Mesiga adlingar?

DeletedUser

Guest
Du är så vis, Pöta med Röta!
Tack, Wallin von Svin!
Har man inget vettigt att adla borde man spara adlarna och fokusera på att bygga upp den/de byar man har istället. Sitter hellre med en full offby än flera trupplösa småbyar.
Exakt
Ja man tycker det är självklart att man adlar potentiella hot istället för byar man farmar
Precis
Jag tycker man gå på barbaren i grannbyn
Word
Då är det bara att man tar en by en mit i från så sliper man han sen, sen är det bra att sprida utt byarna så man inte farmar samma byar, ju mer uttsprida byar du har ju mer får du in på farmning och blir då störe snabbare
Mhm
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

som pöta de tar ju lång tid att bygga upp skit byar man adlar man ska ha tålamod och vänta tills man hittar en bra by.
 

DeletedUser

Guest
Då är det bara att man tar en by en mit i från så sliper man han sen, sen är det bra att sprida utt byarna så man inte farmar samma byar, ju mer uttsprida byar du har ju mer får du in på farmning och blir då störe snabbare

Du är min granne ingame, bygg upp en fin by åt mig <3
 

DeletedUser

Guest
Då är det bara att man tar en by en mit i från så sliper man han sen, sen är det bra att sprida utt byarna så man inte farmar samma byar, ju mer uttsprida byar du har ju mer får du in på farmning och blir då störe snabbare


Alltså Sprida ut byarna, Bra på ett sätt dåligt på ett annat sätt. (Hoppas ja inte behöver förklara de olika anledningarna)

Sen som jag sa finns de folk som vill ha de samlat. Folk som vill kunna ha sina byar nära till hands och då kanske 600P by är någorlunda vettig?

Beror helt på spelaren i fråga. Jag säger inte att jag är sån person men iaf.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Alltså Sprida ut byarna, Bra på ett sätt dåligt på ett annat sätt. (Hoppas ja inte behöver förklara de olika anledningarna)

Sen som jag sa finns de folk som vill ha de samlat. Folk som vill kunna ha sina byar nära till hands och då kanske 600P by är någorlunda vettig?

Beror helt på spelaren i fråga. Jag säger inte att jag är sån person men iaf.

Jo du behöver förklara de olika anledningarna.
 

DeletedUser

Guest
Alltså Sprida ut byarna, Bra på ett sätt dåligt på ett annat sätt. (Hoppas ja inte behöver förklara de olika anledningarna)

Sen som jag sa finns de folk som vill ha de samlat. Folk som vill kunna ha sina byar nära till hands och då kanske 600P by är någorlunda vettig?

Beror helt på spelaren i fråga. Jag säger inte att jag är sån person men iaf.

som Wallin016 sa förklara för oss nu :)
 

DeletedUser

Guest
Bra på ett sätt att man kan farma mer med utsprida byar.

Dåligt att man kanske har 1 deff by och en offby långt ifrån varandra och kan inte assistera dina byar vid eventuella anfall.

Mcmannen håller med dig till 100%
 

DeletedUser

Guest
Farmar du däremot effektivt och vill fortsätta växa så tar du bort ditt största hot. Alla resurser som hotet farmade dagligen är då dina att farma istället. Med andra ord så tjänar man betydligt mer på att göra något sånt än att ta en barbarby på 1000p och bygga upp den from scratch.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nja wallin, hadde du förväntat dig något mer igentligen? Svenska lirare är värdelösa, förutom dom som kan lira...o dom är få per värld.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Hahahah, tack Henke, jag gillar dig också

Sen så är det inte 2 år ,det är 4 år på V3, men som Old People så har man ju tid och inget annat för sig.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hahahah, tack Henke, jag gillar dig också

Sen så är det inte 2 år ,det är 4 år på V3, men som Old People så har man ju tid och inget annat för sig.

HaHa precis.

Du får ha så kul o harva på .se, lär väl ge dig och co. 95% vinster. Är väl intresant om nybörjare skulle kunna spöa dig ;)
 

DeletedUser

Guest
Vissa borde ju bara sluta argumentera,
det roliga är att dom som försvara att det är bra att ta en skit har antagligen aldrig lirat på top 20 en längre tid, Dock kan dom P **** sig i starten och komma top 20 men dom åker snappt ner när spelare som väntar på att ha en fin offby och tåg börjar adla,
 

DeletedUser

Guest
henrik, mr pro himself. gör mig skrattretande varje gång jag ser eller hör ditt namn, haha större luffare får man leta länge efter
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vi stängde v15 på 250 dagar, får inte de till 2år :)

Precis de ja menar, vem vill lira en värld där man möter sånt motstånd? Bortslösade dagar imo.

Ja lirar hellre tills nån bättre ger mig stryk, ja är inte bäst har aldrig påstått det heller.

^.^ Dempa, hoppas du int snackar om mig iaf ;)

Purple, gick bra för dig i v14?
 
Topp