Mesiga adlingar?

DeletedUser

Guest
Whats up? Ingen som vill adla en by som är värd att adla eller vad är grejen? :)
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
De kanske känner sig bra när de har adlat en barbarby? Alla vill ju inte kötta Walle... ^_^
 

DeletedUser

Guest
Nää, vissa är ju lite mesiga... :sneaky:

Typ alla som adlat förutom Joe quimby har pissig OB.
 

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag du är lite väl offtopic Noob... eeh... ja Noob nånting.
 

DeletedUser

Guest
åh men wallin vet du saknt min tk start så snart får du se på riktiga adlingar ;)
 

DeletedUser

Guest
Barbar adlande i början är väl ganska vanligt.

Man vill inte ha för mycket fiender i starten av en värld.

Man vill inte att folk ska ha den som deras farm.

Den ligger i ett bra läge?

Man kan se på de hela på 2 olika sätt.

Men jag tycker de är okej att göra de i början för att få en ganska säker och bra start och bygga upp byarna i fred.
 

DeletedUser

Guest
Barbar adlande i början är väl ganska vanligt.

Man vill inte ha för mycket fiender i starten av en värld.

Man vill inte att folk ska ha den som deras farm.

Den ligger i ett bra läge?

Man kan se på de hela på 2 olika sätt.

Men jag tycker de är okej att göra de i början för att få en ganska säker och bra start och bygga upp byarna i fred.


Vill du ha en bra och säker start så plockar du vell bort stora byar och hoten i dit område
 

DeletedUser

Guest
Ha ha hahaha, Det beror ju helt på läget.

Kanske inte finns hot runt om en? Man kanske inte klarar av detta "potenciella" hot just nu man vill växa om dom och iaf några extra byar,

Finns faktiskt folk som kan spela med flera byar samtidigt bättre än hur de spelar med 1 by.

Beror helt på spelaren i fråga.
 

qwertasdfg

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har adlat 2 rätt dåliga byar.. (ca 750 och ca 450p) Men det är för att det inte fanns något bättre att välja på.. 450p byn tog jag bara för att den låg bra till och eftersom jag ändå ska adla den förr eller senare så kan jag lika gärna adla den nu.

Personen som hade byn innan var sämst och växte sakta så bättre att jag bygger upp byn då det går snabbare.
 

DeletedUser

Guest
Ha ha hahaha, Det beror ju helt på läget.

Kanske inte finns hot runt om en? Man kanske inte klarar av detta "potenciella" hot just nu man vill växa om dom och iaf några extra byar,

Finns faktiskt folk som kan spela med flera byar samtidigt bättre än hur de spelar med 1 by.

Beror helt på spelaren i fråga.

Öhh, vem föredrar att spela med endast en by? Man vill växa så snabbt som möjligt och då plockar man stora byar som har närmre till akademi och högre stall och barack, så man slipper bygga upp i evigheter innan man kan ha bra trupproduktion. Dvs inte 300p barbs.
 

DeletedUser

Guest
jag adlar alla byar med 15+ smedja för då kan man bygga tk :)
 

DeletedUser

Guest
Öhh, vem föredrar att spela med endast en by? Man vill växa så snabbt som möjligt och då plockar man stora byar som har närmre till akademi och högre stall och barack, så man slipper bygga upp i evigheter innan man kan ha bra trupproduktion. Dvs inte 300p barbs.

Du är så vis, Pöta med Röta!
 

DeletedUser

Guest
Har man inget vettigt att adla borde man spara adlarna och fokusera på att bygga upp den/de byar man har istället. Sitter hellre med en full offby än flera trupplösa småbyar.
 

DeletedUser

Guest
Ja man tycker det är självklart att man adlar potentiella hot istället för byar man farmar
 

DeletedUser

Guest
Ha ha hahaha, Det beror ju helt på läget.

Kanske inte finns hot runt om en? Man kanske inte klarar av detta "potenciella" hot just nu man vill växa om dom och iaf några extra byar,

Då är det bara att man tar en by en mit i från så sliper man han sen, sen är det bra att sprida utt byarna så man inte farmar samma byar, ju mer uttsprida byar du har ju mer får du in på farmning och blir då störe snabbare
 
Topp