Milstolpar Värld 25

DeletedUser

Guest
Kan börja med att ursäkta ifall Uppdateringen uteblev igår... Målet är att hålla dem varannan dag... men nu hoppas jag att ni förlåter mig när en rykande färsk lista är uppe! Varsågoda! :)

UPPDATERING 5 - T.o.m. 5 januari 2014 (Körtid 40 dagar)
Uppdateringar varannan dag som kommer kolla läget på spelet och analysera vem som troligen kommer vara först till nästa milstolpe.

SPELARMILSTOLPAR

Byar (listas efter poäng):
1. 11 Byar - F.källström [hAYYA]
2. 10 Byar - PABO [RT]
3. 10 Byar - .XI. [PKG]

Kommentarer: Kan börja med att erkänna när jag kolla tillbaka på den förra uppdateringen, att jag trodde inte att den tre dagar senare skulle se ut så här. PABO var ganska distanserad av toppduon .XI. och F.källström, då det var 4 byars differens. Idag ser läget helt annorlunda ut. PABO ser starkare och starkare ut var dag och har sakta men säkert knaprat in avståndet och ligger nu mitt i smeten. Ett kort stund var topptrion lika med 10 byar var, men efter ett tags tystnad klev F.källström fram igen och gick upp i ensam ledning med ytterligare ett lyckat adelståg. IM-trion som sen förra uppdateringen var lika med PABO, har inte valt samma taktik och adla massa byar. Alla tre har dock tagit en by var och ligger efter med enbart 3. IM har säkert något på gång, men just nu är det topptrion som har bäst förutsättningar för nästa milstolpe på 50 byar. Långt kvar och allt kan hända.

Poäng:
1. 59.038 - PABO [RT]
2. 52.136 - .XI. [PKG]
3. 49.787 - F.källström [hAYYA]

Kommentarer:
Deadly Poison - Uppdatering 4 sa:
Kommer IM i samlad trupp ta över topp tre? Kommer PABO och F.källström någon gång även byta plats med .XI.? Lets the fight begin to 50k poäng! :)

Några funderingar fanns sedan förra uppdateringen och några av dem har faktiskt besvarats till denna. Först så är det väldigt roligt att 50k poäng har uppnåtts. Gratulerar än en .XI. som var först. Men något som även det är roligt är att se PABOs framfart i listan. Upp på en första plats utan att förvarna sin konkurrenter. Precis som det skall vara. PABO visar just nu en stark vilja att växa, 4 nya byar och 22k poäng är utan tvekan den bästa ökningen i toppen. Konkurrenterna topp 3 har bara ökat ca 8k var, vilket har banat fram PABO till rank 1. .XI. hade tur att 50k poäng togs så pass tidigt, annars så hade nog PABO roffat åt sig den mitt framför ögonen på sin så länge jagade konkurrent. Nu är det ombyta roller, PABO är det som skall jagas och ifrån sin nya position så komma det fås kämpas stenhårt för att hålla sig kvar. Kan även nämna att AgaToN SaX ifrån IM är något att hålla ett öga på. Ser ut att komma starkt ifrån sin fjärde plats och närmar sig snart topp 3. Annars, 100k, here we come!

OBA:
1. 126.813 - F.källström [hAYYA]
2. 86.449 - Daenerys Targaryen [~ Y ~]
3. 72.191 - Jan Troell [PKG]

Kommentarer: På OBA-delen har det verkligen hänt massor. Nya namn i toppen och de namn man är van vid måste kämpa för att hålla jämna steg. Alltid roligt med uppstickare. Jan Troell är återigen med på topp 3 listan, vilket förstås är kul. Men något ännu roligare är att ännu en okänd spelare helt plötsligt slår sig in bland storspelarna i toppen. Daenerys Targaryen ifrån [~ Y ~] gjorde precis som TraktorGhoosta och tryckte sig in i toppen. Härligt att se. På tal om just TraktorGhoosta så fortsätter han att öka lite då och då, men i denna höga konkurrens så räcker det inte. Men att återgå till de namn som annars toppar många listor just nu (.XI. och F.källström) så är det bara en av dem som fortsatt gjort bra intryck. .XI. ligger bra till by-mässigt, men har bara ökat ca 1,5k OBA på tre dagar. Detta att jämföra med F.källström som leder tabellen och som man skulle kunna tro vara den som legat på latsidan. Men det är långt ifrån det. 20k på tre dagar och redan i sådan överlägsen ledning. Fortfarande ovist vem som tar nästa stolpe. Men en just nu stark F.källström ser ut att ha fortsatt bäst läge.

OBF:
1. 75.049 - AfrooTurtleAnkka [Two]
2. 58.234 - HillBilly [NICE]
3. 50.099 - tigerswe [QD]

Kommentarer: Ett ryck har skett på OBF-delen och en annars ganska trist del i början av en värld har fått nytt liv genom en spelare ifrån Two! AfrooTurtleAnkka har inom loppet av dessa tre dagar öka kolossalt mycket OBF. Hela 25k! Hur kan det komma sig? Motståndarna verkar inte ha följt efter utan stannat av och därför har AfrooTurtleAnkka en näsan lika stor ledning till tvåan Hillbilly som hela ökningen var. tigerswe som för tre dagar sedan var ett namn som bara kom upp i topp över en natt, har nu stått helt stilla. Är nog helt naturligt efter det att man har fått smakat på en kalldusch av attacker. sterro ligger fortfarande kvar på en fjärde plats och håller sig fortsatt i skymundan. Det tappas till täten och det är topptrion, men framförallt AfrooTurtleAnkka, som jag ser ha bäst utgångsläge för nästa milstolpe på 100k. Men vet aldrig när rycken kommer i OBFn, vilket är själva charmen med denna delen :)

OBT:
1. 138.896 - F.källström [hAYYA]
2. 133.344 - AfrooTurtleAnkka [Two]
3. 87.232 - Daenerys Targaryen [~ Y ~]

Kommentarer: Förra uppdateringen var det mycket TraktorGhoosta. Spelaren som bara ploppade fram ifrån ingenstans och placerade sig bra på både OBAn och OBTn. Idag har TraktorGhoosta redan fått säga farväl till topp 3 på båda listorna och tvingats släppa fram nya hungriga spelare, som har avancerat på ett i princip liknande sätt. Dagens topp 3 på OBTn förtjänar verkligen att vara där. Inte för att de andra som har tillbringat en tid där inte gjort det, utan dessa som ligger i topp just nu har gjort något alldeles extra. F.källstöm som leder OBAn överlägset, fortsätter att pumpa på höga siffror. Daenerys Targaryen är listans nykomling. Men känslan man får är en helt annan. 86k OBA och 87k OBT... finns inte mycket mer än att lyfta på hatten. Riktigt bra jobbat och genom allt köttande är det en välförtjänt plats i toppen. Men om vi istället klämmer till med att gå ifrån 76k till 133k på tre dagar, vad skall man säga då? Vi har just nu ett väldigt jämt fält i toppen och en förr överlägsen totalledare måste nu nog börja se omkring och känna sig lite hotad. 500k, många kandidater, spännande!

STAMMILSTOLPAR:

Byar:
1. 74 Byar - [IM]
2. 73 Byar - [RT]
3. 71 Byar - [PKG]

Kommentarer: Två ord. Dramatisk förändring. Det märks att den förra uppdateringen är ganska gammal och att det på tre dagar hinner hända ganska mycket. PKG hade en fin ledning, men den var långt ifrån säker. IM hade visat upp en mycket starkt växande formkurva och visade att man skulle vara något att räkna med nu när de släppt handbromsen och kommit igång. RT har också legat i och är nog den stam som fortfarande visar upp en trygghet och stabilitet som de andra stammarna är en bit ifrån. Jag själv hade inte kunnat förutspå att IM och PKG bokstavligt skulle byta placeringar. Då PKG sedan innan IM fick fart såg ut att ha de mesta under kontroll. Vad har hänt? hAYYA som från förra uppdateringen precis distanserats av IM, är idag den stam som ligger i det lilla ingenmanslandet mellan toppen och alla de andra. 10 byar upp och 16 byar ner. Kommer bli riktigt roligt och se vilken av dessa starka stammarna som kommer först till 100 byar. För just nu ser det ut som att det kan bli precis vilket som.

Poäng:
1. 290.480 - [IM]
2. 267.610 - [PKG]
3. 243.416 - [RT]

Kommentarer: Precis som jag trodde så skulle kampen bli hårt mellan PKG och IM om 250k. Så hård att det nog skilde runt några hundra poäng till vinnarens fördel, vilket i detta fallet var kämpande IM. Så starkt som IM har forcerat de senaste dagarna har varit rent ut sagt makalösa. Inte nog med att man precis tog 250k precis framför näsan på huvudkonkurrenten PKG, man har nu även dragit ifrån med 23k. Vad har IM sedan tidigare undanhållit för oss andra och skall de nu dra ifrån precis som PKG gjorde i början? Kan tänka mig att det nog var ganska tufft för PKG att precis förlora på målsnöret när man nu varit så överlägsna ett tag. Men att allt kan hända i Tribalwars, det är det som gör dessa uppdateringar så roliga att skriva. RT som förr låg ca 30k efter IM, ligger nu ca 24k efter PKG istället. Så det är inte bara IM som plockat in, utan RT skall man inte räkna bort häller i första taget. PKG måste försöka hitta tillbaka där man tidigare en gång var, för gör man det kommer IMs ledning inte vara så skrämmande lägre. Vilket kan ge nytt hopp och tålamod om en vändning. :)

OBA:
1. 505.541 - [PKG]
2. 434.143 - [IM]
3. 345.483 - [hAYYA]

Kommentarer: För tre dagar sedan, när det var jämn mellan IM och PKG, efter en kopiös OB-ökning ifrån IMs sida. Så kunde jag aldrig föreställa mig att det nu skulle vara så utdraget igen. PKG satt verkligen hårt mot hårt och visade IM att här skulle man inte passera hur som helst. 500k OBA trodde jag skulle ryka senare, då det var en hel del kvar. Kollar man på vad IM har nu, så skulle jag nog trott att PKG i runda slänger skulle ha något liknande. Så rycket ifrån PKGs sida var både roligt men även att det indikera att PKG fortfarande kämpar stenhårt för att komma tillbaka poängmässigt. hAYYA har tappat många listor, men här är man forfarande kvar på tack och lov. RT har på något satt tagit över ifrån hAYYA på andra områden, men passionen för att kötta lever kvar hos dem, vilket visar att hAYYA vill tillbaka till toppen.

OBF:
1. 111.402 - [-WW-]
2. 110.329 - [~MW~]
3. 107.825 - [Two]

Kommentarer: Tre viktiga saker till att börja med. 1. Stammen KAFFE existerar inte längre, 2. ABB tappar mark på täten, samt 3. Alla på topp 3 har över 100k. För nu när KAFFE stammen är borta, så är toppduon helt nytt material samt att Two hänger kvar på en tredjeplats. Även utan KAFFE i topp så fick stammen Two en härlig chans att plocka tillbaka OB på ledarna. Så avståndet krymper hela tiden. KAFFE hade tidigare en ganska stabil ledning, vilket nu tyvärr inte existerar. Kommer bli roligt att se vad de två nya stammarna kan hitta på i täten och om det kan bevisa att de är där för att stanna. Tre jämna stammar i topp är alltid mer intressant än en överlägsen.

OBT:
1. 535.463 - [PKG]
2. 522.315 - [IM]
3. 393.370 - [hAYYA]

Kommentarer: Tack vare PKGs fortsatta dominans på OBA-sidan, så kunde man ta över ledningen på OBTn med. IM tog förvisso milstolpen för 500k, men som jag skrev vid OBA-delen så kommer inte PKG ge upp så lätt, även om IM ser ut att ta över mer och mer ifrån PKG varje dag som går. Annars så sammanfattas detta ganska bra vad värld 25 är inne i just nu. Två stora stammar är det som slåss över vem som skall vara nummer ett. En kamp som nog inte bara jag kommer vilja följa.
 

DeletedUser

Guest
Intoxicated först till 50 utmärkelser?

Helt rätt Sgt. Elite. 50 utmärkelser är en av milstolparna, så skriver upp detta med en gång. Tack för rapporteringen! :)

Annars så gratulerar vi Intoxicated för att med bra jobb med dagens-utmärkelser nu kan titulera sig med ännu en milstolpe!
 

intoxicated

New Member
Reaktionspoäng
0
Helt rätt Sgt. Elite. 50 utmärkelser är en av milstolparna, så skriver upp detta med en gång. Tack för rapporteringen! :)

Annars så gratulerar vi Intoxicated för att med bra jobb med dagens-utmärkelser nu kan titulera sig med ännu en milstolpe!


Tackar tackar! :)
Tack även att du rapporterar mig. sgt. elite. Det orkar jag inte göra själv :p
Du ska veta att det är grymt att du fixar med detta Deadly Poison! Kul att se vilka som kommer först till vad lixom :D
 

DeletedUser

Guest
UPPDATERING 6 - T.o.m. 7 januari 2014 (Körtid 42 dagar)
Uppdateringar varannan dag som kommer kolla läget på spelet och analysera vem som troligen kommer vara först till nästa milstolpe.

SPELARMILSTOLPAR

Byar (listas efter poäng):
1. 13 Byar - PABO [RT]
2. 13 Byar - F.källström [hAYYA]
3. 12 Byar - .XI. [PKG]

Kommentarer: Riktigt roligt att följa toppen nu när det är så pass jämnt som det är. Alla byter plats med alla (bymässigt) och men vet aldrig om någon helt plötligt skall dra ifrån igen. Är det någonting annat vi kan ta upp, som inte har något med att "det är jämnt"? Ska vi gå in lite i det så kan man säga att .XI. (som förr var den som höll i taktpinnen), är den som nu var den som stängt igen topp 3 senaste uppdateringarna. PABO däremot som har jobbat sig ikapp, håller fortfarande ångan uppe och visar ständigt att nya byar skall erövras. Kollar vi lite utanför topp 3 kan vi se att IM fortfarande kommer i samlad trupp och verkligen försöker att komma ikapp. Men ju fler byar man har desto snabbare går det att få tillgång till nya. Men överskådligt sätt så är det många som slåss över topplaceringarna, vilket är roligt att se.

Poäng:
1. 80.612 - PABO [RT]
2. 63.684 - .XI. [PKG]
3. 56.745 - F.källström [hAYYA]

Kommentarer: Samma placeringar som förra uppdateringen, men skillnaden är att toppen är mer utspridd än tidigare, vilket är hel intressant. Som vi kunde se ifrån förra kolumnen så är topptrion näst intill helt lika var det byar. Kan man då inte tänka sig att det skall vara mer jämnt poängmässigt då med? PABO och F.källström har lika många byar (13st) och ändå skiljer det HELA 14k poäng de i mellan! Hur har det kommit sig? Differensen mellan .XI. och F.källström är också lite lurig då .XI. har en by MINDRE (12 mot 13) än F.källström och ändå leder .XI. med 7k. Finns det olika prioriteringar? Eller kan det möjligtvis sjunka så lågt som ner till farmningsnivån på spelarna? 4,3k mot 6,2k i snitt är massor och enligt mig är högre snitt i få byar bättre än lågt snitt i massor av byar. Det kan leda till oanade konsekvenser. Kollar vi på fjärdeplacerade AgaToN SaX, som nog har ett av värld 25s högsta snitt, så räcker det nu att ha 8 byar och ändå ligga futtiga 2,7k poäng bakom F.källström som har 13 byar. Allt handlar om prioriteringar och spelstil. Vilket just nu gör allt så spännande. Ska vi även kommentera vem som ligger bäst till för 100k poäng, så är det nu PABO som har ryckt en aning. Hålls tempot uppe kommer det gå hem.

OBA:
1. 153.401 - F.källström [hAYYA]
2. 91.350 - .XI. [PKG]
3. 86.449 - Daenerys Targaryen [~ Y ~]

Kommentarer: Förra uppdateringen tog jag upp att .XI. legat förvånansvärt lågt med trupperna den senaste tiden. Var om jag inte missminner mig bara 1,5k på tre-fyra dagar samtidigt som nya byar kommit in. Vilket nu gläder mig att .XI. återigen klättrat på listan och inte var det med lite heller. Från fjärde till andra plats. Förbi den suveräna uppstickaren Daenerys Targaryen, som i och med detta halkade ner på en tredje plats. Men någon som jag inte imponeras av poängmässigt gör jag däremot OBA-mässigt. Vilken lirare F.källström är på denna fronten. Att för två dagar sedan ökat med 20k för att leda med fortsatt marginal (40k), så har det inte gåtts ner på farten ännu. Hela 27k ökning dessa dagar och man kan inte tro att det är nästan 50k på ca 4-5 dagar. Det är nästan precis lika mycket som fjortonde placerade HETSA har skramlat ihop totalt till dagens datum. Jätteprestation kan jag säga och det vill mycket till som nästa milstolpe skall ryka ur F.källströms händer. Fältet dras även ut en del nu, vilket tyder på att tempot är högt. Vill man hänga med måste trupperna ut och kriga!

OBF:
1. 98.287 - AfrooTurtleAnkka [Two]
2. 64.485 - HillBilly [NICE]
3. 50.099 - tigerswe [QD]

Kommentarer: OM inte ett ryck för några dagar sedan var nog så är det väll lika bra att göra ett igen? AfrooTurtleAnkka är nu så nära 100k OBF och jag kan egentligen inte fatta hur denna OBF kommit. Först öka ifrån 50k till 75k och nu ifrån 75k till 98k. Det är ändå två ganska stora hopp medan de där bakom har ökat lite hela tiden. Måste har varit ett väldigt hett mål att ta ner nu om AfrooTurtleAnkka fått försvara sig så pass mycket. Någon annan som har kommit tillbaka och tjänat in lite OBF igen är Hillbilly. Kul att kampen tas upp igen, då som jag nämt många gånger tidigare. "Det är mycket roligare när det är jämnt än om det är någon som har ryckt". tigerswe ser annars ut att ha klarat sig undan trupperna ett tag. Kan ha börjat byggas lite respekt här. OBFen tjänas av andras attacker emot en och får man inga emot sig är denna stolpe svår att styra. Men är man väl förberedd så är det inte mycket som talar emot att OBFen kommer rulla in när det väl inträffar.

OBT:
1. 138.896 - F.källström [hAYYA] 165.484
2. 133.344 - AfrooTurtleAnkka [Two] 156.860
3. 101.270 - .XI. [PKG]

Kommentarer: Efter AfrooTurtleAnkka ryck till förra uppdateringen och att det var så pass nära upp till ledaren F.källström. Så kunde man kanske kunna tro att det låg ett maktbyte i luften. Men icke. Både individerna visar på sina egna fronter, AfrooTurtleAnkka med OBF och F.källström med OBA, att det fortfarande skall vara en kamp om tronen. .XI. har även här kommit tillbaka efter dennes OBA-ökning och har samtidigt gjort att avståndet till toppduon minskat. Daenerys Targaryen håller jämna steg (nu på en fjärde plats) och får nu ha som första mål att ta sig förbi .XI. igen. Annars så är det ganska stora hopp ner, så tar man lite ny OB varje dag så kommer fortfarande topp fyras distansering att hålla ett tag till. Sammanfattningsvis på OB-fronten kan man fastslå att det handlar just nu om ca en handfull spelare som gör det riktigt bra. Många försöker hålla jämna steg, men med så många tuffa spelare så är det inte lätt att ta sig förbi även om man försöker sätta hårt mot hårt. Dock 500k ser ut att hitta hem hos antingen ettan eller tvåan på denna listan just nu. Men allt kan ändra sig, vem vet.

STAMMILSTOLPAR:

Byar:
1. 84 Byar - [IM]
2. 84 Byar - [PKG]
3. 83 Byar - [RT]

Kommentarer: Precis som i toppen av spelarbyar, lika tajt är det i toppen här. Tre stammar har verkligen bestämt sig och de har verkligen lämnat andra stammar bakom sig. Närmast bakom på en fjärde plats ligger fortfarande hAYYA på nu 66 byar. Kampen om den första milstolpen i denna kategorin på 100 byar kommer utan tvekan stå mellan topptrion. hAYYAs ingenmansland är nu 17 byar upp och 18 byar ned. Om man tänker efter så håller hAYYA ändå jämna steg med IM, PKG och RT, men vill man komma närmare så måste man lägga i en högre växel. Vilket kommer bli ganska kämpigt då tempot redan är uppskruvat till max. Tycker det är roligt att se att ju längre in vi kommer, desto snabbare tas det byar till höger och vänster. Som det ser ut nu, kommer det vara lika jämnt ett tag till, eller skall vi se något oväntat även på bysidan? Icke troligt, men kanske.

Poäng:
1. 353.009 - [IM]
2. 324.573 - [PKG]
3. 290.798 - [RT]

Kommentarer: Intressant att ledarresultatet sedan 2 dagar sedan hör nu hemma på tredje platsen. IM har tappat lite mark emot PKG som ser ut som att vara igång igen. Roligt att se. Kampen mellan IM och PKG vill nog många fler än jag ha ju här med. RT fixar också att hålla farten uppe, även fast man har tappat lite emot ledarna sedan tidigare. En roligt jämföring jag hittade var att PABO ifrån just RT är upp i toppen med lika många byar som sina närmsta konkurrenter, men med ett HÖGT snitt så ligger denna spelaren först. Kollar vi nu bara på stammen RT, så ligger den med i toppen, har ökat ungefär lika mycket samt har lika många byar som sina konkurrenter. MEN här har man istället ett lägre snitt än de övriga. Tråkigt nog har stammen inte tagit efter PABOs spelidé, men börjar poängen trilla in, kan jag tro att RT seriöst kommer vilja ta upp jakten på täten. Lite små justeringar här och där borde göra susen :) Annars så kommer kampen om 500k var minst lika spännande som till 250k. Vem roffar åt sig de avgörande poängen dan här gången?

OBA:
1. 620.611 - [PKG]
2. 495.307 - [IM]
3. 424.293 - [hAYYA]

Kommentarer: Nu verkar det som att PKG inte spar på någonting. Men en stor och överlägsen ökning jämte de andra topp 3, så tror jag att denna samen börjar få åter de självförtroendet som jag tror saknades för ett par dagar sedan. Även hAYYA håller i topp 3 och sedan förra uppdateringen har man verkligen ryckt upp sig. Belöningen är att man hela tiden nu plockar in på IM och i och med det så tappar IM nu allt mer på PKG. Våra mest lysande stjärnor under att par dagar har börjat minskat i kraft och skall IM nu inte helt tappat suget, så måste man fortsätta att hålla avståndet nedåt. För jag tror, börjar RT ta in mer och mer nu på IM, kommer vi nog se ett placeringsbyte inom en tid. Ska jag nämna nästa milstolpe så ser utan vidare PKG grymt taggade för den och mycket skall till om något ska stoppa deras framfart.

OBF:
1. 139.563 - [~MW~]
2. 133.928 - [Two]
3. 124.027 - [-WW-]

Kommentarer: Fortfarande riktigt jämnt och fortfarande helt ovisst om vem som tar nästa stolpe. Medieval Warriors [~MW~] håller uppe OBFn riktigt bra och motståndarna lika så. Det ser lite platsbyte här och där, men summa summarum är läget oförändrat. Stammen NICE på en fjärde plats ligger ca 3k ifrån -WW-, så det -WW- som låg etta för 2 dagar sedan kan möjligtvis tappa till fjärde om man inte håller ihop spelet. Inget roligt om man får mycket attacker på sig och stammen inte får OBF för det. Man kan lätt ifrågasätta mycket då vilket i absolut värsta fall kan möta samma öde som stammen KAFFE. Two håller annars en stabil nivå och ser ut hålla så pass jämna steg med ~MW~ att man snart är om. Mycket kan komma att hända här fortsättningsvis. Bring it on! :)

OBT:
1. 686.527 - [PKG]
2. 590.801 - [IM]
3. 468.956 - [hAYYA]

Kommentarer: Fortsatt ett bevis på att det går bra för PKG nu på OB-fronten när man ytterligare ökar en redan komfortabel ledning. IM tappar just nu som sagt mer mark än va jag tror de räknat med och som det kan svänga bland OBn är ett fascinerande fenomen. Att man hela tiden går om varandra är ganska naturligt. Men att ifrån ena dagen springa ifrån de andra till att nästa dag ha tappat allt och istället se sig själva ifrånsprungna, är lite mer ovanligt. Man vill känna en trygghet till var man har saker och ting och när nu allt svänger så fort så kan det bli ganska ostrukturerat. hAYYA ser däremot även här att hålla fina steg med IM. Men då skall vi inte glömma hAYYAs konkurrenter RT som med 20k kvar är ikapp hAYYA. Ska man tappa ännu en lista till RT eller peppas man av PKG att hålla tempot uppe och hålla sig kvar i toppen på det man verkar vara bäst på. Att kötta.
--------------------------------------------------------------------------------------------

Tack för mig denna gången. Hoppas det var trevlig läsning :)

Godnatt
Deadly Poison
 
Senast redigerad av en moderator:

Sur Gubbe

New Member
Reaktionspoäng
0
Sjukt kul att du tar din tid att göra det här, alltid kul läsning :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Roxylina först till 100k obf...

MvH Ledsen afrooturtleankka :(
 

DeletedUser

Guest
Roxylina först till 100k obf...

MvH Ledsen afrooturtleankka :(

Uppskrivet på listan nu, tack för rapporteringen Afrooturtleankka!

Du var ju så nära att få den, otur alltså! Du får kämpa för nästa istället :)


Annars så är det jättebra kämpat av Roxylina som nu var först! Grattis till 100k OBF.
 

DeletedUser

Guest
Yess, måste bli bättre på att reta upp grannarna! Annars blire svårt att öka i obf. :D
 
Topp