Milstolpar Värld 25

DeletedUser

Guest
IM först till 500k oba.

först till 500k OBT menar du? =)

Tack för rapporteringen. Start har helt rätt. IM är först till 500k OBT, men dock väldigt nära 500k OBA, så helt fel var det inte ;)

Så vi gratulerar IM för en jätteinsats och skriver in dem på listan.

---------------------------------------------------

Ikväll kommer även en ny uppdatering med nya analyser och funderingar om det nya läget. Så håll utkik! :)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
sluta va så jävla avis hela tiden.

Kan inte hjälpa att IM är 25101630620ggr bättre än er barbadlare :awsm:

haha din lilla hater gå och stäng in dig i ett hörn och gråtrunka :)

ingen som är avundsjuk på en stam som använder 25101630620 pp/dag.

Milstolparna är inget jag bryr mig särskillt mkt om. att rekrytera in en spelare och sedan avlägsna han för och få en milstolpe är inget och skryta om heller för den delen.

Trevlig helg på er och grattis! :)
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vi får väl se när kriget kommer :)

Grattis till 250k hoppas ni blir först till nästkommande också så ni kan ha lite försprång tills dess

Ojoj nu är vi lite väl kaxiga va. Ni är säkerligen värdiga förlorare när tiden kommer, men förlora de kommer ni göra ^^
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Den här världen känns jäkla rolig att följa med 2 så extremt tävligsinriktade stammar i topp :D
 

DeletedUser

Guest
Håller med om att det blir intressant då de två stammarna möts, undrar lite vad PKG sysslar med nu? lite väl tyst... För att vara ärlig så ser IMs taktik lite väl poänginriktad ur, hoppas det finns mer en endast poäng där bakom...
 

DeletedUser

Guest
gaah varför ska folk hålla med mig helt plötsligt..... hata istället!

När svaret på senaste "hatet" mot dig/IM fick svaret: sluta vara så jävla avis hela tiden, tycker jag att du visat ganska bra att hat inte uppskattas heller ;) Sen att kalla oss sämre för att vi barbaradlar tycker jag är fel, då senaste hp vinnarna låg på över 50% barbadling :) men nu orkar jag inte skriva en lång post, så jag får passa på att säga grattis till IM till ett par utmärkelser, som jag trodde vi hade som i en liten ask :)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
När svaret på senaste "hatet" mot dig/IM fick svaret: sluta vara så jävla avis hela tiden, tycker jag att du visat ganska bra att hat inte uppskattas heller ;) Sen att kalla oss sämre för att vi barbaradlar tycker jag är fel, då senaste hp vinnarna låg på över 50% barbadling :) men nu orkar jag inte skriva en lång post, så jag får passa på att säga grattis till IM till ett par utmärkelser, som jag trodde vi hade som i en liten ask :)

Nja något hat vet ja inte om det varit.

Och jo, men de som vann senaste hp rundan va ju inga stjärnor heller ;)

Men ja bugar å tackar för gratulationen.
 
Topp