Minecraft

Zenato

New Member
Reaktionspoäng
0
178.33.90.119 är IPn. Whitleist är på, så skicka ett pm med erat användarnamn så sätter jag upp er. 8 platser, freebuild creative typ. Själva "banan" är en karta över världen där man spawnar mellan Stockholm och Uppsala :p
 

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
Råkade radera min förra server så tänkte göra en ny. Någon som kan en rolig seed? den ska vara rätt platt :D
 

DeletedUser

Guest
*bump*

Någon som har en 1.8 server? Jag och Jästa vill hugga trä och vaska platinum.
 

DeletedUser

Guest
funkar det på multiplayer servers?

World edit funkar på multi servrar också. du öppnar bara upp banan i programmet från mappen,redigerar,sparar och sedan är det klart.

Edit: server med 1.8 updaten: sc10.servercraft.co:6057 den jag spelar på imellanåt iaf.
 
Senast redigerad av en moderator:

karbyskolan1

Member
Reaktionspoäng
0
jag och mina kompisar har egen server. Vi har även eget forum och radio. Dock får man inte skicka länkar om andra forum så om ni vill ha länk så fråga ;)

Vi är ca 20 st kanske som spelar på den servern men det är dock mest jag och mina 5 kompisar som e inne. Men vi bygger på. Vi har nu startat en ny värld (1,8) och den gammla som vi kört mycket på använder vi inte längre :( Men vi bygger upp en ny och vi bygger även en Adventure map eller vad man ska säga, där man ska ta sig ut ifån en inrasad gruva långt inne i berget. Vi är ca 4-5 som bygger just nu.



Meddela gärna om ni vill komma å spela eller om ni vill registrera er på forumet som är Sveriges Första svenska Minecraft forum med Minecraftforum.net's layout men med massa andra funktioner.

Ta en titt http://www.youtube.com/watch?v=V0XDDvI0AC4 :)
 
Topp