Krigsförklaring till LAH

DeletedUser

Guest
Kan väl summera de senaste dagarna med att v.v.v har gjort ett bra jobb, vissa anfall har varit lätta att genomskåda även från dem men det har inte varit några anfall med spujtgubbar, tyvärr ..

Deras diplomatiska jobb med att plocka några av våra högst rankade till sig, ha spioner i vår ledning och ha [E-R] till hjälp, kan man väl inte göra annat än applodera.
Varför ge motståndaren en chans att göra skada och förstöra, och i värsta fall bli sittandes med en långdragen historia som stoppar stammens utveckling.

LAH var kanske också det logiska målet då vi var rätt starka (top 10 innan överhoppen) och om vi fått fortsätta växa skulle skurit av V.V.V från deras möjlighet att bre ut sig. GOTH och [E-R] kan inte ses som något reellt hot.

GOTH's anfall har varit mindre imponerande, vissa med bara defftrupp. Det gör inget alla är vi barn i början ;)
/
 

DeletedUser

Guest
Efter att ha läst lite till i tråden måste jag bara kommentera ang GOTH's påstående (bland annat aeon) att deras krigsförklaring inte hadde ngt med v.v.v's anfall på LAH att göra. Löjligt...

Vi skulle käkat upp GOTH rätt snabbt, har krigat med GOTH spelare både när jag var med i bunny och nu och kan säga att det inte skulle varit speciellt svårt att rensa bort dem. Tror vi skulle göra det riktigt svårt för dem nu också, efter att v.v.v tagit över några spelare och några dagars anfall från v.v.v och [E-R]

Att påstå att de tänkt anfalla oss oavsett v.v.v's och [E-R]'s anfall visar bara på hur dåliga de är, om det nu är sant. Om det inte är sant så är det bara löjligt snack, jag satsar på de senare. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ser det som väldigt osannolikt att GOTH hade vågat gå på LAH före VVV's krigsförklaring...
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Efter att ha läst lite till i tråden måste jag bara kommentera ang GOTH's påstående (bland annat aeon) att deras krigsförklaring inte hadde ngt med v.v.v's anfall på LAH att göra. Löjligt...

Seriöst så bryr jag mig inte om vad du tror eller tycker, jag vet vad som är sant, stammen vet vad som är sant, sen får alla andra spekulera hur mycket dom vill... däremot tycker jag du är lite löjlig som tar upp det :rolleyes:

Dessutom tycker jag inte du ska prata så mycket om våra dåliga attacker, det var inte direkt svårt att plocka en by av dig... kanske skulle lägga upp rapporten här... och du, ett tips, blandbyar funkar inte :D
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Vi skulle käkat upp GOTH rätt snabbt, har krigat med GOTH spelare både när jag var med i bunny och nu och kan säga att det inte skulle varit speciellt svårt att rensa bort dem.

Om det nu är så att GOTH är så kassa som du säger, varför var du en av de få som blev med by till oss ??? Fick dessutom se hur byn såg ut, innan den rensades...
Hörrö, lillkillen, ta och lär dig spelet innan du ens öppnar munnen.
Du har en bra tid kvar innan du kan börja kalla dig en mediokert skillad.
Aeon satt och skrattade när hon såg din by, sen skrattade hon ännu mer när hon adlade den för dig.
 

DeletedUser

Guest
Om det nu är så att GOTH är så kassa som du säger, varför var du en av de få som blev med by till oss ??? Fick dessutom se hur byn såg ut, innan den rensades...
Hörrö, lillkillen, ta och lär dig spelet innan du ens öppnar munnen.
Du har en bra tid kvar innan du kan börja kalla dig en mediokert skillad.
Aeon satt och skrattade när hon såg din by, sen skrattade hon ännu mer när hon adlade den för dig.


Jag har tagit en och förlorat en till GOTH, samtidigt som v.v.v har skickat hyfsat mycket attacker, har 21 inkommande från v.v.v just nu.

Du måste vara bra .... om du tycker att ni är duktiga som lyckas ta en by av mig... herrejösses, hur gammal är du egentligen, väx upp.

Efter några timmars strider så ångrade GOTH sitt krig med LAH och ville göra en merge med LAH för att kriga mot v.v.v. Det säger väl allt om er...

Ang den by ni lyckades ta så hade den ett antal v.v.v byar som grannar och låg långt från mina övriga byar, skulle bara vara korkat att försöka försvara den. Så man kan inte säga att det var ett fantastiskt anfall som gav utdelning. Ni fick helt enkelt en by som jag inte kunde försvara mot v.v.v, då ett adelståg från dem skulle hinna fram snabbare än mina deff trupper.

Huvvva:)
 
Senast redigerad av en moderator:

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har tagit en och förlorat en till GOTH, samtidigt som v.v.v har skickat hyfsat mycket attacker, har 21 inkommande från v.v.v just nu.

Du måste vara bra .... om du tycker att ni är duktiga som lyckas ta en by av mig... herrejösses, hur gammal är du egentligen, väx upp.

Efter några timmars strider så ångrade GOTH sitt krig med LAH och ville göra en merge med LAH för att kriga mot v.v.v. Det säger väl allt om er...

Huvvva:)

eftersom du inte sitter i LAH's ledning uppenbarligen kanske du inte ska uttala dig offentligt...

LAH har bett om att få merga med Goth sen långt innan kriget började, vi funderade på det men era ledares attityd gjorde att vi sa nej. Nu har flera av era spelare bett om att få gå med, mitt under brinnande krig och vi har fortfarande sagt nej, att dom får vänta tills kriget är över och att vi tar upp diskussionen igen om dom inte anses som flyktingar. Men du tror väl inte på det här heller, du vet ju allt om allt och alla... *DOH*
 

DeletedUser

Guest
Eftersom ledningen hoppat av och stammen upplösts så tar jag mig friheten :rolleyes:

Vet att ni ville merga med en nord och en sydstam som resultat, har svårt att tro att ngn ville hoppa över till GOTH. Vi fick ett antal spelare från er för ett tag sedan, och det var inte smickrande omdömen om stammen.
Kan ge dig texten kring förslaget som ni gav, ligger på vårt forum.

De flesta ville tidigt rensa bort GOTH men vår ledning var, låt mig säga. "Lite försiktig när det gäller den frågan" Ofta ett dilemma i stammarna, man blir alldeles för passiv och försiktig i ledningen. Kanske naturligt man vill inte "sumpa" stammen.

Nå, det är ett spel och jag tar det inte personligt... *not* .... MWAHAHAH.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Eftersom ledningen hoppat av och stammen upplösts så tar jag mig friheten :rolleyes:

Vet att ni ville merga med en nord och en sydstam som resultat, har svårt att tro att ngn ville hoppa över till GOTH. Vi fick ett antal spelare från er för ett tag sedan, och det var inte smickrande omdömen om stammen.
Kan ge dig texten kring förslaget som ni gav, ligger på vårt forum.

De flesta ville tidigt rensa bort GOTH men vår ledning var, låt mig säga. "Lite försiktig när det gäller den frågan" Ofta ett dilemma i stammarna, man blir alldeles för passiv och försiktig i ledningen. Kanske naturligt man vill inte "sumpa" stammen.

Nå, det är ett spel och jag tar det inte personligt... *not* .... MWAHAHAH.

brukar ja också göra. Gick inge bra för min stam i v3 :eek:

nåväl de låter som en underbar ide, merg mellan 2 skitstammar. kan juh int bli bättre
 

DeletedUser

Guest
Jag har tagit en och förlorat en till GOTH, samtidigt som v.v.v har skickat hyfsat mycket attacker, har 21 inkommande från v.v.v just nu.

Du måste vara bra .... om du tycker att ni är duktiga som lyckas ta en by av mig... herrejösses, hur gammal är du egentligen, väx upp.

Efter några timmars strider så ångrade GOTH sitt krig med LAH och ville göra en merge med LAH för att kriga mot v.v.v. Det säger väl allt om er...

Ang den by ni lyckades ta så hade den ett antal v.v.v byar som grannar och låg långt från mina övriga byar, skulle bara vara korkat att försöka försvara den. Så man kan inte säga att det var ett fantastiskt anfall som gav utdelning. Ni fick helt enkelt en by som jag inte kunde försvara mot v.v.v, då ett adelståg från dem skulle hinna fram snabbare än mina deff trupper.

Huvvva:)


Löjligt... Bortförklaringar. ursäkter är som arslen, alla har en....
Skrattar fortfarande åt dina byar...
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Samgående sa:
Ulk Mulken på 07.07. kl 23:33
Hej aeon,

Jag har under en viss tid fått propåer från vissa av era medlemmar om en allians med GOTH. Vi har diskuterat saken i LAH och menar att en allians i V4 är väldigt svag. Det går exempelvis inte att deffa en GOTH-by som LAHare när man är i allians. Alla allianser är därför offensiva.

I nuvarande situation är det stora hotet från V.V.V. och vi måste göra något för att vi inte ska bli helt överkörda. Jag tycker det vore värt tanken på ett samgående av våra stammars stora medlemmar. Då skulle vi ha en styrka som någorlunda skulle kunna stå upp mot V.V.Vs styrka. Vi skulle också kunna samarbeta mellan medlemmarna på ett sätt som inte går i V4.

Samgående istället för allians är tidens melodi i V4.

Bästa hälsningar
Ulk Mulken

Viktigt sa:
ace39 på 12.07. kl 14:46
Bäste aeon!

Skulle du kunna höra av dig när du är online?
Mvh Ace39

aeon på 12.07. kl 15:12
Jaha??

ace39 på 12.07. kl 15:54
Hoppas du är kvar?

ace39 på 12.07. kl 16:14
Ni ligger next på kön när det gäller V.V.V och till våran förvåning så gick 2 av dom stora grabbarna över till V.V.V från våran stam, som det verkar så är man lätt köpt ingen vill bli av med det man har skapat tydligen och får man ett erbjudande från Lalandia
så är det inte många som kan stå emot det.
Nu till våran situation vi har svårt att säga vilka man kan lita på eller inte och det kommer vara fler som byter stam till V.V.V men trtos detta så finns det en glöd kvar och många av dom mindre spelare är så besvikna på dessa killa som har flyttat.
Vi har trots allt detta 1,5mil kvar och vi är nr 1 på k57 tror jag så lite kan vi erbjuda fortfarande.
Efter många diskussioner så kunde ni alliera er med oss
vi är inte så omtyckta tyvärr och våran ledning har valt att inte skaffa sig en massa allierade förutom dom man har nån nytta av.
Sempop som är våran ledare har lyst med sin frånvaro, han som var mest aktiv i forumet och har hand om den skrev sina sista rader innan våra 2 stora spelare gick över sen har han inte visat sig mer.
Falska männinskor som hellre fixar sina egna saker och skiter i andra.Synd och behöva säga detta, man sökte efter en stam med gamlingar i för att det skulle vara så seriöst som möjligt och så får man detta.
Nu får det vara nog så våran ideen är att slå ihop oss med en stam och genom denna stam slå så hårt det bara går tillbaks på dessa falska männinskor och V.V.V stammen, ni blir nästa projekt för dom vi blir det idag! Se om ni är öppna för ett samarbete mer än bara allians tyvärr.
Mvh Ace39

aeon på 12.07. kl 16:40
Hopslagning av stammar är uteslutet, vi är 60 st, hur hade du tänkt dig det egentligen??

Måste säga att ni har endast er själva att skylla att ni inte är omtyckta, bete er så får ni respekt...

trött på skitsnack...
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Lägg nu ner snacket. Jag har haft ett snack med AEON om detta. Och information har kommit fram som ingen i LAH har vetat om förutom troligtvis ledningen. Sluta bete er som knattar och ha roligt istället.
 

DeletedUser

Guest
Lägg nu ner snacket. Jag har haft ett snack med AEON om detta. Och information har kommit fram som ingen i LAH har vetat om förutom troligtvis ledningen. Sluta bete er som knattar och ha roligt istället.

*bugar sig respektfullt*
Tackar för det... :)
 

DeletedUser

Guest
SatanicRed, du har ingen av mina byar och skulle alldrig kunna ta en på egen hand heller. Tacka Arrinho mfl hos v.v.v , för den byn som GOTH (aeon) tog. V.V.V har betalt ordentligt för de två byar de tagit.

Noterbart är ju att jag tagit en by av GOTH så där är det 1-1, men ingen av v.v.v
Jag tänker inte fortsätta räkna då mitt läge hursomhelst är rätt hopplöst..

Nu ids jag inte lägga mer energi på detta, natti natt.

/
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
SatanicRed, du har ingen av mina byar och skulle alldrig kunna ta en på egen hand heller. Tacka Arrinho mfl hos v.v.v , för den byn som GOTH (aeon) tog. V.V.V har betalt ordentligt för de två byar de tagit.

Nu ids jag inte lägga mer energi på detta, natti natt.

/

Jo, som sagt ursäkter finns ju alltid... Sen att du blandar offensiva med defensiva trupper är säkert bara ett genidrag från din sida...
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Satanic, vi VET att Albert talar saning och om du säger något annat om att det inte var vi som rensade dom byarna ljuger du, och om något borde jag veta det och alla i V.V.V :rolleyes:
 
Topp