Match #3 DEN vs SWE

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Kanske dags och inse att danmark är bättre än sverige? Vilka vann förra året? vilka spöade sverige denna match?

Att abel inte var inne tror ja inte gjort större skillnad i utgången, ja han är förmodligen .ses vassaste offensiv, men de gör då ingen större skada mot ett samlat danskförsvar eller?

Gå in i finalen och räkna med att danskarna har övertaget så kanske ni kan lyckas med en bättre strategi (idiotiskt och gå in och säga "vi tar detta som en barnlek" speciellt när ni visat oss om och om att ni förlorar mot danskarna)

Ja har inte sett eller hört mkt om själva liret (fick inte lira för gaffel.) men av att se på danskarna så har dom spelare som förmodligen överträffar många svenska liverpool snubben (drygt som fan och lira mot han) Men hur ser försvaret ut i .se? har vi mer off än deff? gynnar det er i en strid mot danskarna?

SWE var 11 man? de tyder på att fel personer blivit omröstade. 9 pers har inte skäl att försvinna under en match. Då hade man kunnat säga "nej ja har inte tid för Speed lir" och ge folk som faktiskt har tid för varje lir en chans. Nåväl.

Jag tror på dansk vs norsk final, sverige har för mycket p12 or och tror allt för mycket om sig själva. Tyvärr, bästa sverige når är 2a men då ska mycket till =/ (norge lär inte lägga sig igen så lätt - och sverige kan nog sabba en match till höhö)

GG Danskarna, jag håller på er från starten till slutet! :cool:

Vill bara säga att abel är en riktigt bra ledare och väldigt bra att peppa oss så utgången hade blivit annorlunda det ska du veta =)
Och sant som du säger. Är man fram röstad och sen inte spelar borde man få permbann dirrmode right ;D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Haro jag blev nominerad på mitt oskarn konto som jag gett DVH (fd) igen.

Hade någon nominerat Henrik338 nicket så hade jag enligt gaffel fått lira (om jag blivit framröstad - men jag utgår att ni behöver en av .ses bästa defflirare i speed så...)

Så plz, jag säger det jag vill om sveriges lir.

Viigoo, jao de kanske är hårt. Men trycker man i de sämre lirarna att dom är sämre, så hoppas jag att dom vill visa att jag har fel. Typ som newbige haro :sneaky:

Vill inte klanka ner på sveriges lirare men abel gör nog halva laget iofs ( inte truppvis) så du har rätt där att han är viktig.

Jag är lite småsur att jag inte får lira, ja. Vem registrerar fler forumsnick än vad man behöver liksom...
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker det är sorgligt att det bara fans 12 spelare.

Vet man, eller har en känn på att man inte kan deltaga, borde man då inte säga till så att en reserv kan spela istället? Rejält dåligt tycker jag att bara skippa i att dyka upp, eller bli inaktiv.

Nu va jag inte med och lirade, men man kan se det som landslaget i fotboll. Inte skulle spelare göra annat under en kupp utan att en ersättare kirrats, eller!?
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker det är sorgligt att det bara fans 12 spelare.

Vet man, eller har en känn på att man inte kan deltaga, borde man då inte säga till så att en reserv kan spela istället? Rejält dåligt tycker jag att bara skippa i att dyka upp, eller bli inaktiv.

Nu va jag inte med och lirade, men man kan se det som landslaget i fotboll. Inte skulle spelare göra annat under en kupp utan att en ersättare kirrats, eller!?

Alla som inte kunde delta sa till i en liten "hemlig" sektion för oss spelare som ni inte kan se.

Och man fick bara ha 2 reserver.
 

Putte by

Member
Reaktionspoäng
1
håller med det där om fotbollen.


Asså ja hade kunat spela säkert många andra men fattade aldrig hur man skulle få va med. Sorry det kanske inte hörde till ämnet :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Nu blir jag besviken på några av er i svergies speed lag.
Så nu kommer jag säga lite saker som ni får ta som ni vill.

1) Ni klaggar ner på dom som är inaktiva ,
Som om det skulle göra att dom blev mer aktiva ?

2) Ni som ändå verkar vara aktiva ni vet ju vilka ni är.
Snacka med varandra då och bygg upp en ny taktik för speed matcherna som bygger på få spelare.

3)Igen bygg upp en taktik förfan ni har ju mött båda lagen nu ?
Ni vet hur spelarna spelar ni vet vilka som har och vilka som inte har det där lilla extra som behövs på speederna.
Ta ut dom först så blir ni starkare sen fast ni är få.

4) om ni inte redan har det skaffa skype dela in er i mindre grupper på sånt sätt blir ni starkare samt kan göra mer skada.
för en spelare som ledare för alla kan inte styra övriga spelare på en speed det går för snabbt.


5) Som sakt dela in ansvaret i gruppen så alla får en roll som dom ska skötta hjälper er att hitta felet snabbare i gruppen.

exempel

Någon som satsar på att få upp adel snabbt,
På sånt sätt har ni en adlare.

Sen dom som kanske är lite lång sammare på att spela speed.
Ska nog satsa på deff trupper och bygga res och bara skicka iväg deff och till slut res till den som är eran adlare .

Sen några som bara kör tok off och där kan ni köra två olika
off grupper.

En grupp som kör väldigt hårt offensiv som ta ner muren och slå ut dom flesta trupperna.

En grupp som ska röra sig snabbt exempel med LK
bara för att förhindra dom som har åkt ner på 0 trupper.
Att få upp sina trupper samt res att bygga nya.



Jag ska inte säga hur ni ska spela eller inte.
Gav bara syn punkter samt lite tips.
Sen är det upp till er själva att fungera som grupp på ett sätt som ni tycker passa er bäst.

Se det så här:
Vi var tvungen att ge danskarna lite handikap.
Så dom får lite bättre självkänsla innan vi krossar dom i finalen!
:cool:

Mvh Dp
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi har en taktik abel gjort upp osv, men att dom andra faila att lyssna på abel är en annan sak :/

Kan hända men tror även hans taktik bygger på att dom flesta av laget är aktiva i en match.
Och det är det jag mennar med att göra en ny taktik som anpassar sig till dom spelarna som man vet är online och ger gärnet i en match.
Och om någon mer är online som man inte hade räknat med så får spelaren info om vad som händer och vad den spelaren ska göra.

Typ en sån här text.
Bygg deff enheter och skicka assist till abel hella tiden.

Som sakt den där spelaren hade ni inte räknat med.
Så räkna inte med han nu heller för då kan ni bli besvikna.
Se det så här . Om spelaren gör som ni säger.
Så får ni som en bonus i fighten och där med blir er taktik lite bättre då den var tänkt för få spelare och inte fler.
Sen efter matchen så kan ni bedömma spelarens insatt för laget om han gjorde som ni sa kan ni ge beröm.
Och gjorde han inte som ni sa så får ni se det som ett plus.
att han finns där för att vilse leda fienderna.
Och kör på sitt egna race.

Mvh Dp
 

DeletedUser

Guest
anmälde att jag inte kunde såfort tråden om anmälning kom upp

inte mycket mer jag kunde ha gjort enligt mig själv

synd att vi fick styck för en sån sak dock. bättre att få stryk för att dom är bättre än att losa på walk over...

/jix
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp