Milstolpar Värld 25

DeletedUser

Guest


IM först till 500k poäng.

Tack TheLaw!

Milstolpen är dock för de 20 bästa i stammen. Men enligt statistiken just nu har IM över 500k, så skriver in det på listan.

Annars mycket bra kämpat av IM. Var jämt till 250k, men nu ser det ut som ett ryck har satts in. Intressant och se hur långt det håller :)
 

DeletedUser

Guest
Märkte även att två till milstolpar har nåtts, så jag skall redovisa dem här och nu!

250k OBF för stammar går till ....*trumvirvel*.... NICE!!

Förklaring: De ligger högst upp nu och efter jag kollat TW-stats, så var den stammen som plockade den tidigast (Även om det kan vara lite otydligt).

Samt

Över 100 nobels för stammar går till ....*trumvirvel*.... IM!!

Förklaring: IM har 22 medlemmar och innehar nu 126 byar. 104 byar och det ger dem stolpen.


Grattis till båda stammarna :)
 

DeletedUser

Guest
En glömd milstolpe som jag såg nu i statistiken. .XI. är nämligen först över 250k OBA och det med råge. Ett sent grattis för bra köttande och listan är nu uppdaterad med ditt namn.

Ha en fortsatt trevlig torsdag därute i svängarna! ;)
 

DeletedUser

Guest
vill inte vara tjatig men eftersom jag älskar denna tråden så undrar jag när nästa lista kommer? :) 9 dagar sen senast
 

DeletedUser

Guest
vill inte vara tjatig men eftersom jag älskar denna tråden så undrar jag när nästa lista kommer? :) 9 dagar sen senast

Jag är jätteledsen att jag inte har haft tiden att skriva någon. Tar ca 2 timmar att skriva listan ordentligt och nu när det gått ett tag kan jag tänka mig att det tar ännu lite längre för att sammanfatta händelseförloppet under ca 10 dagar. All tid har i princip gått till tentaperioden som jag har nu i samband med att jag pluggar på Kungliga Tekniska Högskolan (KTH) i Stockholm. Men jag lovar när det börjar bli lite lugnare igen så kommer även listorna återkomma :)
 

DeletedUser

Guest
Nu har denna tråden inte uppdaterats på några dagar.... Men då skall jag nu visa att tre nya milstolpar har nåtts!

1. 250k OBF Spelare - kasler [NICE]
2. 500k OBT Spelare - .XI. [PKG]
3. 500k OBF Stammar - [NICE]


Grattis till alla. Ha en fortsatt fin vecka! :)
 

DeletedUser

Guest
Listan är uppdaterad med 4 nya milstolpar. Ha en fortsatt bra dag! :)

200 byar Stammar
Grattis IM!

1 Mio poäng Stammar
Grattis IM!

1 Mio OBF Stammar
Grattis NICE!

100 Utmärkelser Spelare
Grattis Zacke And Lakozz!
 

DeletedUser

Guest
Uppdaterat listan efter det som har kommit in hit men även efter egna upptäckter i statistiken.

ITS UP TO DATE!
 
Topp