Mesiga adlingar?

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40

Blev lite fel, men men ;)

De är så ytterst få some kan ge någon som helst utmaning. De intresanta är att dom alltid är placerade i en o samma stam, Blir aldrig några riktiga krig. Fåtal världar som har någolunda spelare, men ytterst få.

Usch o fyfan för .se världar, lycka till! Ni klarar säkert av o spöa nybörjarna. :D
 

DeletedUser

Guest
.se har ju alltid haft sin charm, Henke. Annars hade man ju aldrig fortsatt spela här. :)
Såklart är antalet spelare som är "bra" på att spela mindre här än på .net då antalet spelare överlag är betydligt högre på .net. Ska man tänka så är ju antalet kassa spelare betydligt högre på .net än här med ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
.se har ju alltid haft sin charm, Henke. Annars hade man ju aldrig fortsatt spela här. :)
Såklart är antalet spelare som är "bra" på att spela mindre här än på .net då antalet spelare överlag är betydligt högre på .net. Ska man tänka så är ju antalet kassa spelare betydligt högre på .net än här med ;)

Precis ;) Men alla "bra" spelare i .net ryms inte i en stam, som de gör i .se.

Jodå, de har sin charm. Men efter ha lirat .net så kommer ja nog inte o lira .se igen ^.^ Skulle bli FÖR lätt o ta sig till toppen i .se HEHE
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Precis ;) Men alla "bra" spelare i .net ryms inte i en stam, som de gör i .se.

Jodå, de har sin charm. Men efter ha lirat .net så kommer ja nog inte o lira .se igen ^.^ Skulle bli FÖR lätt o ta sig till toppen i .se HEHE

Du hade nog åkt ut så fort ditt nybörjarskydd hade släppt. Om ingen annan så hade jag fixat det själv.
 

SirKnatchAlot

Member
Reaktionspoäng
3
Öj Henrik, sluta pajja tråden för fan!

Ont:
Håller med, men dom flesta vet ju att dåliga adlingar straffar sig dyrt i längden. Förhoppningsvis.
Palla pusha aka för att adla barbs. Då ser jag hellre att man som minst har en halv offby iaf.
Och givetvis inte adlar en barberian-crazy-ass-tw-monster-player då heller.
 

DeletedUser

Guest
Det ska ju trots allt vara lite roligt också, som jag brukar säga^^

Hur svårt kan det vara om man spelar rätt hela tiden, jag adlar de som anfaller mig i min närhet hela tiden. Alltid vart min taktik. Lyckligtvis är det tillräckligt många som anfaller för att jag ska kunna plocka en del byar. Sen så skiter jag i hur stora de är, ska ju trots allt vara kul att spela ;)
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Precis ;) Men alla "bra" spelare i .net ryms inte i en stam, som de gör i .se.

Jodå, de har sin charm. Men efter ha lirat .net så kommer ja nog inte o lira .se igen ^.^ Skulle bli FÖR lätt o ta sig till toppen i .se HEHE

Jo du skulle säkert kunna ta dig till toppen relativt lätt...det är inga större svårigheter om man lägger ner lite tid på det...frågan är väl hur länge du skulle lyckas hålla dig kvar där med tanke på att du brukar sluta så fort du får lite begåvat motstånd... ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jo du skulle säkert kunna ta dig till toppen relativt lätt...det är inga större svårigheter om man lägger ner lite tid på det...frågan är väl hur länge du skulle lyckas hålla dig kvar där med tanke på att du brukar sluta så fort du får lite begåvat motstånd... ;)

HaHa, ja. De brukar ju inte vara lite motstånd heller ;) Tjekan, Ecalos, v10 vinnar stammen.

Tips på hur man adlar. Skaffa tåg, öppna upp 30x30 Ta största spelaren. End of story. Helst utanför din 15x15, men om du skaffar en D by så gör väl int de allt för mkt.

Jo abel, kul ska man väl få ha. Men hur kul är de o adla nybörjare hela tiden?

Ja känner för o trolla lite, är de så svårt o få göra de? ^.^
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
HaHa, ja. De brukar ju inte vara lite motstånd heller ;) Tjekan, Ecalos, v10 vinnar stammen.

Tips på hur man adlar. Skaffa tåg, öppna upp 30x30 Ta största spelaren. End of story. Helst utanför din 15x15, men om du skaffar en D by så gör väl int de allt för mkt.

Jo abel, kul ska man väl få ha. Men hur kul är de o adla nybörjare hela tiden?

Ja känner för o trolla lite, är de så svårt o få göra de? ^.^

Du trollar väll jämt, eller? för du har väll aldrig lyckats på någon .se värld?

sen tycker jag det stämmer att du ger upp direkt när du får incs.. stämde iaf på v10 när vårt off inte ens han landa på er (lol). Du brukar vara extremt kaxig i pm/externa..men när det väl kommer till kritan ger du upp... good job dude.
 

DeletedUser

Guest
Detta är v18 så försök håll snacket angående v18 ;-D

Nä men det är givetvis ett spel abel och man spelar hur man vill men det jag anser är att det är väl bäst att maximera sin start och det gör man garanterat bäst genom att ta bort sitt största hot. Du måste väl hålla med där?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Du trollar väll jämt, eller? för du har väll aldrig lyckats på någon .se värld?

sen tycker jag det stämmer att du ger upp direkt när du får incs.. stämde iaf på v10 när vårt off inte ens han landa på er (lol). Du brukar vara extremt kaxig i pm/externa..men när det väl kommer till kritan ger du upp... good job dude.

HaHa, ja de stämmer. Fanns väl vissa skäl till de också; Vi plockade eran ally, sen kom ni in och övertaget blev väl 13000 vs 4500 byar, då vi adlat mycket BB för o öka vårt antal, så hade vi ~3000 stridsdugliga byar. Och då hade vi vart i krig i ett par veckor, så trupperna var inte på topp.

Men ja vet inte, du kanske hade gjort ett betydligt bättre job o vunnit? Nä, ja erkände förlust innan katapulterna ens landat på mina farms, ja kunde hållt på o sniprat o byggt tills ni nått tillräckligt nära för o ta mig när ja va offline, men va är de roliga o sitta o dodga ett förlorat krig?

~Jo just ja purple, du quittar ju innan motstånd vuxit fram, glömde bort det.

Fasen va OT alla ska gå då, de är väl ändå w18 som walle sa. ;)
 

DeletedUser

Guest
Okej låter dig gå för den här gången orkar inte säga nåt till en noob som dig
 

DeletedUser

Guest
Puppy (mitt nya smeknamn till dig! :D) och Henke: För i helvete sluta gå offtopic annars låser Purk denna tråd med.

Ni båda borde starta om i samma väderstreck och sedan ha ett race tilll adels o se vem som adlar den andra först så vi slipper se er jiddra här. :3

För övrigt Puppy så kollade jag in ditt läge på v18 precis och du har en by över dig eller den precis brevid som alternativ att adla, hoppas du tar den övre annars kallar jag dig mes med!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Puppy (mitt nya smeknamn till dig! :D) och Henke: För i helvete sluta gå offtopic annars låser Purk denna tråd med.

Ni båda borde starta om i samma väderstreck och sedan ha ett race tilll adels o se vem som adlar den andra först så vi slipper se er jiddra här. :3

Ja är lätt på. Har...haft tid och putsa på mina start ups. Tror dock mitt nick har en sådär 5-8 dar innan ja kan göra omstart igen.

Puppy, du me eller? :cool:
 
Topp