MoX-T saknar heder och har gjort sitt sista övertramp

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: NiT CTWA*
Players:

Side 2:
Tribes: MoX-T
Players:

Timeframe: Sen senast inlagda stats

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 237
Sida 2: 165
Skillnad: 72

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,215,478
Sida 2: 1,534,090
Skillnad: 681,388

image.php
 
Reaktionspoäng
0
Mox-T verkar ha klarat sig förhållandevis bra mot de två jättarna NIT och CTWA* hittills. Blir spännande att se om det håller i fortsättningen också!

Side 1:
Tribes: MoX-T

Side 2:
Tribes: NiT CTWA*

Timeframe: 30/03/2010 22:35:00till17/04/2010 19:24:10

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 248
Sida 2: 317
Skillnad: 69

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,334,156
Sida 2: 2,973,203
Skillnad: 639,047

image.php
 

DeletedUser

Guest
Kanske borde ta med Trellehood ,Longnail samt Spinosaurus i detta. Spelare som endera blivit kickade för att förbättra MoX resultat eller lämnat för att dom inte fick den hjälp dom behövde..
 

DeletedUser

Guest
Kanske borde ta med Trellehood ,Longnail samt Spinosaurus i detta. Spelare som endera blivit kickade för att förbättra MoX resultat eller lämnat för att dom inte fick den hjälp dom behövde..

Side 1:
Tribes: MoX-T
Players: Trellehood longnail Spinosaurus

Side 2:
Tribes: NiT CTWA*
Players:

Timeframe: 30/03/2010 22:35:00till18/04/2010 00:32:45

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 249
Sida 2: 382
Skillnad: 133

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,343,881
Sida 2: 3,597,197
Skillnad: 1,253,316

image.php
 

DeletedUser

Guest
En liten översikt:

Side 1:
Tribes: MoX-T
Players: longnail Trellehood Spinosaurus

Side 2:
Tribes: CTWA*
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 8
Skillnad: 4

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35,789
Sida 2: 69,031
Skillnad: 33,242

image.php


__________________________________________________________________________________________

Side 1:
Tribes: MoX-T
Players: longnail Trellehood Spinosaurus

Side 2:
Tribes: NiT
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 12
Skillnad: 9

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27,156
Sida 2: 112,699
Skillnad: 85,543

image.php


___________________________________________________________________________________________________________

Side 1:
Tribes: MoX-T
Players: longnail Trellehood Spinosaurus

Side 2:
Tribes: NiT CTWA*
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 20
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 62,945
Sida 2: 181,730
Skillnad: 118,785

[insert bild] (maximalt antal bilder i ett inlägg = 6 )
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Tog med senaste veckan, senaste månaden (kriget är en månad gammalt snart) samt alla flyktingar.

Side 1:
Tribes: MoX-T
Players: Spinosaurus Equites Siksten Trellehood longnail

Side 2:
Tribes: NiT CTWA*
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29
Sida 2: 89
Skillnad: 60

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 259,839
Sida 2: 826,131
Skillnad: 566,292

image.php


Side 1:
Tribes: MoX-T
Players: Spinosaurus Equites Siksten Trellehood longnail

Side 2:
Tribes: NiT CTWA*
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 268
Sida 2: 434
Skillnad: 166

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,510,494
Sida 2: 4,076,998
Skillnad: 1,566,504

image.php
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Personligen så räknar jag med alla som var med när kriget startade, man kan diskutera om beerboys info borde adderas moxt samt subtraheras NiT. En flykting i mina ögon är någon som försöker smyga sig undan kriget, genom att hoppa av, skapa en egen stam etc...
 

DeletedUser

Guest
då borde öl-tösen vara en flykting
han har undvikit kriget jättebra
titta på hans oba
katastof-dåligt de senaste veckorna
adling av fiendebyar
om jag minns rätt så inga från fienden eller väldigt få
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Med din ironiska benämning öl-tösen, menar du beerboy? Under mina år på TW så har jag alltid uppfattat att den gängse förståelsen för en flyktning är någon som flyr undan det pågående kriget, av olika skäl. Beerboy flyr inte, han blir just nu tokanfallen av sina forna grannar - troligen för att han
hade modet att förutse krigets utgång. Kalla honom vad ni vill i MoxT men blanda inte ihop benämningarna på externa tack!
Flippa nu inte ut pga detta utan kämpa på bara.
 

DeletedUser

Guest
då borde öl-tösen vara en flykting
han har undvikit kriget jättebra
titta på hans oba
katastof-dåligt de senaste veckorna
adling av fiendebyar
om jag minns rätt så inga från fienden eller väldigt få

Håller med croscoue till en viss del här...
Fegt av Beerboy att för andra gången fly fältet i ett krig och för andra gången agera spion?

Jag skulle inte vilja spela med honom iaf oavsett hur stor han är i poäng.

Mvh GranberG
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Håller med croscoue till en viss del här...
Fegt av Beerboy att för andra gången fly fältet i ett krig och för andra gången agera spion?

Jag skulle inte vilja spela med honom iaf oavsett hur stor han är i poäng.

Mvh GranberG

Godafton. Skulle vilja dementera ett och annat här. Nit håller sig med informatörer. Bara därför behöver det inte betyda att vi rekryterar sådana. Vi har fortfarande god information om era förehavanden och det borde ju borga för att beerboy inte är en av våra forna informatörer.
Vill passa på att hänvisa till ett svar i denna fråga jag gjorde för något år sedan. Lika aktuell idag:
http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=9221


Kommer att göra en del inlägg i ryktestråden inom en snar framtid.

I all ödmjukhet

/Xray
 

DeletedUser

Guest
...Beerboy flyr inte, han blir just nu tokanfallen av sina forna grannar - troligen för att han
hade modet att förutse krigets utgång.

Inte så konstigt att han blir anfallen av sin "forna grannar" va?

Har svårt att se det modiga i hans beteende faktiskt...
 

DeletedUser

Guest
Håller med Brushi faktiskt ...

Men men, NiT KAN INTE ha fel, så är det bara. :rolleyes:
 

L.a.w

New Member
Reaktionspoäng
3
MoX-T saknar heder och respekterar inte diplomatins grundregler

På v7 har vi en stam som heter MoX-T. Den stammens ledning borde skämmas för det sätt de hanterar sina diplomatiska åtaganden. I går kväll sa de upp sina diplomatiska förbindelser med ctwa*.
Två minuter senare inledde de sina anfall mot ctwa*. De gav inte de ödmjuka krigarna i ctwa* en chans att anpassa sig till de förändrade diplomatiska förhållandena.

NiT är en stam som ingår diplomatiska avtal med syfte att de skall vara till "världs ände".


I all ödmjukhet

/xray

Hmm, vill minnas att det fanns en stam vid namn PBT som hade en IAP med NiT.
Det slutade med att NiT en natt skickade 1000-tals attacker under en natt utan att ens säga upp Iap:n först.

Det låg visserligen annat groll bakom denna händelse men ändå. ;)

/L
 

DeletedUser

Guest
Hmm, vill minnas att det fanns en stam vid namn PBT som hade en IAP med NiT.
Det slutade med att NiT en natt skickade 1000-tals attacker under en natt utan att ens säga upp Iap:n först.

Det låg visserligen annat groll bakom denna händelse men ändå. ;)

/L

Å tredje sidan, PBT var riktiga backstabbers. Jag vet för jag blev ett offer för det. Men ur askan... ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, vill minnas att det fanns en stam vid namn PBT som hade en IAP med NiT.
Det slutade med att NiT en natt skickade 1000-tals attacker under en natt utan att ens säga upp Iap:n först.

Det låg visserligen annat groll bakom denna händelse men ändå. ;)

/L

Å tredje sidan, PBT var riktiga backstabbers. Jag vet för jag blev ett offer för det. Men ur askan... ;)

Vänta lite nu, Är det bara skit snack från NiTs sida.. dem lovar en "ända tills slutet" diplomati med dem stammar dem skapar diplomatiska förband med! Men dem bröt med PBT, dem bröt med oss.. är inte det bevis på att när tiden är inne så säger dem upp dem o snackar bort detta med "ända till slutet" snacket!

Sen att vi i MoX-T säger upp en IAP som inte fanns var bara vårat misstag, då ett byte av våran diplomat precis hade ägt rum! Massa snacka om att vi var elaka o gav dem bara 5 min innan kriget är juh bara snicksnack.. Ctwa* visste exakt vad som väntade dem från våran sida o vi visste exakt vad som väntade från deras sida den 8 April!

Detta krig var helt enkelt något som skulle ske förr eller senare! Ni sitter vi här o krigar mot varandra, bara att hålla humöret i topp o göra detta krig till en rolig stund! :)
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
ju nu ska vi krigelikriga :)
ingen som har löst detta kart prob skulle vara så kul med en karta över hela kriget, (även om man hamnar på den förlorade sidan (tror jag))
 

DeletedUser

Guest
Vänta lite nu, Är det bara skit snack från NiTs sida.. dem lovar en "ända tills slutet" diplomati med dem stammar dem skapar diplomatiska förband med! Men dem bröt med PBT, dem bröt med oss.. är inte det bevis på att när tiden är inne så säger dem upp dem o snackar bort detta med "ända till slutet" snacket!

Sen att vi i MoX-T säger upp en IAP som inte fanns var bara vårat misstag, då ett byte av våran diplomat precis hade ägt rum! Massa snacka om att vi var elaka o gav dem bara 5 min innan kriget är juh bara snicksnack.. Ctwa* visste exakt vad som väntade dem från våran sida o vi visste exakt vad som väntade från deras sida den 8 April!

Detta krig var helt enkelt något som skulle ske förr eller senare! Ni sitter vi här o krigar mot varandra, bara att hålla humöret i topp o göra detta krig till en rolig stund! :)

Hej hopp, jag håller helt med om att vi håller humöret i topp! Min kommentar handlade om PBT och inte om MoX-T - det framgick väl?
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Hold your horses. NiT sa upp IAP med MoxT minst en månad i förväg och vi anföll ändå inte. MoxT har inte varit en gammal allierad till NiT (det var mest moxt som önskade IAP) så den alliansen var inte klädd i järn. Ang. PBT hänvisar jag till NiT's ledning - med Xray i spetsen men jag kan minnas att de var igång med krigsplaner mot oss - jag är säker på att MoxT hellre hade agerat än varit passiva.

Åter till kriget. Må bäste stam vinna!
 
Topp