår sig på TW riktigt ;)

Jag kan sätta en femma på 18D och BFH kommer slå ut allt annat kanske knight där vid sidan och hjälper till och sedan blir det krig dom i mellan XD
 

DeletedUser

Guest
Eller så blir vi alla en enda stor familj..... NOT!
 

DeletedUser

Guest
BFH tar hand om oss i NAOSF, 18D backstabbar BFH, Knight går imot alla i närheten (drabas av rabies?), ODENS släpper lös det lilla de har mot SK och det hela slutar med ett jävla stort kaos...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Och fortsättning på yuwilofes V1s hårddiskar karachar och tvingas starta om V1 från noll :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eller bryter jag mig ur 18D och tar med mig Helmic i BFH och förklarar krig mot alla.
Eller slupar jag supa under veckorna ;)
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
eller så öppnas TWhimlen och ner kommer den STORA KANINEN
och alla kaniner förenas i en stam
plockar med sig några hangarounds typ helmic;swed;J-Bq;
och ca 10 till
det är den stora stammen
 

DeletedUser

Guest
tror att några ur topp 10 mergar och vi får en ny stormakt att räkna med eller
så blir det som efter andra världskriget de fyra ockupanterna blir ovänner när de
gör upp om R.E:s gamla marker och förklarar varandra krig och då går 18D in på
BFH:s sida och de krossar allt motstånd.
 

DeletedUser

Guest
Eller också mergear eller skapar topp 4 familjestammar och plötsligt är V1 slut. Då går vi ut i solen, sätter oss på en uteservering, knäpper med fingrarna åt den söta servitrisen och säger. BÄRS! Bring'em on!!
 

DeletedUser

Guest
En ide!

Jag kör på att vi blir vänner hela högen och slutar o kriga!

Vi gör så att nr 1 på rankningen säger 2 fina saker om nr 2 på rankningen och så går vi vidare genom hela listan!, tills alla fått höra något fint! :D

Så Helmic vad har du för 2 fina saker och säga om Beta3d?
 

DeletedUser

Guest
Eller också mergear eller skapar topp 4 familjestammar och plötsligt är V1 slut. Då går vi ut i solen, sätter oss på en uteservering, knäpper med fingrarna åt den söta servitrisen och säger. BÄRS! Bring'em on!!


Fan ta mig det klokaste Humble någonsin har sagt. Då har han ju ändå haft många både underfundiga och kloka inlägg här!
Fick plötsligt en sån fruktansvärd längtan till sommaren.:cool:

V1:BFH
 

DeletedUser

Guest
enligt mig blir det den stora eran av ränsning av stammar...dom 4 supermakterna kommer försöka slå sig ur ur träsket av byar för att ränsa bort 10+ stammarna som ligget närmast...så att få stammar återstår att ta hem den glänsande nr 5 eran.


låter inte det bra??

__________________________
V1___ODENS
V6___.:RF:. Nu har jag hittat ett hem!
 

DeletedUser

Guest
Jag är inget medium men jag kan med största säkerhet påstå att jag nångång under nästa era i spelet kommer vara full.
Ja nästa era kommer handla om alkohol.
Nä tibben har nog rätt eran kommer helt enkelt handla om den stora kaninen som kommer ner från himmelen och ALLA blir fulla :D
 
Topp