Milstolpar

zette

Member
Reaktionspoäng
0
Obiwan först till 250k OBF. Har inte print, men Obiwan är ju enda stammen som har över 250k OBF, så det är lätt att bekräfta :)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Grattis Obiwan till milstolpen första stam till 250k OBF.
 

DeletedUser

Guest
Haha, gud så mycket milstolpar hit och dit, ett stort grattis till Obiwan!
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte vart jag ska skriva detta men jag skriver det här! Hade ett förslag till en ny milstolpe och det är att först till att äga alla flaggor! :D
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jag vet inte vart jag ska skriva detta men jag skriver det här! Hade ett förslag till en ny milstolpe och det är att först till att äga alla flaggor! :D

Man kan ju köpa sig till flaggor, låter inte särskilt fair enligt mig. Dessutom går flaggorna med de konton som spelas från värld till värld, vilket skulle kunna innebära att en eller flera spelare skulle kunna ta den "milstolpen" direkt, vilket helt helt förstör meningen med tråden. Det ska vara en utmaning och tävling.
 

DeletedUser

Guest
Först till 10 byar! :) (50?)

EDIT: Först till 50.000 poäng!
 
Senast redigerad av en moderator:

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Då säger jag grattis till Dexter Morgan för förste man till 10 byar och 50 000 poäng!
 

DeletedUser

Guest
+1 till cpjn.

Måste tillägga här att jag skrattar på mig att det är självaste Alex som skriver det. Om man kollar oba och plockade byar ser man tydligt att det är du som får gratis byar.

Synd att du måste ta ut ilskan (eller vad du nu tar ut) för att du är avundsjuk att du inte växer lika fort.
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
+1 till cpjn.

Måste tillägga här att jag skrattar på mig att det är självaste Alex som skriver det. Om man kollar oba och plockade byar ser man tydligt att det är du som får gratis byar.

Synd att du måste ta ut ilskan (eller vad du nu tar ut) för att du är avundsjuk att du inte växer lika fort.

Det var min co inte jag som skrev det <.<
 
Topp