Lovande stammar

DeletedUser

Guest
Roligaste av allt är att de håller ingen klass. Alltid sett RoS som några noobs som ligger och slickar någons tånaglar medans han lirar TW.

Du verkar annse att vi skulle vara någon slags noob stam som överger vår heder bara för att överleva och att slippa krig, men då undra jag när vi ska ha gjort det? och för vilka?

Ja, vi ligger utspritt nu. Detta beror på en hel del saker, men vi jobbar på att fixa det.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Du verkar annse att vi skulle vara någon slags noob stam som överger vår heder bara för att överleva och att slippa krig, men då undra jag när vi ska ha gjort det? och för vilka?

Ja, vi ligger utspritt nu. Detta beror på en hel del saker, men vi jobbar på att fixa det.


Helt korrekt!

Säg någon stam ni slagit ut?
 

DeletedUser

Guest
en stam som hade 500 poäng räknas inte det?(inte RoS medlem:)
 

DeletedUser

Guest
Då har ni ju aldrig spelat spelet?

Tja jag har nog aldrig själv heller varit med om att slå ut några större stammar i K65 har varit med om att slå ut några stycken med ca 500k-1,5milj men inget större än det. Har altid varit allierad med de större stammarna men nu har några nya stora stammar kommit på besök som Syster Mash och även Fisk på ett hörn här i V.3 så vi får ju se i framtiden om man får lov att bjuda in dem på besök eller ej ^^ är alltid trevligt att träffa nytt folk.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Eller tvärtom, genom diplomati och allmän slughet har vi sluppit alla trubbel och kunnat bygga upp en hel stam utan problem. Det är nog den bästa strategin


Nog den sämsta med tanke på att ni inte kommit någonvart... Kötta allt ni kan och ser! DET är den bästa strategin.
 

DeletedUser

Guest
Nog den sämsta med tanke på att ni inte kommit någonvart... Kötta allt ni kan och ser! DET är den bästa strategin.

fast vi har ju faktsiskt kommit till plats 5 på rankingen och har fått 16,7milj poäng så vi kan ju inte har gjort helt fel...
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
fast vi har ju faktsiskt kommit till plats 5 på rankingen och har fått 16,7milj poäng så vi kan ju inte har gjort helt fel...


Ahh kan jag få själv också utan problem! Sätt mig där det finns 1600 övergivna byar så ska jag nog visa att jag också kan det!
 

DeletedUser

Guest
Tror nwA kommer slakta rejält

grymt bra spelare + en arg Agersand ;D
 

DeletedUser

Guest
Ahh kan jag få själv också utan problem! Sätt mig där det finns 1600 övergivna byar så ska jag nog visa att jag också kan det!

vi har väll inte riktigt tagit 1600 övergivna byar... men många. Dock så hade typ 90% av dom under 100poäng
 

DeletedUser

Guest
Tjekan

Tjekan kommer gå långt:)

Verkar ha höga ambitioner.
 
Topp