MoX-T saknar heder och har gjort sitt sista övertramp

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Vänta lite nu, Är det bara skit snack från NiTs sida.. dem lovar en "ända tills slutet" diplomati med dem stammar dem skapar diplomatiska förband med! Men dem bröt med PBT, dem bröt med oss.. är inte det bevis på att när tiden är inne så säger dem upp dem o snackar bort detta med "ända till slutet" snacket!

Sen att vi i MoX-T säger upp en IAP som inte fanns var bara vårat misstag, då ett byte av våran diplomat precis hade ägt rum! Massa snacka om att vi var elaka o gav dem bara 5 min innan kriget är juh bara snicksnack.. Ctwa* visste exakt vad som väntade dem från våran sida o vi visste exakt vad som väntade från deras sida den 8 April!

Detta krig var helt enkelt något som skulle ske förr eller senare! Ni sitter vi här o krigar mot varandra, bara att hålla humöret i topp o göra detta krig till en rolig stund! :)

Ryktas att Lillskiten somnat på historielektionen.....
När det gäller PBT som är mer än historia nu finns hela bakgrunden till att vi slog till i denna tråd. Här är en länk till Nit:s förklaring:
http://forum.tribalwars.se/showpost.php?p=222904&postcount=35

När det handlar om Moxt sa Nit upp iap med er mer än en månad innan första yxan kastades mot er. Den yxan kastades efter att ni angripit en av Nits allierade. Läs på nästa gång ni kommer med konspirationer som inte riktigt håller måttet.

I all ödmjukhet

/xray
 

DeletedUser

Guest
kan inte mer än hålla med xray.. forska mera är mitt tips..
 

DeletedUser

Guest
Snälla, blir så trött på't. Sluta vara xrays knähund.

att vara knähund och att respektera någon är 2 helt olika saker.. jag har aldrig haft kontakt med xray utan bara läst det som finns här.. och om ni ser alla som håller med andra som knähundar så får ni vidga erat perspektiv.. för jag vet att du skrev det många tänkte.. jag är ingen knähund, kommer aldrig bli och den som försöker mig till att se ut som att jag är en knähund får ångra det nån gång..
 

DeletedUser

Guest
att vara knähund och att respektera någon är 2 helt olika saker.. jag har aldrig haft kontakt med xray utan bara läst det som finns här.. och om ni ser alla som håller med andra som knähundar så får ni vidga erat perspektiv.. för jag vet att du skrev det många tänkte.. jag är ingen knähund, kommer aldrig bli och den som försöker mig till att se ut som att jag är en knähund får ångra det nån gång..

Ursäkta att jag kallar dig knähund, men jag får kalla dig rövslickare bara. Knähundar brukar beordras att göra grejer. Observera att det ovanstående jag skrev bara var ETT av exemplen.

Du säger att du respekterar? Respektera genom att betrakta som så många tidigare gjort. Ser inte hur det ska hjälpa dig genom att hela tiden slicka xray's bakre mynning.

Peace Out, god krigslycka, har fått min sak sagd.
 

DeletedUser

Guest
Nu går jag in med en allmän varning, var goda och håll en någorlunda god standard på era inlägg. De senaste inläggen i tråden är under all kritik.
 

DeletedUser

Guest
...men jag kan minnas att de var igång med krigsplaner mot oss - jag är säker på att MoxT hellre hade agerat än varit passiva.

Ja, det var ju det vi gjorde. Men då saknar vi helt plötsligt allt vad heder heter... Konstigt att det gäller olika "regler" för olika stammar.

:p
 

DeletedUser

Guest
Kriga istället och släpp samtalet om knähund dit och knähund dit...

Diplomatin på TW är till för att brytas någon gång, sen är det en annan sak om det är ett nice sätt eller ett mindre nice.

Trots allt är TW ett krigspel, är det inte kul att sitta och räkna 4000 - 5000 incs lite då och då, för mig gör det mig mer drivande i detta spel.

Så MoX-T kämpa på ni emot Nit och CTWA* önskas lycka till, klaga inte på varandra utan kramas :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: AN
Players:

Side 2:
Tribes: MoX-T
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 201
Sida 2: 159
Skillnad: 42

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 131
Sida 2: 28
Skillnad: 103

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,891,636
Sida 2: 1,424,068
Skillnad: 467,568

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,209,974
Sida 2: 254,539
Skillnad: 955,435

image.php


Mergen har gett lite extra kraft nu och MoX-T börjar få rejäla problem? :)
 

DeletedUser

Guest
Rätta mig om jag har fel men den här tråden handlar om NiT (AN) som förklarar krig mot MoX-T?

Och i den andra tråden förklarar MoX-T krig mot CTWA* (ATWM)
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Alla inblandade..

Side 1:
Tribes: AN ATWM
Players:

Side 2:
Tribes: MoX-T
Players: NeoMaven Bluepills Soldier 99

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 255
Sida 2: 53
Skillnad: 202

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,374,960
Sida 2: 481,414
Skillnad: 1,893,546

image.php
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Folk som lämnat eller blivit avlägsnade av olika annledningar har inte med saken att göra längre... dessutom så "glömde" du plocka med era "överblivna" vid mergen isåfall.. rätt ska vara rätt.
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Visste när jag gjorde inlägget att någon skulle klaga, hade kunnat satsa hur mycket som helst på de =)

Kan ju vara så att ni kanske avlägsnat spelare för att snygga till statistiken? ;) Sen har jag inte koll på vilka som blivit "överblivna" vid våran merge, men du får gärna ta med dem om du vill det.

Men visst kör bara stammarna då

Side 1:
Tribes: AN ATWM
Players:

Side 2:
Tribes: MoX-T
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 225
Sida 2: 51
Skillnad: 174

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,084,681
Sida 2: 463,392
Skillnad: 1,621,289

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: MoX-T
Players:

Side 2:
Tribes: AN ATWM KK
Players:

Timeframe: 08/05/2010 19:17:25till16/05/2010 02:25:56

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 34
Sida 2: 327
Skillnad: 293

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 310,158
Sida 2: 3,045,033
Skillnad: 2,734,875

chart
 

DeletedUser

Guest
Räkna inte med KK. Dom har inte krigat som medlemmar i AN och ATWM och ännu mindre nu!!
 

DeletedUser

Guest
Folk som lämnat eller blivit avlägsnade av olika annledningar har inte med saken att göra längre... dessutom så "glömde" du plocka med era "överblivna" vid mergen isåfall.. rätt ska vara rätt.

haha de har dom ju visst om dom deffar mox-t front byar så anser jag att dom också borde vara med i statistiken:)

och vilka är våra övergivna spelare?
 

DeletedUser

Guest
Ingen av dem som har lämnat/avlägsnats från MoX-T deffar MoX-T.
 
Topp