Lovande stammar

DeletedUser

Guest
Som rubriken lyder, såhär i början känns de som att den passar bättre än en tråd om topp 20 som kommer ändras en gång i kvarten. Vilka tror ni kan nå långt. De jag kan se snabbt är väl:

HC - Min egna stam, måste vara optimist ;)

RoS - Borde klara av att hålla hyfsad klass även här.

NwP - Ja idel erfarna spelare, många viljor, och de blir trångt i Nordväst.

UT - Har väl en del namn o luta sig på, kommer de erfarna spelarna lära nybörjarna något ;)

DSG - Kända från speed, men detta är en annan sak, ändå en Outsider


V4 + 10 systerstammar - Nja... borta när adlarna är framme, någon som sätter emot?
 

DeletedUser

Guest
kan inte riktigt hålla med dig gällande UT.. resten håller jag nog med dig en så länge iaf :D
 

DeletedUser

Guest
mycket mindre.. vet hur en del av dem spelar och tänker.. inget lovande vill jag säga :S

de flesta av dem är bortkomna får helt enkelt, och jag kan inte se någon där alls som kan leda dem på rätt väg.. alltså tror jag inte så mycket om dem..

HC verkar lovande men de har tappat en del medlemmar så frågan är hur sammanhållingen är bland de som är kvar?

*EDIT*
kanske är värt att lägga till att jag är en känd hatare av allt som har med massinvite att göra..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vem gillar massinvites egentligen :p

Ang. HC och våra tappade medlemmar så var det nog bara positivt för moralen. Interna stridigheter gjorde att NwA bröt sig loss. Tråkigt att vi inte kunde hålla ihop, men nu har vi förhoppningsvis fullt fokus åt samma håll :)
 

Zenithal

New Member
Reaktionspoäng
0
Alla dessa stammar borde få en chans, det är min lilla åsikt detta^^ Samtidigt är det lite för tidigt för att avgöra om vilka stammar som kommer härska/bli bra.

Pssst! Jag har hört att FOX-HOUND är en fin allians<3 Den borde vara med på listan.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Vilka är RoS? Alla pratar om dem men jag har 0 koll på dem. Stör mig på deras profil iaf: "ROS är en stam, koncentrerad i Nord.". Ja klart som fan det är en stam, det behöver man inte konstatera och följa med ett ",", går alldeles utmärkt med att skriva stammen håller till i nord utan att krångla till meningarna.

UT har många duktiga spelare och kommer gå långt om de håller ihop och inte splittras och söker sig till nya stammar. Har svårt att se valet vissa i den stammen har gjort när de joinade.

HC har jag inte så mycket att säga om, skulle spelat med dem från början men så blev det inte. En hög spelare från Urban stammarna och Elohim m.fl utifrån, kanske går långt, omöjligt o säga.

Hårda ord men det är bara att flame:a mig i pm om man har tankar kring åsikterna.
 

DeletedUser

Guest
Hög spelare från Urban så ser jag bara mig själv faktiskt :p
 

DeletedUser

Guest
Hög spelare från Urban så ser jag bara mig själv faktiskt :p

Hm ok, inte kikat igenom vilka stammar alla tillhör, fick bara den känslan. Ofta när man startar en ny stam på en ny server så brukar man ju oftast dra med sig några från sin nuvarande stam i de andra världarna så drog de förhastade slutsatserna att det var ett gäng därifrån. My mistake.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom nästan alla vet att jag är Dr.Evil så kan jag använda detta accet å skriva på forumet ^^


en lovande stam är »IT«
 

DeletedUser

Guest
-sbg-

Ingen som tycker att stammen -SBG- ser lovande ut? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Men va många tycker ditt och datt om oss i Ros.
Lite tidigt att både såga och hylla just nu.
Finns många erfarna spelare i många stammar om man tittar runt.
Sen är ju den helt avgörande frågan,vilka är mest aktiva och vilka fick bästa placeringarna gentemot varandra.
Men det är klart att det är lätt att både hylla och såga olika stammar när man tittar i de olika världarna.
Men alla världar skiljer sig åt på många sätt och vis.
Väntar nog innan jag vräker ur mig vilka stammar som bör sågas.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Vi är hittils ett skämt i norska.
Håller med dig om det.
Vi finns i en till värld.
Aktiviteten är som natt och dag om man jämför de 2.
Men tro gärna nåt annat.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Tycker RoS är en av de sämsta stammar jag har sett. Aldrig visat framfötterna... Ligger och segar bakom alla och plockar lite små byar överallt.

Jag själv tror att det inte verkar som någon stam har dessa nyckelspelare för att kunna vinna. Känns som detta kommer sluta med att alla stammar ligger på ungefär lika mycket poäng och ingen utklassar OBn.
 
Reaktionspoäng
0
HC - Min egna stam, måste vara optimist ;)

RoS - Borde klara av att hålla hyfsad klass även här.

NwP - Ja idel erfarna spelare, många viljor, och de blir trångt i Nordväst.

UT - Har väl en del namn o luta sig på, kommer de erfarna spelarna lära nybörjarna något ;)

DSG - Kända från speed, men detta är en annan sak, ändå en Outsider

Glöm inte bort FOX.
 
Topp