Krigsförklaring till LAH

DeletedUser

Guest
Härmed förklarar vi i GOTH krig mot er i LAH

ni har här nu 24h på er från den tid detta igm gått ut till er att mobilisera er

må bästa stam vinna

ledningen i GOTH
 

DeletedUser

Guest
eftersom vederbörande blockade mig direkt efter svar så går jag ur med vad vi pratat om och svar på vad han påstår här


hmm sa:
Seriella idag kl 10:07
du har problem att respektera 24h regeln eller?

kisstank idag kl 10:11
Säger killen som först sitter KÖ åt en stammedlem och sedan förklarar krig.


då vet du mer än mig...för jag har inte suttit KÖ till nån i LAH mig veterligen
och iom att jag är diplomat så fick jag order från ledningen att göra det...det är alltså praxis att diplomaten gör det
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Ja passa på nu när dem andra attackerar oss. Snacka om fegt. Men men bara mer att tag i.
 

DeletedUser

Guest
Att VVV gick på er några dagar tidigare har faktiskt inte mycket med saken att göra. Snarare baserades det hela på underrättelseinformation.
Att VVV förklarade krig är ju bara en bonus. :D
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Blunda ni. För när ni hjälpt v.v.v. Så kommer ni stå på tur. Och hetsa alla stammar. Att v.v.v skulle attackera oss fick vi reda på för länge sedan, därför denna så kallade hetsjakt. Men ni är väl för dumma för att förstå det.

Iallafall Lycka till
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Vi valde er just p.g.a er hets mot oss så hur kunde ni veta det före vi började planera attacker mot er :confused:
 

DeletedUser

Guest
Sjukt tråkigt att ni i GOTH ger er in i kriget.

Måste säga att det är otroligt fegt av er att hoppa in och sparka på de som ligger, kunde vi inte fått plocka dom själva?

Herregud så löjligt av er...
 

DeletedUser

Guest
Sjukt tråkigt att ni i GOTH ger er in i kriget.

Måste säga att det är otroligt fegt av er att hoppa in och sparka på de som ligger, kunde vi inte fått plocka dom själva?

Herregud så löjligt av er...

HAHAHAHA, bara för ni vill ha alla byarna själva. ;)
Fegt av er att slå på en så pass mycket mindre stam, eller ???
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
jag tror faktiskt det finns så det räcker till oss alla att slå på...

gillar inte när någon ljuger, vänder och vrider... så det är min anledning att slå på LAH, inte att VVV slår redan...
 

DeletedUser

Guest
Fick nyss en lustig tanke, undrar vad som hänt om V.V.V slutit fred med LAH precis nu i denna stund, vad hade då GOTH gjort? Hade även de slutit fred med LAH? Eller hade det blivit ett jämnt krig? Jag tycker iaf det är grymt tråkigt när någon lägger sig i ett krig utan att blivit ombedda utav allianser osv.
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Fick nyss en lustig tanke, undrar vad som hänt om V.V.V slutit fred med LAH precis nu i denna stund, vad hade då GOTH gjort? Hade även de slutit fred med LAH? Eller hade det blivit ett jämnt krig? Jag tycker iaf det är grymt tråkigt när någon lägger sig i ett krig utan att blivit ombedda utav allianser osv.

läste du det jag skrev lite högre upp?? tror nog du har svaret på frågan där...
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Inte så svårt att veta när lalandia skickar meddelande till folk i LAH och säger att ni skulle krossa oss snart och om du inte spionerar åt oss kommer vi krossa dig med. Bla bla bla. Och sen berättade dream Evil själv att ni förklarat krig mot oss. Fast inte officiellt.
 
Topp