Match #3 DEN vs SWE

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Vadå bortförklaringar?
hur mkt vet du?
Ne just det efterblivna koser som du ska bara knipa käften..

vi var 15 st från start abel kom in en halvtimme innan starten....
3st duktiga spelare drog efter ett tag vid starten...
sen så 12 spelare kvar. 3/12 dom sög hårt som fan fattar inte hur sverige kunde rösta fram dom namner ej...
så nu vet du ta inte bort inlägget<3

dampen vi borde ha rokstarr
 

DeletedUser

Guest
det verkar som om ingen är nöjd med sverige laget? ni kanske skulle kolla runt lite efter ny förvärv om man nu kan göra det nu:)
 

DeletedUser

Guest
Men säg lite saker då som du har så bra koll på då, du verkar ju inte fatta ett skit....
 

DeletedUser

Guest
behöver bara säga att jag var med på speeden det säger väl alt att jag höll mer koll en dej som itne spela?
 

DeletedUser

Guest
Okey boys, lägg ner eller ta det privat. Tycker det börjar bli en redig pajkastning.

dampen eller någon som spelade kanske kan ge oss som inte riktigt hängde med en förklaring till vad som hände.

Ont om folk? Eller var det något bakom kulisserna?
 

DeletedUser

Guest
När det gäller skills slår vi både .no och .dk med hästlängder och har alltid gjort, men vi har för vana att inte samarbeta med varandra och att gnälla jävligt mycket när det går oss emot. Något jag tror kan ha varit en faktor ikväll är danskarnas kunskap om våra svenska spelare. För helt seriöst, hur många av oss svenskar har någon gång hört talas om de danska spelarna? Inte många skulle jag gissa. Danskarna känner till betydligt fler av oss vilket tillåter dem att veta vilka de kan ta ut relativt enkelt och vilka de borde ta ut så fort som möjligt. En enorm fördel i en såpass kort speed som dessa. Kändisskapet går emot oss :)

Sen är det klart att jag kan ha helt fel, men då vill jag veta vad som egentligen hände under speeden.
 

DeletedUser

Guest
Ont om folk är det ju....Dom som spelar har det tufft men är mycket erfarna. Danmark är också mycket erfarna men vilka är bäst kan kanske ingen svara på eller:confused:

Ganska tydligt vilka som är bäst, Danmark (golonmo och abel också)


Rank Stamnamn Poäng från de 20 bästa spelarna Sammanlagda poäng Medlemmar Genomsnittlig poäng per spelare Byar Genomsnittlig poäng per by
1 DEN 324.371 324.371 18 18.021 76 4.268
2 SWE 2.138 2.138 17 126 0 0
 

DeletedUser

Guest
tar på mig en stor del av förlusten, sitter som sagt på farsans 50års fest och lovade att vara bartender. Tittade in ungefär vid 19.20 tiden och spelade lite, men inte länge nog för att kunna göra skillnad. Tar på mig förlusten och kommer vara med från start nästa gång, då kommer danskarna inte ha en suck vill jag lova ;)

Ett fulltaligt sverige har inte lika stor chans. Fick iaf kolla lite på de danska spelarna under den lilla tid jag spelade och jag är inte ett dugg orolig. Sverige kommer ta hem skandiwars, om nu de svenska spelarna spelar..
 

godis

Member
Reaktionspoäng
0
tar på mig en stor del av förlusten, sitter som sagt på farsans 50års fest och lovade att vara bartender. Tittade in ungefär vid 19.20 tiden och spelade lite, men inte länge nog för att kunna göra skillnad. Tar på mig förlusten och kommer vara med från start nästa gång, då kommer danskarna inte ha en suck vill jag lova ;)

Ett fulltaligt sverige har inte lika stor chans. Fick iaf kolla lite på de danska spelarna under den lilla tid jag spelade och jag är inte ett dugg orolig. Sverige kommer ta hem skandiwars, om nu de svenska spelarna spelar..

litar på dig till 100%. Skulle vilja spela med dig ;)
 

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Danskarna har 2 bra spelare: liverpojler,minibossen Normännen har 1 Jenny Skavlan ,Vi har väldigt många skilnaden är att dom sammarbetar tillsammans.
 

DeletedUser

Guest
Danskarna har 2 bra spelare: liverpojler,minibossen Normännen har 1 Jenny Skavlan ,Vi har väldigt många skilnaden är att dom sammarbetar tillsammans.

Vi som spelade sammarbetade bra .. det kan vi förneka som sagt vi var aldeles för få spelare...
 

DeletedUser

Guest
Blev besviken gubbs :( trodde ni skulle leka skiten ur allt motstånd.
 

karbyskolan1

Member
Reaktionspoäng
0
vill spela :/ och är antagligen bättre än några i det svenska laget, inte abel, wallarn dampen golonom med flera men iallafall bättre än några

Iallfall hoppas man bli vald nästa år då, Iallafall representerad


vet att ni tar danskarna nästa gång :)
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Ni var 17 reggade o danskarna 18. Spelade 15 utav er så var det 15 mot 18 förutsatt att alla danskar spelade.

Så sluta skylla ifrån er på oväsentliga saker bara för ni sög. golonmo och Abel de enda i sverige som kan spela resten utav er spec du är otroligt jävla dålig.

lilla gubben. vi var 17 spelare visst.
En av dem var "SWEDEN" som inte är spelare -1
baronftw drog efter bara några minuter -1
glasdeklas drog 18:45 -1
isay it dont spray it blablabla internet dog -1
thoot inaktiv -1
=12 spelare
abel kom in lite senare. Dock var det redan försent

går inte att spela med bara 12 spelare. De har alldeles för mycket folk som kan fejka och har mycket mer trupper än oss. Så förlusten berodde i stora drag på för lite folk.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
lilla gubben. vi var 17 spelare visst. En av dem var "SWEDEN" som inte är spelare -1
baronftw drog efter bara några minuter -1
glasdeklas drog 18:45 -1
isay it dont spray it blablabla internet dog -1
thoot inaktiv -1
=12 spelare


går inte att spela med bara 12 spelare. De har alldeles för mycket folk som kan fejka och har mycket mer trupper än oss. Så förlusten berodde i stora drag på för lite folk.

men de hade ju DENMARK jag undrar ju bara liksom e ni 100% på att alla i danmark spelade då? För att skylla på att ni var få e bara lamt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp