-mAd?-

DeletedUser

Guest
Dom får svart på vit hela tiden. Dock verkar dom vara lite sega i tänkandet.
 

DeletedUser

Guest
Har svårt att tro att hela MaD skulle ha lika dåliga byar som de jag hade i mitt närområde,likaså att ni alla var fega och drog så fort chansen dök upp.
Ni behöver ju inte känna er träffade,jag kan bara prata om de i mitt närområde som jag spejade och fick VB rapporter på.
Även att det var ett flertal spelare i mitt område som stack till andra stammar.
 

branny

Member
Reaktionspoäng
0
Jadu... Vill du verkligen att jag ska lägga upp alla era sopade deff-trupper? Clone017 KÖTTADE oss igår med 2200 svärd och 200 hästar.

Ja, Clone017 blev lite sur när han såg det där. Han skicka mej rapporten för att lägga ut på forumet:

0 0 2072 8 701 0 22 33 0
0 0 2072 8 701 0 22 33 0

Clone017 anföll inte med svärd. Han medger att han skicka väldigt lite off men han skicka iaf. inga svärd.
Han sa ingenting till mej men jag tycker det är lågt att ljuga om hur det faktiskt är.

Om du ska skriva nåt skriv nåt som är sant. Han sa att han vidarebefodra rapporten till dej så att du kan jämföra med nån felaktig rapport om du vill (tid datum osv.).
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Men ni är ju -mAd?- det borde ni klara, eller?

Ja och ditt namn bevisar verkligen att du inte kan lägga ner också.
Tror att vi hört den 100 gånger i de här trådarna och det stör mig som in i, ja vadfan helst. Nästa gång du själv överlever en sådan attack tycker jag du kan säga det igen. Okej?
 

DeletedUser

Guest
Ja och ditt namn bevisar verkligen att du inte kan lägga ner också.
Tror att vi hört den 100 gånger i de här trådarna och det stör mig som in i, ja vadfan helst. Nästa gång du själv överlever en sådan attack tycker jag du kan säga det igen. Okej?

Varför tror du jag börja säga det?
 

DeletedUser

Guest
holmbers1 idag kl 03:08 Citera Det var en rolig tid, men verkar faktiskt som att den är slut nu. Vi har ingen möjlighet att stå emot 5 stammar själva.

Bevisar bara att vi var ett hot för stort för någon ensamm stam att ge sig på. Väl kämpat alla.

Soldaterna står i brand.
ElGringo idag kl 03:10 Citera det har vart en rolig tid detta, men än e det inte kört, mycket kan hända
holmbers1 idag kl 03:21 Citera Ska något hända, behöver vi hjälp.
Nikhita idag kl 10:48 Citera Ja, jag tackar för mig, det var kul så länge det varade min vän.
Synd att man inte var vaken för att ge han en hård match :(


-MAD?- påväg att ge upp? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det är nog lika bra.. Se bara på alla medlemmar som lämnat dem i ett desperat försök att få behålla sina byar ;)
 

DeletedUser

Guest
holmbers1 idag kl 03:08 Citera Det var en rolig tid, men verkar faktiskt som att den är slut nu. Vi har ingen möjlighet att stå emot 5 stammar själva.

Bevisar bara att vi var ett hot för stort för någon ensamm stam att ge sig på. Väl kämpat alla.

Soldaterna står i brand.
ElGringo idag kl 03:10 Citera det har vart en rolig tid detta, men än e det inte kört, mycket kan hända
holmbers1 idag kl 03:21 Citera Ska något hända, behöver vi hjälp.
Nikhita idag kl 10:48 Citera Ja, jag tackar för mig, det var kul så länge det varade min vän.
Synd att man inte var vaken för att ge han en hård match :(


-MAD?- påväg att ge upp? :rolleyes:

Ja, men vad f-n, den ENDA kvällen man tänker ta ett litet break
och stäna av datorn så vaknar man upp utan sin huvudby

Har ni spioner i mitt hem också kanske?:eek:
 

DeletedUser

Guest
holmbers1 idag kl 03:08 Citera Det var en rolig tid, men verkar faktiskt som att den är slut nu. Vi har ingen möjlighet att stå emot 5 stammar själva.

Bevisar bara att vi var ett hot för stort för någon ensamm stam att ge sig på. Väl kämpat alla.

Soldaterna står i brand.
ElGringo idag kl 03:10 Citera det har vart en rolig tid detta, men än e det inte kört, mycket kan hända
holmbers1 idag kl 03:21 Citera Ska något hända, behöver vi hjälp.
Nikhita idag kl 10:48 Citera Ja, jag tackar för mig, det var kul så länge det varade min vän.
Synd att man inte var vaken för att ge han en hård match :(


-MAD?- påväg att ge upp? :rolleyes:


Det där är ju lite tragiskt^^
 
Topp