Milstolpar

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jamen ser man på! Grattis TurtleSoup till att vara första spelaren att uppnå 500K ObA!

Tråden uppdateras!

Edit: Vid vidare efterforskning ser jag nu att milstolpen 500K ObT uppnåtts, men inte av vem. Om någon kan bevisa för mig att den var först sätter jag den spelaren på den milstolpen, men om inte får den helt enkelt stå tom.

Upptäckte även att stammen Turtle var första stam att uppnå 200 ägda byar. Grattis till er!
 
Senast ändrad:

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Då tar jag mig friheten att gratta Dexter Morgan för att ha varit första konto att uppnå 250 000 poäng! Grattis :awsm:!

Tråden uppdateras.
 

Turtlesoup

New Member
Reaktionspoäng
0
Jamen ser man på! Grattis TurtleSoup till att vara första spelaren att uppnå 500K ObA!

Tråden uppdateras!

Edit: Vid vidare efterforskning ser jag nu att milstolpen 500K ObT uppnåtts, men inte av vem. Om någon kan bevisa för mig att den var först sätter jag den spelaren på den milstolpen, men om inte får den helt enkelt stå tom.

Upptäckte även att stammen Turtle var första stam att uppnå 200 ägda byar. Grattis till er!

Tackar och bugar :)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Grattis Dexter Morgan till att ha varit första spelare att uppnå milstolpen 100 miljoner resurser infarmat!

Tråden uppdateras i vanlig ordning.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Grattis Dexter Morgan till milstolpen först till 50 byar!
 

DeletedUser

Guest
Adelsmördare (Trä - Nivå 1)
Du har redan dödat 23 adelsmän!
Nästa nivå: Döda 100 adelsmän!


Wizzlee ( KÖ ) för nisse4life. tror alla adlar ^^ kan missa 1
 
Topp