Milstolpar

qwertasdfg

Member
Reaktionspoäng
0
jag har aldrig sagt att jag inte har fått gratisbyar. Tror att ni missförstod lite. Jag frågade bara ifall det var kul att få gratisbyar. Ni är så sura på det externa hela tiden...
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Tycker ni kan hålla er till ämnet killar... det är ingen tjafstråd.
 

JustinBieber

New Member
Reaktionspoäng
0
Men eftersom att ingen har hävdat att någon fick den innan mig med bevis så är jag än så länge först :)
 

JustinBieber

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag sa inte att jag var först heller, men som tidigare skrivits så ska denna tråden fungera som så att den som är först av dom som har hävdat och bevisat att dom var först med att klara milstolpen, får den.

Och eftersom att ingen annan har hävdat att dem var före mig, så antar jag att milstolpen är min?
 

DeletedUser

Guest
Den kommer inte bli din!

Rätt ska vara rätt och den som var först ska få den, för att någon ska få den krävs det att det kommer en print screen som bevisar vem som var först och det finns förmodligen inte så ingen får den.
 

DeletedUser

Guest
Jag sa inte att jag var först heller, men som tidigare skrivits så ska denna tråden fungera som så att den som är först av dom som har hävdat och bevisat att dom var först med att klara milstolpen, får den.

Och eftersom att ingen annan har hävdat att dem var före mig, så antar jag att milstolpen är min?

Herre min jesus, så du menar att du ändå vill ha den trots att du inte ens var NÄRA?

Varsågod, pinsamt.
 

JustinBieber

New Member
Reaktionspoäng
0
Haha herregud, du tror inte att jag är medveten om att jag inte ens var nära?

När jag har chans på att få en milstolpe på grund av att ingen annan har tagit på sig den ännu, så varför inte ta chansen?

Pinsamma svar jag får här, man kan ju fråga sig vad som har hänt med de gamla goa twspelarna..
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
det här är ingen jävla fototävling där man vinner genom att vara först till en bild...
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Då säger jag grattis till JustinBieber för att ha varit först att göra anspråk på milstolpen 50 000 ObF.

Har varit mycket snack om hur man ska ge ut milstolpar, och jag är av den åsikten att majoriteten tycker att den som är först att göra anspråk eller bevisa en milstolpe även är den som ska ha milstolpen. Såvida ingen kan bevisa att den var före JustinBieber så låter jag honom/henne ha den tills vidare.
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Då säger jag grattis till JustinBieber för att ha varit först att göra anspråk på milstolpen 50 000 ObF.

Har varit mycket snack om hur man ska ge ut milstolpar, och jag är av den åsikten att majoriteten tycker att den som är först att göra anspråk eller bevisa en milstolpe även är den som ska ha milstolpen. Såvida ingen kan bevisa att den var före JustinBieber så låter jag honom/henne ha den tills vidare.

Kollar du på tw-stats kan du se att justinbieber fick 50k obf för tre dagar sen. Kollar du sedan på t.ex. gundesvan kan du se att han hade 50k obf för över en vecka sedan.
 

DeletedUser

Guest
Då säger jag grattis till JustinBieber för att ha varit först att göra anspråk på milstolpen 50 000 ObF.

Har varit mycket snack om hur man ska ge ut milstolpar, och jag är av den åsikten att majoriteten tycker att den som är först att göra anspråk eller bevisa en milstolpe även är den som ska ha milstolpen. Såvida ingen kan bevisa att den var före JustinBieber så låter jag honom/henne ha den tills vidare.

Då tycker jag du ska kolla tidigare inlägg!

Där har inte de som vart först med bild fått någon milstolpe, ska du mitt i allt ändra på det?
 

DeletedUser

Guest
Då säger jag grattis till JustinBieber för att ha varit först att göra anspråk på milstolpen 50 000 ObF.

Har varit mycket snack om hur man ska ge ut milstolpar, och jag är av den åsikten att majoriteten tycker att den som är först att göra anspråk eller bevisa en milstolpe även är den som ska ha milstolpen. Såvida ingen kan bevisa att den var före JustinBieber så låter jag honom/henne ha den tills vidare.
Shit asså. Kanske hade vart bättre om man låtit Darkforce ha hållit i milstolpetråden trots allt.
 

DeletedUser

Guest
Gunde svan först till 100 k obf sen borde han också få 50 k obf.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Gunde svan först till 100 k obf sen borde han också få 50 k obf.

Gott. Som sagt letar jag inte fram bevis eller gör någon som helst research så länge inte jag känner för det. Ni kommer med bevisen till mig.

Ändrar nu över den milstolpen och 100k obf milstolpen till Gunde Svan! Grattis!
 
Topp