MoX-T saknar heder och har gjort sitt sista övertramp

xray

Member
Reaktionspoäng
0
MoX-T saknar heder och respekterar inte diplomatins grundregler

På v7 har vi en stam som heter MoX-T. Den stammens ledning borde skämmas för det sätt de hanterar sina diplomatiska åtaganden. I går kväll sa de upp sina diplomatiska förbindelser med ctwa*.
Två minuter senare inledde de sina anfall mot ctwa*. De gav inte de ödmjuka krigarna i ctwa* en chans att anpassa sig till de förändrade diplomatiska förhållandena.

NiT är en stam som ingår diplomatiska avtal med syfte att de skall vara till "världs ände". Trots det sa vi upp vår IAP med Mox-T. Skälet var att vi kände att denna stam hade en rätt lättsamt förhållande till diplomatiska förbindelser. Ändå, när vi sa upp vår IAP, gav vi dem en månad på sig, fram till den 21 mars. Intill det datumet lovade vi att de inte skulle få ett enda anfal mot sig från NIt. Några planer att anfall dem efteråt fanns inte heller. Men idag har läget förändrats. De angriper Nits allierade. Det kan vi inte stillatigande åse. Därför ger vi oss på dessa fega backstabbers som inte vågar möta andra stammar såsom man kan kräva av en toppstam.

Därför inleder vi i Nit nu en offensiv mot Mox-T til stöd för våra allierade och som en markering mot en stam som vanhedrar allt som har med diplomatin att göra. En sådan stam har i ljuset av sitt agerande förlorat sitt existensberättigande.

Därför kommer nu Xenus ödmjuka tjänare, androm till varnagel, göra sitt bästa för att förpassa denna stam av ryggradslösa spelare till rimmen.

Den allseende och allvetande Xenu kommer att leda våra trupper till seger. Han har sett hur dessa fegisar och mörkermän i Mox-T konspirer mot fredsälskande och respekterade stammar på V7. Denna kommer han i sin gudomliga visdom inte att tolerera.

Vi inom NiT tackar Xenu för att han kommer att leda sina ödmjuka tjänare rätt i denna vedergällning som nu inleds för att hämnas den oförätt som inleddes 23:00 igår.

Xenu står i direktkontakt med Mox-Ts ledning och ger oss den information vi, ödmjuka och fredsälskande spelare behöver för att ta hand om dessa svekfulla barbarer.

Här kommer en del smakprov vad den allseende Xenu nu efter midnatt gett oss för att leda oss på rätt väg för att hämnas Mox.T:s svekfulla bakhåll:

Del av adlingslista:
008. k43_024 (374|454) K43
009. k43_089 (374|455) K43
010. A020 (374|457) K43
011. k43_088 (378|454) K43
012. k43_241 (368|441) K43
013. Här bor jag :) (370|439) K43
014. Mitt sommarställe (369|439) K43
015. k43_098 (385|421) K43
016. k43_100 (383|424) K43
017. [058] Kalleankaköping (421|318) K34
018. [009] Köping (419|318) K34
019. [045] Höstlovsköping (420|318) K34
020. Addicted Ninjas Goes MoX (361|356) K33
021. k43_183 (385|451) K43
022. k43_182 (385|452) K43
023. k43_189 (385|453) K43
024. k43_187 (385|454) K43
025. k43_185 (384|453) K43


Del av konversation:
garga1 Idag kl 23:11 Citera Redigera Ta bort
Jag får en känsla av att detta inte varit så hemligt och att vi är uppe mot en klart större motståndare.....har 9 olika anfaller mot mig varav en är från nit.

Bara gilla läget och fan va det ska bombas.
BMSA Idag kl 23:12 Citera Redigera Ta bort
HAr inga incs...
garga1 Idag kl 23:13 Citera Redigera Ta bort
12 olika spelare anfaller nu :( 100 inkommande redan!!!
Minimujo Idag kl 23:14 Citera Redigera Ta bort
En från hanzoon. Misstänker detsamma garga1...
Mazetti Idag kl 23:14 Citera Redigera Ta bort
90 ink och ökar stadigt :D
hezekielbooi Idag kl 23:14 Citera Redigera Ta bort
som jag skrev i tagga till tråden, bärsärk har döpt om alla sina byar precis... nått ninjatrams...
ricky91 Idag kl 23:15 Citera Redigera Ta bort
samma här har NIT Inc
hezekielbooi Idag kl 23:18 Citera Redigera Ta bort
databas trams för mig på värld 7 nu också...
Minimujo Idag kl 23:19 Citera Redigera Ta bort
Exakt samma här hezee. Men jag fortsätter mata



Ett annat exempel
"
Rens bokas i tråden "CTWA* bokning". För varje rensad by krävs minst 3 fulla offbyar.
De spelare som i första stadiet ska få känna på MoX-T:s stål ligger upplagda. (Hoppas på fler rensbokningar innan klockan slår 23.) Det är aldrig för långt att skicka. Detta kriget lär hålla på ett tag så det finns gott om tid."




Mox-T har tagit sig vatten över huvudet denna gång. Ni har just börjat vandra vägen mot er egen undergång. Så alla på V7 som anser att man skall hedra ingångna diplomatiska avtal bör skicka en kärleksfull hälsning till Mox-T.



Smert Protivnikam!


I all ödmjukhet

/xray
 

DeletedUser

Guest
Trevligt att se att X är tillbaka. Nu tar jag och drar mig tillbaka på obestämd tid. Men jag kommer tillbaka och snokar hos er när ni minst anar det.


Merc1 Out
 

Trelleholla

New Member
Reaktionspoäng
0
mussor på 03.03. kl 19:02
Indeed.

Läckan: håll mig underrättad om det kommer mer info. Likaså om det händer mer konstigheter typ jaken, svampbob...

Situationen med jaken3, som sagt jag håller inte dig ansvarig för någonting. Diplomatin från din ledning var dock inte så himla bra.

Vad gäller barbaradling så är jag inte taliban. :) Det var bara att MrDaan sa "vi adlar aldrig barbarbyar", det tyckte jag var lite pretto. :)

Diplomati: Vi har aldrig haft er som IAP, jag borde ju veta då jag varit diplomat sen mergen som skapade CTWA*. :)

Sista kommentaren, håller fullständigt med!


Bara en kommentar citerad Mussor, se ovan

MoX-T har aldrig haft IAP med CTWA*
Nu blandar sig NIT fajten - modigt - fegt , välj själv!
 

DeletedUser

Guest
För att göra det enkelt utan massa segervissa långa utdragna tal.

MoX-T är trötta på att reagera på andra stammars övertramp och hot.

Vi ska nu REAGERA!

Vi säger från 23.00 idag 30 mars upp vår IAP med CTWA* och förklarar samtidigt krig mot samma stam.

Vi önskar alla inblandade parter all lycka i stundande konflikt.

Ödmjukt
MoX-T

mussor på 03.03. kl 19:02
Indeed.

Läckan: håll mig underrättad om det kommer mer info. Likaså om det händer mer konstigheter typ jaken, svampbob...

Situationen med jaken3, som sagt jag håller inte dig ansvarig för någonting. Diplomatin från din ledning var dock inte så himla bra.

Vad gäller barbaradling så är jag inte taliban. :) Det var bara att MrDaan sa "vi adlar aldrig barbarbyar", det tyckte jag var lite pretto. :)

Diplomati: Vi har aldrig haft er som IAP, jag borde ju veta då jag varit diplomat sen mergen som skapade CTWA*. :)

Sista kommentaren, håller fullständigt med!


Bara en kommentar citerad Mussor, se ovan

MoX-T har aldrig haft IAP med CTWA*
Nu blandar sig NIT fajten - modigt - fegt , välj själv!

Dock hävdar ni till det. modigt - fegt - Ljuga, eller skall vi ta er till orden som i denna heta stund? , välj själv..
 

DeletedUser

Guest
Har sagt det tidigare, Mox-T är ett gäng ryggradslösa amöbor... synd att NiT vaknat ur sin slummer först nu och inser detta. Better late than never ;)
 

DeletedUser

Guest
Heder, då ska man väl inte ha del i en annans stam forum o göra, eller är det bara jag som tycker det!?

Ja, det är väl lättare nu, att hoppa på MoX arna när ni nu är 2 stammar;).

Hur ska ni gå vidare sen då, OM det bara skulle vara NiT och CTWA* kvar, merga dom "bästa" och sen "stabba" resten för att vinna V?!

Heder har inte med detta att göra, detta är strategiskt för att ni sjäva inte skulle råka illa ut, beroende på utgången av Mox-T vs CTWA.
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Heder, då ska man väl inte ha del i en annans stam forum o göra, eller är det bara jag som tycker det!?

.

• Vi kan väl inre rå för att personer i Mox-T:s ledning väljer att prata med Xenu och delge hans undersåtar alla forumpostningar? Bara att tacka och ta emot.
• Sedan anser vi att man skall hedra ingångna diplomatiska avtal. När de ödmjuka krigarna i ctwa* råkar ut för ett lömskt bakhåll, rycker självklart NiT för att hjälpa en allierad. Något annat hade varit vanhedrande.

I all ödmjukhet

/x
 

DeletedUser

Guest
• Sedan anser vi att man skall hedra ingångna diplomatiska avtal. När de ödmjuka krigarna i ctwa* råkar ut för ett lömskt bakhåll, rycker självklart NiT för att hjälpa en allierad. Något annat hade varit vanhedrande.

I all ödmjukhet

/x

Det kan jag väl hålla med om.

Men om nu nån har läckt så kan ju inte detta komma som någon överaskning, då måste ni ha varit väl förbereda på detta, eller?
 

DeletedUser

Guest
Det här är ju bara rappakalja hela skiten :) Ctwa* behöver ha sin pappa i handen i ett krig som dem länge har vetat om. Mox har vetat om att Ctwa vetat och att Mox såg ingen annan väg, vänta på att Ctwa skulle attacker tror jag inte var ett alternativ för dem. Många vet nog att Ctwa snart skulle lägga in ett krig mot MoX inom en snar framtid, närmare bestämt om 8 dagar..

Sen att pappan nit inte kan låta sitt barn gå med egen maskin över vägen är bara ett bevis på feghet eller kanske litar dem inte på att Ctwa klarar av Mox själva?! Men vänta lite nu, detta känns bekant.. Nit gör det igen, förra gången körde dem lite diskret i bakgrunden, deffade upp Ctwa när dem krigade mot Wombat! Nu kommer dem och säger att dem inte la sig i det kriget men att inget hindrar dem nu. Ne vad konstigt eftersom ni alltid snackat om att ni håller era diplomatiska förhållande till alla stammar men om jag inte minns fel så hade ni IAP med Mox för en tid sen som ni bröt. Då är inte att hålla hårt i diplomatiska förhållande, och av vilken anledning bröts denna iap hade Mox gjort något för att sabba för er i Nit?!

Sen att nit säger till resten av världen att ta sig en bit av kakan, är ju bara för att lura alla andra små stammar?! Ni under ranking 3 vad tror ni kommer hända med er sen när Mox är nere? Jo, även om ni inte vill tro det så kommer ni ligga i farozonen för denna pappa och son stammar. Skulle jag spelat i v7 så hade jag lätt ställt mig på MoX sida om jag var en stam under rakning 3, vem som helst kan väl se att ni kommer bli kommande offer för dessa fega stammar! :)

Allt för mig, all heder åt MoX! Stå på er och visa att ni inte gjorde något som helst fel, och till er andra, tänk över era beslut. ni kan vara dem nästa som hamnar i vägen för Nit och Ctwa och då står ni ensamma där..
 

DeletedUser

Guest
Go NiT Go !! :D

Äntligen :)

Det som borde skett sedan länge , nu ska MoX-T falla :awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Heder, då ska man väl inte ha del i en annans stam forum o göra, eller är det bara jag som tycker det!?

Ja, det är väl lättare nu, att hoppa på MoX arna när ni nu är 2 stammar;).

Hur ska ni gå vidare sen då, OM det bara skulle vara NiT och CTWA* kvar, merga dom "bästa" och sen "stabba" resten för att vinna V?!

Heder har inte med detta att göra, detta är strategiskt för att ni sjäva inte skulle råka illa ut, beroende på utgången av Mox-T vs CTWA.

aa fast, Mox-T hoppade ju på Wombat i ryggen när dom krigade mot CTWA* ^^,

GL CTWA* och NIT hoppas ni krossar dom ;D
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Det här är ju bara rappakalja hela skiten :) Ctwa* behöver ha sin pappa i handen i ett krig som dem länge har vetat om. Mox har vetat om att Ctwa vetat och att Mox såg ingen annan väg, vänta på att Ctwa skulle attacker tror jag inte var ett alternativ för dem. Många vet nog att Ctwa snart skulle lägga in ett krig mot MoX inom en snar framtid, närmare bestämt om 8 dagar..

Sen att pappan nit inte kan låta sitt barn gå med egen maskin över vägen är bara ett bevis på feghet eller kanske litar dem inte på att Ctwa klarar av Mox själva?! Men vänta lite nu, detta känns bekant.. Nit gör det igen, förra gången körde dem lite diskret i bakgrunden, deffade upp Ctwa när dem krigade mot Wombat! Nu kommer dem och säger att dem inte la sig i det kriget men att inget hindrar dem nu. Ne vad konstigt eftersom ni alltid snackat om att ni håller era diplomatiska förhållande till alla stammar men om jag inte minns fel så hade ni IAP med Mox för en tid sen som ni bröt. Då är inte att hålla hårt i diplomatiska förhållande, och av vilken anledning bröts denna iap hade Mox gjort något för att sabba för er i Nit?!

Sen att nit säger till resten av världen att ta sig en bit av kakan, är ju bara för att lura alla andra små stammar?! Ni under ranking 3 vad tror ni kommer hända med er sen när Mox är nere? Jo, även om ni inte vill tro det så kommer ni ligga i farozonen för denna pappa och son stammar. Skulle jag spelat i v7 så hade jag lätt ställt mig på MoX sida om jag var en stam under rakning 3, vem som helst kan väl se att ni kommer bli kommande offer för dessa fega stammar! :)

Allt för mig, all heder åt MoX! Stå på er och visa att ni inte gjorde något som helst fel, och till er andra, tänk över era beslut. ni kan vara dem nästa som hamnar i vägen för Nit och Ctwa och då står ni ensamma där..



myname, ditt inlägg synes stå direkt i korrelation till din perceptions-, läsförmåga, begåvnings- och mognadsgrad. Om du läser om mitt första inlägg ytterligare en gång samt hängt med i utvecklingen av tidigare krig på V7 hade du nog producerat ett inlägg med en helt annan innebörd. För övrigt anser jag att det hör till god ton att presentera sig med det nic man använder i spelvärlden. Men hyffs och god ton kanske inte ingår i din reportoar, då jag misstänker att det ligger i farans riktning att du kuggats på otaliga charm- samt vett- och etikettkurser.

Dock ska jag gå i svaromål ytterligare en gång så att du och dina likar kanske en gång för alla, men antagligen tyvärr inte, lär er förstå NiT:s syn på diplomati och får V7:s historiebeskrivning förklarad.

1. Diplomatiska band skall hedras. NiT har alltid för avsikt att hedra sina IAP:er och allianser.

2. Under höstkriget anföll Wombat (IAP) atwm/ctwa* (allians). NiT kunde inte anfalla wombat på grund av den rådande IAP:n. Samtidigt kunde vi inte vanhedra den allians som rådde med atwm/ctwa*. Därför såg vi till att hålla våra åtaganden genom att, efter förmåga då vi de facto låg i krig med PBT och OV, skicka deff till våra allierade. Samtidigt gjorde vi det väldigt klart för wombat att vi inte hade någon intention att bryta ingångna avtal då vi ansåg oss ha en samsyn på vad ett hållet ord har för betydelse när det gäller stam- och spelarheder. Jag tror att medlemmar i såväl dåvarande wombat samt nuvarande ctwa* ansåg och anser fortfarande att de vet att man kan lita på NiT. NiT håller sina avtal och backstabbar inte.

3. Att inte hedra sin allians när en stam anfaller NiT:s äldsta allierade skulle vara detsamma som att göra sig skyldig till ett så kallat edsöresbrott. I skam skulle vi inse att vi i allas ögon vore biltog. Ingen skulle giva oss skydd, husrum eller komma till undsättning för att värja oss. Och blev vi i det läget utsatta för anfall skulle ingen exekvera en vedergällning, androm till varnagel, eftersom vi skulle anses ligga ogill.

4. Mox-T och NiT har haft en iap. På grund av allt tissel och tassel och konspirationen och allmän opålitlighet samt deras syn på krigsföring, som är likställd med att komma som en tjuv om natten, istället för att i fullt dagsljus komma i skinande rustning, ansåg vi oss inte bundna av de ingångna diplomatiska förbindelser vi inlett. Xenu hade under lång tid innan vi knäsatte detta beslut informerat ledningen i Nit och vilka ryggradslösa mörkermän som fanns och fortfarande finns i Mox-T.


5. Vi sa upp IAP:n med Mox-T i mitten av februari detta år. VI gav dem en månad på sig att ställa om sig till den förändrade omvärlden efter att vi sagt upp diplomatin. Fram till den 21 mars lovade vi att vi inte skulle skicka ett enda anfall mot dem - om inte de anföll först. På detta sätt avslutade vi IAP:n med hedern i behåll. Några planer från NiT:s sida att anfalla dem har inte funnits på agendan. Mig veterligen fanns det inte motsvarande planer hos ctwa*.

6. När Mox-t förklarar ctwa* krig och säger upp IAP:n för att några minuter senare skicka anfall mot de fredsälskande ctwa*, kunde vi inte stillatigande åse detta. I samma stund som Mox-T skickade sitt första anfall mot ctwa*, sände ctwa*s ledning en budkavle till Nits:s ledningsråd med påminnelse om ingångna diplomatiska avtal.
Vi hörsammade budkavlen, för att inte för all framtid kallas löftesbrytare. Vi började slå på krigstrummorna, sände bud ingame. Skickade meddelande över irc, skype och msn. sms- och telefonkedjorna gick varma med start klockan 23:03 och pågick långt in på natten. Budskapet var: "Våra allierade är under anfall och kallar på oss. Nu måste vi infria våra löften - och vi hörsammade och infriade löften och skickade ut våra krigare för att offra kött på Xenus altare och för att även fortsättningsvis kunna vandra bland byarna i v7 med rak rygg.

Så om du inte förstår på vilket sätt vi står upp som en man och hedrar diplomatiska ingångna avtal, utgår jag från att du är en barbaradlande, stamhoppande mörkerman som med all säkerhet tillhör en stam i v7 som inte vet vad heder innebär. Antingen ger du dig tillkänna och kliver upp på skyddsvärnen och slåss, eller så kryper du tillbaka inunder den sten du kom ifrån.

I all ödmjukhet

/xray
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det här är ju bara rappakalja hela skiten :) Ctwa* behöver ha sin pappa i handen i ett krig som dem länge har vetat om. Mox har vetat om att Ctwa vetat och att Mox såg ingen annan väg, vänta på att Ctwa skulle attacker tror jag inte var ett alternativ för dem. Många vet nog att Ctwa snart skulle lägga in ett krig mot MoX inom en snar framtid, närmare bestämt om 8 dagar..

Sen att pappan nit inte kan låta sitt barn gå med egen maskin över vägen är bara ett bevis på feghet eller kanske litar dem inte på att Ctwa klarar av Mox själva?! Men vänta lite nu, detta känns bekant.. Nit gör det igen, förra gången körde dem lite diskret i bakgrunden, deffade upp Ctwa när dem krigade mot Wombat! Nu kommer dem och säger att dem inte la sig i det kriget men att inget hindrar dem nu. Ne vad konstigt eftersom ni alltid snackat om att ni håller era diplomatiska förhållande till alla stammar men om jag inte minns fel så hade ni IAP med Mox för en tid sen som ni bröt. Då är inte att hålla hårt i diplomatiska förhållande, och av vilken anledning bröts denna iap hade Mox gjort något för att sabba för er i Nit?!

Sen att nit säger till resten av världen att ta sig en bit av kakan, är ju bara för att lura alla andra små stammar?! Ni under ranking 3 vad tror ni kommer hända med er sen när Mox är nere? Jo, även om ni inte vill tro det så kommer ni ligga i farozonen för denna pappa och son stammar. Skulle jag spelat i v7 så hade jag lätt ställt mig på MoX sida om jag var en stam under rakning 3, vem som helst kan väl se att ni kommer bli kommande offer för dessa fega stammar! :)

Allt för mig, all heder åt MoX! Stå på er och visa att ni inte gjorde något som helst fel, och till er andra, tänk över era beslut. ni kan vara dem nästa som hamnar i vägen för Nit och Ctwa och då står ni ensamma där..


Skippa skitsnacket , ninjorna äger denna värld :awsm:
 

mangler96

New Member
Reaktionspoäng
0
Det här är ju bara rappakalja hela skiten :) Ctwa* behöver ha sin pappa i handen i ett krig som dem länge har vetat om. Mox har vetat om att Ctwa vetat och att Mox såg ingen annan väg, vänta på att Ctwa skulle attacker tror jag inte var ett alternativ för dem. Många vet nog att Ctwa snart skulle lägga in ett krig mot MoX inom en snar framtid, närmare bestämt om 8 dagar..

Sen att pappan nit inte kan låta sitt barn gå med egen maskin över vägen är bara ett bevis på feghet eller kanske litar dem inte på att Ctwa klarar av Mox själva?! Men vänta lite nu, detta känns bekant.. Nit gör det igen, förra gången körde dem lite diskret i bakgrunden, deffade upp Ctwa när dem krigade mot Wombat! Nu kommer dem och säger att dem inte la sig i det kriget men att inget hindrar dem nu. Ne vad konstigt eftersom ni alltid snackat om att ni håller era diplomatiska förhållande till alla stammar men om jag inte minns fel så hade ni IAP med Mox för en tid sen som ni bröt. Då är inte att hålla hårt i diplomatiska förhållande, och av vilken anledning bröts denna iap hade Mox gjort något för att sabba för er i Nit?!

Sen att nit säger till resten av världen att ta sig en bit av kakan, är ju bara för att lura alla andra små stammar?! Ni under ranking 3 vad tror ni kommer hända med er sen när Mox är nere? Jo, även om ni inte vill tro det så kommer ni ligga i farozonen för denna pappa och son stammar. Skulle jag spelat i v7 så hade jag lätt ställt mig på MoX sida om jag var en stam under rakning 3, vem som helst kan väl se att ni kommer bli kommande offer för dessa fega stammar! :)

Allt för mig, all heder åt MoX! Stå på er och visa att ni inte gjorde något som helst fel, och till er andra, tänk över era beslut. ni kan vara dem nästa som hamnar i vägen för Nit och Ctwa och då står ni ensamma där..

hmm, du kommer inte ihåg att G-R deffade upp Wombat då???
eller va de bara vi i CTWA* som va "fega"??
 

DeletedUser

Guest
Haha Xray äger alla MoX-Tare enkelt! :p

Men en sak xray är bara blåljug från din sida, vet att NiT har vetat om detta länge och att detta var planerat ;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: NiT CTWA*
Players:

Side 2:
Tribes: MoX-T
Players:

Timeframe: 31/03/2010 00:00:00till31/03/2010 16:45:48


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 3
Skillnad: 1

image.php




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17,734
Sida 2: 29,669
Skillnad: 11,935

image.php
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Haha Xray äger alla MoX-Tare enkelt! :p

Men en sak xray är bara blåljug från din sida, vet att NiT har vetat om detta länge och att detta var planerat ;)

Kan bemöta detta. Du kan väl inte på fullaste allvar mena att Nit har känt till och planlagt kycklingarnas attack mot ctwa*.
Eftersom Xenu ser och hör allt så vore det väl inte helt omöjligt att Xenu i sin godhet, informerade NIts rådsledning i samma stund som kycklingarna i hönshuset kläckte tanken.
Deras Kluck, kluckande och kacklande är inte svårt att höra...

I all ödmjukhet.

/xray
 

DeletedUser

Guest
Kan bemöta detta. Du kan väl inte på fullaste allvar mena att Nit har känt till och planlagt kycklingarnas attack mot ctwa*.
Eftersom Xenu ser och hör allt så vore det väl inte helt omöjligt att Xenu i sin godhet, informerade NIts rådsledning i samma stund som kycklingarna i hönshuset kläckte tanken.
Deras Kluck, kluckande och kacklande är inte svårt att höra...

I all ödmjukhet.

/xray

Inte planlagt MoX-Ts attacker men ni visste om dem och planerade att anfalla MoX-T ;)

Off-Topic. Förut va det flickorna (G-R) nu är det kycklingarna (MoX-T) :awsm:. Gillar NiT`s sätt att smutskasta fiendestammarna :)
 
Topp