Lovande stammar

DeletedUser

Guest
Det är för tidigt att säga något säkert tror jag men jag tror att Republiken har ett skapligt läge med många medlemmar och hoppas dom är aktiva och är snabbt på bena så ser det lovande ut.. sattsar själv för fullt med min stam och som alla andra hoppas man ju på att komma i toppen. men det ska ju vara roligt också.
men helt klart kommer jag köra hårdare än innan tolererar inte inaktivitet och dom som inte läser forum och supportar stammen..
 

DeletedUser

Guest
Tycker RoS är en av de sämsta stammar jag har sett. Aldrig visat framfötterna... Ligger och segar bakom alla och plockar lite små byar överallt.

Jag själv tror att det inte verkar som någon stam har dessa nyckelspelare för att kunna vinna. Känns som detta kommer sluta med att alla stammar ligger på ungefär lika mycket poäng och ingen utklassar OBn.

endå har vi på något konstigt sätt lyckas ta oss till plats 5 på rankingen i värld2....:confused:
 

DeletedUser

Guest
tror inte så mycket om U.S.A de har inte så högt gemonsnit poäng i en bra stam måste alla villja vara bäst inte bara 1-8 stycken.
 

DeletedUser

Guest
Håller med ofol.. har man ca 36 members och bara 8 stycken är aktiva då är det inte lönt att ha stammen
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
endå har vi på något konstigt sätt lyckas ta oss till plats 5 på rankingen i värld2....:confused:

Läste du inte att jag skrev att ni smög er fram och inte visade framfötterna? Och 5 på rankingen är väll ingen merit heller...
 

DeletedUser

Guest
NwA...
HC recruiterade för många nya spelare även kallade Noobs , newbies
 

DeletedUser

Guest
NwA...
HC recruiterade för många nya spelare även kallade Noobs , newbies

detta fattar inte jag.

de är inte inaktiva spelare där och dom översvämmas inte av spelare.

tror det är bra med nytt blod i ny värld. (har inte så många fiender)

så jag tror de kommer bli som solace eller CCCP allså tuffa.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
detta fattar inte jag.

de är inte inaktiva spelare där och dom översvämmas inte av spelare.

tror det är bra med nytt blod i ny värld. (har inte så många fiender)

så jag tror de kommer bli som solace eller CCCP allså tuffa.


Haha sitter och asgarvar IRL!!
 
Topp